Τρίτη 27 Ιουνίου 2023

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΕΡΙ ΠΑΙΔΟΘΥΣΙΩΝ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ ΣΤΟΝ ΚΡΟΝΟ-ΜΟΛΩΧ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΣΚΟΤΕΙΝΕΣ ΘΕΟΤΗΤΕΣ

Φοινίκη και Καρχηδόνα

Δείτε επίσης: Punic θρησκεία και Tophet

Η πρακτική της θυσίας παιδιών μεταξύ των ομάδων των Χαναναίων πιστοποιείται από πολυάριθμες πηγές που εκτείνονται σε μια χιλιετία. Ένα παράδειγμα είναι στα γραπτά του Διόδωρου Σικελίου :

Είναι πιθανό ότι από αυτό άντλησε ο Ευριπίδης τη μυθική ιστορία που βρίσκεται στα έργα του για τη θυσία στον Ταύρο, όπου παρουσιάζει την Ιφιγένεια να ρωτιέται από τον Ορέστη: "Μα ποιος τάφος θα με υποδεχθεί όταν πεθάνω; Μια ιερή φωτιά μέσα και το ευρύ ρήγμα της γης». Επίσης, η ιστορία που μεταδόθηκε στους Έλληνες από τον αρχαίο μύθο ότι ο Κρόνος έδιωξε τα δικά του παιδιά φαίνεται ότι είχε διατηρηθεί στο μυαλό των Καρχηδονίων μέσω αυτής της τήρησης».Βιβλιοθήκη 20.1.4

Πλούταρχος :

«Και πάλι, δεν θα ήταν πολύ καλύτερο για τους Καρχηδόνιους να είχαν πάρει τον Κριτία ή τον Διαγόρα για να συντάξουν τον νόμο τους στην αρχή, και έτσι να μην πιστεύουν σε καμία θεϊκή δύναμη ή θεό, παρά να προσφέρουν θυσίες όπως Δεν ήταν με τον τρόπο που περιγράφει ο Εμπεδοκλής στην επίθεσή του εναντίον εκείνων που θυσιάζουν ζωντανά πλάσματα: «Αλλαγμένος σε μορφή ο αγαπημένος γιος του πατέρα του είναι τόσο ευσεβής, που στο βωμό τον ξαπλώνει και τον σκοτώνει. Τι ανοησία!» Όχι, αλλά με πλήρη γνώση και κατανόηση πρόσφεραν οι ίδιοι τα παιδιά τους, και όσοι δεν είχαν παιδιά αγόραζαν μικρά από φτωχούς και έκοβαν το λαιμό τους σαν να ήταν τόσα πολλά αρνιά ή νεαρά πουλιά. Η μητέρα στεκόταν δίπλα χωρίς δάκρυ ή γκρίνια· αλλά αν ξεστομίσει ή αφήσει να πέσει ένα μόνο δάκρυ, έπρεπε να χάσει τα χρήματα, και το παιδί της θυσιάστηκε ωστόσο. και όλη η περιοχή πριν από το άγαλμα γέμισε με δυνατό θόρυβο από αυλούς και τύμπανα για να μην φτάσουν οι κραυγές του θρήνου στα αυτιά του κόσμου».Moralia 2, De Superstitione 3

Πλάτων :

«Σε εμάς, για παράδειγμα, η ανθρωποθυσία δεν είναι νόμιμη, αλλά ανίερη, ενώ οι Καρχηδόνιοι την κάνουν ως κάτι που θεωρούν ιερό και νόμιμο, και αυτό επίσης όταν μερικοί από αυτούς θυσιάζουν ακόμη και τους δικούς τους γιους στον Κρόνο, όπως σας θαρρώ. έχω ακούσει." (Minos 315)

Θεόφραστος :

«Και από τότε μέχρι σήμερα κάνουν ανθρωποθυσίες με τη συμμετοχή όλων, όχι μόνο στην Αρκαδία κατά τη Λύκαια και στην Καρχηδόνα έως τον Κρόνο, αλλά και περιοδικά, σε ανάμνηση της εθιμικής συνήθειας, χύνουν το αίμα τους. συγγενείς στους βωμούς, παρόλο που ο θείος νόμος ανάμεσά τους απαγορεύει τις τελετουργίες, μέσω της περιρρυχνίας και της διακήρυξης του κήρυκα, όποιον είναι υπεύθυνος για το χύσιμο του αίματος σε καιρό ειρήνης». [46]

Σοφοκλής :

"... επιλέχθηκε ως... θυσία για την πόλη. Γιατί από αρχαιοτάτων χρόνων οι βάρβαροι είχαν το έθιμο να θυσιάζουν ανθρώπους στον Κρόνο."

