Πέμπτη 8 Μαΐου 2025

ΖΟΥΝΕ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ - They Live 1988. Full movie (ΑΝΑΛΥΣΗ)


*** ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΩΡΑ 8:00 / 9-5-2025 ΛΕΠΤΟΜΕΡΗΣ ΑΝΑΛΥΣΗ ***

Η ΘΡΥΛΙΚΗ ΤΑΙΝΙΑ "THEY LIVE" (ΖΟΥΝΕ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ) ΤΟΥ 1988 - ΑΝΑΛΥΣΗ ΑΠΟ ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ ΜΕ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΗΣ Ο.Ε.Α. ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΣΧΟΛΙΑ - ΕΡΕΥΝΕΣ !!!

Οι φακοί Hoffman είναι φανταστικές συσκευές (ΣΗΜ: ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΕΣ, ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΔΙΟΠΤΡΕΣ ΝΕΤΡΙΝΟ-ΝΕΗΖΕΡ ΤΗΣ Ο.Ε.Α. - ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΚΤΙΝΟΓΡΑΦΙΣΕΙ ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΗΣ ΣΕΛΗΝΗΣ, ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΥΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ, ΣΚΟΤΩΝΕΙ ΟΠΟΙΟΝ ΘΕΛΕΙ - ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΕΙ - ΟΠΟΥ ΘΕΛΕΙ, ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ) που εμφανίζονται στην cult επιστημονικής φαντασίας ταινία They Live του 1988, σε σκηνοθεσία του John Carpenter. Στην ταινία, ο πρωταγωνιστής ανακαλύπτει ένα ζευγάρι ειδικά γυαλιά ηλίου (γνωστά ως φακοί Hoffman) που αποκαλύπτουν μια κρυμμένη πραγματικότητα: υποσυνείδητα μηνύματα σε διαφημίσεις, πινακίδες και μέσα ενημέρωσης, καθώς και τα αληθινά, εξωγήινα πρόσωπα πολλών ανθρώπων σε θέσεις εξουσίας.

Βασικά χαρακτηριστικά των φακών Hoffman:
Λειτουργία: Επιτρέπουν σε αυτόν που τα φοράει να δει μέσα από τις ψευδαισθήσεις που δημιούργησε μια κρυφή εξωγήινη άρχουσα τάξη. (ΕΞΩΓΗΙΝΟΙ "ΜΕΓΑΛΟ-ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ" ΜΕ ΥΨΗΛΗ ΤΕΧΝΟΜΑΓΕΙΑ, ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΓΗΙΝΗ "ΕΛΙΤ-ΑΛΗΤ")

Υποσυνείδητα μηνύματα: Όταν φοριούνται, οι φακοί αποκαλύπτουν μηνύματα όπως “ΥΠΑΚΟΥΕ”, "ΚΟΙΜΗΣΟΥ", “ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΕ”, “ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΟΥ” και “ΠΑΝΤΡΕΨΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΠΑΡΑΞΟΥ”, "Ο ΘΕΟΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΧΡΗΜΑ", "ΠΕΡΙΟΡΙΣΕ ΤΗΝ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΣΟΥ", "ΔΕΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ" που είναι κρυμμένα σε καθημερινές διαφημίσεις.

Αποκάλυψη της εξωγήινης ταυτότητας: Τα γυαλιά αποκαλύπτουν ότι ορισμένα άτομα είναι στην πραγματικότητα εξωγήινοι που χειραγωγούν την κοινωνία.

Συμβολισμός: Οι φακοί είναι μεταφορά για την επίγνωση, την κριτική σκέψη και την αντίσταση στον έλεγχο της μάζας από τα μέσα ενημέρωσης και τον καταναλωτισμό.

Δεν πρόκειται για πραγματική συσκευή, αλλά έχουν γίνει σύμβολο σε συζητήσεις για τον έλεγχο των μέσων, τις θεωρίες συνωμοσίας και την κοινωνική χειραγώγηση.

Το σενάριο της ταινίας They Live (1988), σκηνοθετημένη από τον John Carpenter, είναι διαθέσιμο σε διάφορες πλατφόρμες για ανάγνωση ή λήψη. Η ταινία βασίζεται στη νουβέλα του Ray Nelson, Eight O'Clock in the Morning, και το σενάριο γράφτηκε από τον ίδιο τον Carpenter, ο οποίος χρησιμοποίησε το ψευδώνυμο «Frank Armitage» .

