Τετάρτη 30 Αυγούστου 2023

ΣΟΒΑΡΑ και ΑΝΑΠΑΝΤΗΤΑ ερωτήματα ΓΙΑ ΥΠΟΠΤΟ ΡΟΛΟ ΤΗΣ ΝΙΚΗΣ !


ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΤΟΥ ΕΠΙΣΗΜΟΥ ΚΑΝΑΛΙΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΟΥ "ΕΛΛΗΝΟ-ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΑΝΤΙ-ΝΕΟΤΑΞΙΚΟΥ" ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΝΙΚΗΣ...

ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΦΑΝΕΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΑΛΛΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΕΙΔΟΥΣ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ ΣΒΗΣΑΝΕ-ΛΟΓΟΚΡΙΝΑΝΕ ΟΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΚΑΝΑΛΙΟΥ ΤΗΣ ΝΙΚΗΣ:

@hellasgr8674
πριν από 2 ημέρες
Χαρα στα κουράγια του κ.Τσιρώνη να αντιμετωπισει ολους αυτους τους δημοσιογραφους του συστηματος, να προσθεσω οτι οι νεες ηλ. ταυτοτητες εκτος απο το RFID τσιπ που θα εχουν (το προβλεψε ο Ααρων Ρουσο σε συνεντευξη που εδωσε το 2007) που δεν ξερουμε που θα καταλληγουν τα δεδομενα μας αυτα και ποιοι θα τα ελεγχουν (υπαρχει και ο κινδυνος των χακερς!), θα εχουν μεσα τους και τα βιομετρικα μας στοιχεια, δηλαδη παλαμοσκοπιση με λεηζερ για να παρουν εικονα απο τα τριχοειδη αγγεια της παλαμης, καθως και ιριδοσκοπιση παλι με λεηζερ στο ματι για να παρουν εικονα της ιριδας, και ολα αυτα τα βιομετρικα στοιχεια μας θα φακελωθουν ηλεκτρονικα σε υπερυπολογιστες των βρυξελλων που εχουν την ονομασια ΘΗΡΙΟΝ 666, B.E.A.S.T. (Brussels Electronic Accounting Surveillance Terminal) οπως το γραφει και η Αποκαλυψη του Ιωαννη για το Θηριον, δλδ τον Αντιχριστο! Επισης πριν 10 χρονια οταν εφεραν την Καρτα του Πολιτη πρωτα για τους Αστυνομικους, ενας ορθοδοξος χριστιανος Αστυνομικος αρνηθηκε να την παραλαβει και τον αποταξαν, δλδ τον απελυσαν και ο ανθρωπος εμεινε ανεργος και ειχε και οικογενεια με παιδια, αρα οι νεοταξιτες ειναι αδιστακτοι !! καλο αγωνα σε ολους, ο Θεος μεθημων, ουδεις καθημων!

ΔΕΙΤΕ ΤΩΡΑ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΕΠΙΤΡΕΨΑΝΕ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΑΝΕ !!! ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΟΜΩΣ ΤΟ ΣΒΗΣΑΝΕ-ΛΟΓΟΚΡΙΝΑΝΕ !!! ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΑΛΗΘΙΝΟ !!!

@antonisnikolaou6721
πριν από 2 ημέρες
Η σκυλου με τα κοκκινα

@loukas3108
πριν από 2 ημέρες
Πολύ ψέκα 🤣🤣🤣🤣

@user-vu6ep6ge5p
πριν από 2 ημέρες
Εκλασε κλανια😂😂😂πορδι 😅😅😅😅 πορδες😂😂😂😂😂😂😂❤❤❤❤❤❤❤

@user-wv6pr3es8e
πριν από 2 ημέρες
Πιο θαρραλέα και τσεκουράτη στάση περιμένω από την Νίκη

ΤΙ ΤΟΥΣ ΠΕΙΡΑΞΕ ΛΟΙΠΟΝ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΣΧΟΛΙΟ??  ΤΙ ΤΡΟΜΕΡΟ ΚΑΙ ΦΟΒΕΡΟ ΕΙΠΑ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΣΧΟΛΙΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΑΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ ???

ΜΗΠΩΣ ΕΙΔΑΝ ΣΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΜΟΥ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΜΕ ΤΟΝ ΓΚΙΟΛΒΑ ΚΑΙ ΘΟΡΥΒΗΘΗΚΑΝ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ? ΟΜΩΣ ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΧΕΙ Ο ΓΚΙΟΛΒΑΣ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΒΙΝΤΕΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ?

ΜΗΠΩΣ ΕΙΔΑΝ ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΤΟΥ ΓΚΙΟΛΒΑ ΤΟ LINK ΜΕ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΡΟΜΑΞΑΝ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ?  

ΤΙ ΤΟΥΣ ΤΡΟΜΑΞΕ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΣΕ ΕΝΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΣΑΝ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ? ΟΙ ΚΡΑΥΓΕΣ ΤΟΥ ΚΛΕΟΜΕΝΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΑΡΑΤΖΟΡΤΖ : "ΣΚΟΤΩΣΤΕ ΤΟΥΣ ΟΛΟΥΣ (ΤΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ) !!!" ???  Ο ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΟΜΟΛΟΓΗΤΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΑΡΤΗΣ ΜΟΝΑΧΟΣ ΦΩΤΙΟΣ??? Ο ΦΟΡΗΣ ?? ΤΑ ΕΥΣΤΟΧΑ ΒΙΝΤΕΟ ΤΟΥ ΜΗΤΣΟΥ? ΟΙ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑ??

ΤΟ ΑΦΗΝΩ ΝΑ ΤΟ ΕΡΕΥΝΗΣΕΤΕ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ...

ΠΑΝΤΩΣ ΑΝ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΥΠΟΠΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΝΙΚΗΣ ΚΑΙ Η ΗΠΙΑ-ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ-ΜΕΣΟΒΕΖΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΚΡΑΤΑΕΙ ΣΤΑ ΚΡΙΣΙΜΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΩΝ ΤΑΥΤΟΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ (ΕΝΩ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΣΕΚΟΥΡΩΝΕΙ ΑΛΥΠΗΤΑ ΤΟΥΣ ΝΕΟΤΑΞΙΤΕΣ) ΔΕΝ ΘΑ ΔΙΣΤΑΣΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΑ ΤΣΕΚΟΥΡΩΣΩ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΗΣ ΝΙΚΗΣ... ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΣΤΗΡΙΞΑ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΜΟΥ ΕΧΩ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΧΑΡΙΖΟΜΑΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ "ΑΝΤΙΣΤΑΣΙΑΚΟ ΜΑΪΜΟΥ" ΟΤΑΝ ΑΥΤΟΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΤΟΙΟΣ !!!