Quintus Curtius Rufus :

«Κάποιοι πρότειναν ακόμη και την ανανέωση μιας θυσίας που είχε διακοπεί για πολλά χρόνια, και που από την πλευρά μου θα έπρεπε να πιστεύω ότι δεν είναι καθόλου ευχάριστη στους θεούς, να προσφέρουμε ένα ελεύθερο αγόρι στον Κρόνο—αυτή τη ιεροσυλία αντί για τη θυσία, που παραδόθηκε από Οι ιδρυτές τους, οι Καρχηδόνιοι λέγεται ότι λειτούργησαν μέχρι την καταστροφή της πόλης τους - και αν οι πρεσβύτεροι, σύμφωνα με τη συμβουλή των οποίων έγιναν όλα, είχαν αντιταχθεί, η απαίσια δεισιδαιμονία θα είχε υπερισχύσει του ελέους. Αλλά η ανάγκη, πιο εφευρετική οποιαδήποτε τέχνη, εισήγαγε όχι μόνο τα συνήθη μέσα άμυνας, αλλά και μερικά νέα». Ιστορία του Αλεξάνδρου Δ'.ΙΙΙ.23

Τερτυλλιανός :

«Στην Αφρική θυσιάζονταν νήπια στον Κρόνο και ανοιχτά στον προξενείο του Τιβέριου, ο οποίος έπαιρνε τους ίδιους τους ιερείς και στα δέντρα του ναού τους, κάτω από τη σκιά του οποίου είχαν διαπραχθεί τα εγκλήματά τους, τους κρέμασε ζωντανούς σαν ανάθημα. προσφορές σε σταυρούς· και οι στρατιώτες της πατρίδας μου είναι μάρτυρες αυτού, που υπηρέτησαν εκείνον τον ανθύπατο σε αυτό ακριβώς το έργο. Ναι, και μέχρι σήμερα αυτό το ιερό έγκλημα επιμένει κρυφά». Απολογία 9.2-3

Φίλωνας της Βύβλου :

«Μεταξύ των αρχαίων λαών σε κρίσιμα επικίνδυνες καταστάσεις ήταν σύνηθες για τους ηγεμόνες μιας πόλης ή ενός έθνους, αντί να χάνουν τους πάντες, να προσφέρουν τα αγαπημένα τους παιδιά ως εξιλεωτική θυσία στις εκδικητικές θεότητες. Τα παιδιά που παραδόθηκαν έτσι σφαγιάστηκαν σύμφωνα με ένα μυστικό τελετουργικό.Τώρα ο Κρόνος, τον οποίο οι Φοίνικες αποκαλούν Ελ, που βρισκόταν στη χώρα τους και ο οποίος αργότερα θεοποιήθηκε μετά το θάνατό του ως το αστέρι του Κρόνου, είχε έναν μοναχογιό από μια ντόπια νύφη που ονομαζόταν Anobret, και γι' αυτό τον αποκαλούσαν Ieoud. Ακόμη και τώρα ανάμεσα στους Φοίνικες ο μοναχογιός έχει αυτό το όνομα. Όταν οι σοβαρότεροι κίνδυνοι του πολέμου κατέλαβαν τη γη, ο Κρόνος έντυσε τον γιο του με βασιλική ενδυμασία, ετοίμασε ένα βωμό και τον θυσίασε». [47]

Λουκιανός :

"Υπάρχει μια άλλη μορφή θυσίας εδώ. Αφού βάλουν μια γιρλάντα στα θυσιαζόμενα ζώα, τα ρίχνουν ζωντανά από την πύλη και τα ζώα πεθαίνουν από την πτώση. Μερικοί πετούν ακόμη και τα παιδιά τους από το μέρος, αλλά όχι με τον ίδιο τρόπο που Αντιθέτως, αφού τα έχουν βάλει σε μια παλέτα, τα ρίχνουν με το χέρι. Ταυτόχρονα τα κοροϊδεύουν και λένε ότι είναι βόδια, όχι παιδιά». [48]

Κλείταρχος :

«Και ο Κλείταρχος λέει οι Φοίνικες, και προ πάντων οι Καρχηδόνιοι, προσκυνώντας τον Κρόνο, όποτε επιθυμούσαν να πετύχει ένα μεγάλο πράγμα, έκαναν όρκο από ένα από τα παιδιά τους. Αν έπαιρναν τα επιθυμητά, θα το θυσίαζαν στον Ένας χάλκινος Κρόνος, έχοντας στήσει από αυτούς, άπλωσε ανεστραμμένα χέρια πάνω από έναν μπρούτζινο φούρνο για να κάψει το παιδί. Η φλόγα του φλεγόμενου παιδιού έφτασε στο σώμα του ώσπου, τα άκρα είχαν συρρικνωθεί και το χαμογελαστό στόμα φαινόταν σχεδόν να γελάει , θα γλιστρούσε στο φούρνο. Επομένως το χαμόγελο ονομάζεται «σαρδόνιο γέλιο», αφού πεθαίνουν στα γέλια». [49]