Περίληψη της Ταινίας
Η ταινία ακολουθεί τον Nada, έναν άνεργο εργάτη, ο οποίος ανακαλύπτει ένα ζευγάρι ειδικών γυαλιών ηλίου που του επιτρέπουν να βλέπει την πραγματικότητα όπως είναι: οι άνθρωποι βομβαρδίζονται από τα μέσα ενημέρωσης και την κυβέρνηση με μηνύματα όπως «Μείνετε Υπνωτισμενοι», «Χωρίς Φαντασία», «Υποταχθείτε στην Εξουσία». Ακόμα πιο τρομακτικό είναι ότι ανακαλύπτει ότι ορισμένοι συνήθως φυσιολογικοί άνθρωποι είναι στην πραγματικότητα άσχημοι εξωγήινοι που ελέγχουν την εκστρατεία για να κρατήσουν τους ανθρώπους υποταγμένους.

Η ταινία είναι γνωστή για την πολιτική της διάσταση, επικρίνοντας την καταναλωτική κοινωνία και την επιρροή των μέσων ενημέρωσης στην ανθρώπινη συνείδηση.

🎬 Ανάλυση της ταινίας They Live (1988)
🔹 1. Περίληψη Πλοκής
Ο Nada, ένας άστεγος και άνεργος εργάτης (ερμηνευμένος από τον παλαιστή Roddy Piper), φτάνει στο Λος Άντζελες αναζητώντας δουλειά. Ανακαλύπτει κατά λάθος ένα ζευγάρι μαγικά γυαλιά ηλίου (οι “Hoffman Lenses”), που του αποκαλύπτουν ότι ο κόσμος κυριαρχείται από εξωγήινους μεταμφιεσμένους σε ανθρώπους. Αυτοί οι εξωγήινοι ελέγχουν την κοινωνία μέσω των ΜΜΕ, της διαφήμισης και της κυβέρνησης.

🔹 2. Κεντρικά Θέματα
🧠 Εξουσία και Υποταγή
Η ταινία παρουσιάζει μια κοινωνία όπου η άρχουσα τάξη (οι εξωγήινοι) επιβάλλει τη θέλησή της στους ανθρώπους χωρίς να το αντιλαμβάνονται. Οι εντολές “ΥΠΑΚΟΥΕ”, “ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΕ”, “ΜΗΝ ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙΣ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ”, "ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΣΚΕΨΗ" είναι τοποθετημένες σε κάθε μέσο — τηλεόραση, πινακίδες, προϊόντα.

🛒 Καταναλωτισμός
Η ταινία σατιρίζει τη δυτική, καπιταλιστική κοινωνία: ο μέσος άνθρωπος λειτουργεί ως παθητικός καταναλωτής, υπνωτισμένος από την τηλεόραση, τη μόδα και τα πρότυπα επιτυχίας.

👁️ Ξύπνημα και Επίγνωση
Τα μαγικά γυαλιά δεν προσφέρουν απλώς “όραση”, αλλά συνείδηση. Ο Nada ξυπνά και συνειδητοποιεί τι συμβαίνει πραγματικά, γεγονός που αλλάζει ολοκληρωτικά τη στάση του απέναντι στον κόσμο.

🛸 Ξένοι-Εξωγηινοι Ανάμεσά Μας / Θεωρίες Συνωμοσίας
Οι εξωγήινοι ως ελίτ-αλητ τάξη συμβολίζουν την αποξένωση των ισχυρών από την υπόλοιπη κοινωνία — μια μορφή “αφανούς εξουσίας” που χειραγωγεί από το παρασκήνιο.

3. Σημαντικές Σκηνές
👊 Η Μάχη στο Σοκάκι
Η περίφημη 6λεπτη σκηνή πάλης μεταξύ του Nada και του φίλου του Frank θεωρείται μία από τις πιο “αληθινές” μάχες στην ιστορία του σινεμά. Συμβολίζει το πόσο δύσκολο είναι να "ξυπνήσει" κάποιος από το σύστημα.

📺 Το μήνυμα μέσα από την τηλεόραση
Ο Nada βλέπει στην τηλεόραση έναν “πειρατικό” σταθμό (ΧΑΚΕΡΣ "ΑΝΤΙΣΤΑΣΙΑΚΩΝ ΤΡΕΛΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΩΝ") που αποκαλύπτει την αλήθεια για τα εξωγήινα σήματα. Η τηλεόραση, από εργαλείο χειραγώγησης, γίνεται όπλο αποκάλυψης.