Πορφύριος :

«Οι Φοίνικες επίσης, σε μεγάλες καταστροφές είτε πολέμων είτε ξηρασιών, είτε πληγών, θυσίαζαν έναν από τους πιο αγαπημένους τους αφιερώνοντάς τον στον Κρόνο. σε οκτώ βιβλία, είναι γεμάτο από τέτοιες θυσίες». [50]

Και στα Βιβλία των Βασιλέων :

«Όταν ο βασιλιάς του Μωάβ είδε ότι η μάχη είχε γίνει εναντίον του, πήρε μαζί του επτακόσιους ξιφομάχους για να εισέλθουν στον βασιλιά του Εδώμ, αλλά απέτυχαν. Έπειτα πήρε τον πρωτότοκο γιο του, που θα τον διαδεχόταν ως βασιλιάς. και τον πρόσφεραν ως θυσία στο τείχος της πόλης. Η οργή εναντίον του Ισραήλ ήταν μεγάλη· αποσύρθηκαν και επέστρεψαν στη γη τους». (2 Βασιλέων 3:26-27)

Στην Καρχηδόνα, υπάρχει ένα μεγάλο νεκροταφείο που συνδυάζει τα σώματα τόσο πολύ μικρών παιδιών όσο και μικρών ζώων, και όσοι υποστηρίζουν τη θυσία των παιδιών έχουν υποστηρίξει ότι αν θυσιάστηκαν τα ζώα, τότε το ίδιο έκαναν και τα παιδιά. [51] Η πρόσφατη αρχαιολογία, ωστόσο, έχει δημιουργήσει μια λεπτομερή ανάλυση των ηλικιών των θαμμένων παιδιών και, με βάση αυτό και ειδικά στην παρουσία προγεννητικών ατόμων –δηλαδή νεκρών γεννήσεων– υποστηρίζεται επίσης ότι αυτή η τοποθεσία είναι συνεπής με ταφές παιδιών που είχαν πεθάνει από φυσικά αίτια σε μια κοινωνία που είχε υψηλό ποσοστό βρεφικής θνησιμότητας , όπως υποτίθεται ότι είχε η Καρχηδόνα. Δηλαδή, τα δεδομένα υποστηρίζουν την άποψη ότι τα Tophets ήταν νεκροταφεία για όσους πέθαιναν λίγο πριν ή μετά τη γέννηση. [51]Αντίθετα, η Patricia Smith και οι συνεργάτες του από το Εβραϊκό Πανεπιστήμιο και το Πανεπιστήμιο του Χάρβαρντ δείχνουν από τα δόντια και τη σκελετική ανάλυση στο Carthage Tophet ότι οι ηλικίες των βρεφών κατά τον θάνατο (περίπου δύο μήνες) δεν συσχετίζονται με τις αναμενόμενες ηλικίες φυσικής θνησιμότητας (περιγεννητική), προφανώς υποστηρίζοντας η διατριβή της θυσίας του παιδιού. [52]

Έλληνες, Ρωμαίοι και Ισραηλίτες συγγραφείς αναφέρονται στη θυσία παιδιών των Φοινίκων. Οι σκεπτικιστές υποστηρίζουν ότι τα πτώματα των παιδιών που βρέθηκαν στα καρχηδονιακά και φοινικικά νεκροταφεία ήταν απλώς τα αποτεφρωμένα λείψανα παιδιών που πέθαναν φυσικά. [53] Ο Sergio Ribichini έχει υποστηρίξει ότι το Tophet ήταν «μια παιδική νεκρόπολη που σχεδιάστηκε για να δέχεται τα λείψανα βρεφών που είχαν πεθάνει πρόωρα από ασθένεια ή άλλα φυσικά αίτια και τα οποία για το λόγο αυτό «προσφέρθηκαν» σε συγκεκριμένες θεότητες και θάφτηκαν σε ένα μέρος διαφορετικό από αυτό που προορίζεται για τους απλούς νεκρούς». [54]

Σύμφωνα με τους Stager και Wolff, το 1984, υπήρχε συναίνεση μεταξύ των μελετητών ότι τα παιδιά της Καρχηδόνας θυσιάζονταν από τους γονείς τους, οι οποίοι θα έκαναν όρκο να σκοτώσουν το επόμενο παιδί εάν οι θεοί τους έδιναν χάρη: για παράδειγμα ότι η αποστολή των αγαθών τους επρόκειτο να φτάσει με ασφάλεια σε λιμάνι του εξωτερικού. [55]

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΡΧΑΙΕΣ ΠΑΙΔΟΘΥΣΙΕΣ ΕΔΩ:
https://en.wikipedia.org/wiki/Child_sacrifice

ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ Η ΕΞΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΕΛΙΤ-ΑΛΗΤ ΟΡΓΑΝΩΝΕΙ ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΤΕΛΕΤΕΣ ΕΙΚΟΝΙΚΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΘΥΣΙΑΣ ΣΤΟ ΜΠΟΕΜΙΚΟ ΔΑΣΟΣ ΣΤΗΝ ΚΑΛΛΙΦΟΡΝΙΑ, ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΕΙΔΩΛΟ ΚΟΥΚΟΥΒΑΓΙΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΜΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΜΠΟΕΜΙΚΗΣ ΛΕΣΧΗΣ:

ΜΠΟΕΜΙΚΟ ΔΑΣΟΣ ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΠΟΥ ΞΕΦΑΝΤΩΝΕΙ Η ΕΛΙΤ-ΑΛΗΤ
https://antinwo-hellas.blogspot.com/2022/02/blog-post_2.html

Ο Άλεξ Τζόουνς αιφνιδιάζει τον μασόνο Δαβίδ Γκέργκεν
https://antinwo-hellas.blogspot.com/2021/10/blog-post_20.html

ΗΤΑΝ ΚΟΙΝΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ Η ΑΝΘΡΩΠΟΘΥΣΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΠΑΙΔΟΘΥΣΙΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ ΣΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ..."ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥΣ" ΤΗΣ ΔΥΣΕΩΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΕΣΟΓΕΙΟΥ, ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ ΕΠΙΣΗΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΜΕΣΗ-ΓΗ, ΑΡΑ ΚΑΠΟΤΕ ΗΤΑΝ ΓΗ-ΞΗΡΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΘΑΛΑΣΣΑ...ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΣΤΙΣ ΠΡΟΚΑΤΑΚΛΥΣΜΙΑΙΕΣ ΠΡΟΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΕΠΟΧΕΣ, ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΠΗΛΑΙΟ ΠΕΤΡΑΛΩΝΩΝ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΑ ΤΟΝ ΑΡΧΑΝΘΡΩΠΟ ΟΠΟΥ ΤΟ ΚΡΑΝΙΟ ΤΟΥ ΗΤΑΝ 1200 κ.εκ, (ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ ΚΡΑΝΙΟ HOMO SAPIENS: 1400 κ.εκ.) Ο ΑΡΧΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΕΤΡΑΛΩΝΩΝ ΧΡΟΝΟΛΟΓΕΙΤΕ 700.000 ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΜΕΝΟ ΜΕ 7 ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΣΗΣ....ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΕ ΑΡΧΑΙΟΥΣ ΠΑΓΑΝΙΣΤΙΚΟΥΣ ΘΕΟΥΣ ΦΥΣΙΚΑ, Ο ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΡΙΑΔΙΚΟΣ-999 ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ (ΤΡΙΣΗΛΙΑ ΘΕΟΤΗΣ), ΑΛΛΑ ΑΣΧΟΛΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ-ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ-ΠΑΛΑΙΟΝΤΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ, ΑΠΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ... ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΤΟ 5.508 Π.Χ. (ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΣΗ), Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΚΑΙ ΤΑ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΑ ΕΥΡΗΜΑΤΑ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΑΡΧΑΙΑ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΗΛΙΚΙΑ ΠΕΝΤΕ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ, ΟΙ ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΟΙ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΠΡΙΝ 65 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ, Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΓΕΤΩΝΙΑ ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΕΛΗΞΕ ΠΡΙΝ ΜΟΛΙΣ 12.000 ΧΡΟΝΙΑ....ΣΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΠΑΓΕΤΩΝΕΣ ΥΠΗΡΧΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΜΟΥΘ, ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΧΩΡΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΓΩΝ, ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΙΚΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΑ...(ΕΧΟΥΝ ΜΕΙΝΕΙ ΜΟΝΟ ΟΙ ΣΚΕΛΕΤΟΙ ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΜΟΥΣΕΙΑ ΠΑΛΑΙΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ) ΕΤΣΙ ΘΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ, ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΟ...ΕΝΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΨΕΥΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΘΡΩΠΟΤΙΣ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΣΥΜΠΑΝΤΑΡΧΗΣ ΜΑΡΚΟΣ....