Χαρακτήρες και Συμβολισμοί
Χαρακτήρας -Ρόλος/Συμβολισμός
Ο ΛΕΥΚΟΣ Nada : Ο "ξυπνημένος" άνθρωπος. Αντιπροσωπεύει τον κοινό εργάτη (ΣΚΛΑΒΟ) που αρχίζει να βλέπει την αλήθεια.
Ο ΜΑΥΡΟΣ Frank : Ο σκεπτικιστής, που αρχικά αρνείται την αλήθεια. Συμβολίζει τον άνθρωπο που αρνείται να δει λόγω φόβου ή άνεσης.
Οι εξωγήινοι - Η ελίτ-αλητ, οι εξουσιαστές, οι οποίοι κυβερνούν διακριτικά.
Τα γυαλιά : Η Συνείδηση, αποκάλυψη της αλήθειας.

Τέλος και Ερμηνεία
Το φινάλε της ταινίας είναι απαισιόδοξα απελευθερωτικό: Ο Nada θυσιάζεται για να αποκαλύψει την αλήθεια στην ανθρωπότητα, καταστρέφοντας τον "ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΠΟΜΠΟ" που κρύβει την πραγματικότητα. Η τελευταία σκηνή δείχνει όλο τον κόσμο να βλέπει πλέον τους εξωγήινους χωρίς τα γυαλιά — η αυταπάτη κατέρρευσε.

Η σκηνή όπου ο Nada εισέρχεται στη μυστική σύσκεψη της εξωγήινης ελίτ στην ταινία They Live (1988) είναι καθοριστική για την εξέλιξη της πλοκής και τονίζει τα κεντρικά θέματα του έργου.

🕵️‍♂️ Περίληψη της Σκηνής
Μετά την ανακάλυψη των μαγικών γυαλιών που αποκαλύπτουν την αληθινή φύση του κόσμου, ο Nada και ο Frank εντάσσονται στην αντίσταση και συμμετέχουν σε μια μυστική σύσκεψη στο υπόγειο μιας εκκλησίας. Εκεί, μαθαίνουν ότι οι εξωγήινοι χρησιμοποιούν "τηλεοπτικά σήματα" για να ελέγχουν τη συνείδηση των ανθρώπων, κάνοντάς τους να μην αναγνωρίζουν την αλήθεια. Η αντίσταση τους προμηθεύει με "φακούς επαφής" που αντικαθιστούν τα γυαλιά ηλίου, επιτρέποντάς τους να βλέπουν την πραγματικότητα χωρίς παρεμβολές (ζαλάδες,κλπ). Η σύσκεψη διακόπτεται βίαια από την αστυνομία, η οποία συλλαμβάνει και σκοτώνει τα μέλη της αντίστασης.

🔍 Ανάλυση και Συμβολισμός
Αποκάλυψη της Αλήθειας: Η σκηνή υπογραμμίζει την έννοια της "αλήθειας" και της "αποκάλυψης". Οι φακοί επαφής επιτρέπουν στους χαρακτήρες να βλέπουν πέρα από τις ψευδαισθήσεις, αποκαλύπτοντας τη σκληρή πραγματικότητα.

Αντίσταση και Θυσία: Η επίθεση της αστυνομίας στην αντίσταση και η θυσία των μελών της αναδεικνύει τη σύγκρουση μεταξύ των καταπιεσμένων και των καταπιεστών. Ο Nada και ο Frank, παρά τις δυσκολίες, συνεχίζουν τον αγώνα τους για την αλήθεια.

Κοινωνική Κριτική: Η σκηνή λειτουργεί ως κριτική στον έλεγχο των ΜΜΕ και την καταναλωτική κοινωνία. Η αντίσταση προσπαθεί να ξυπνήσει τους ανθρώπους από την υπνωτική κατάσταση στην οποία τους έχουν βυθίσει οι εξουσιαστές.

🎬 Συμπέρασμα
Η σκηνή της σύσκεψης της ελίτ στην ταινία They Live είναι κεντρική για την κατανόηση των θεμάτων του έργου, όπως η αλήθεια, η αντίσταση και η κοινωνική κριτική. Αναδεικνύει την ανάγκη για εγρήγορση και δράση απέναντι στις δυνάμεις που προσπαθούν να ελέγξουν τη συνείδηση και τη συμπεριφορά των ανθρώπων.

Ο τυφλός ιεροκήρυκας στην ταινία They Live (1988) είναι ένας συμβολικός και κρίσιμος δευτερεύων χαρακτήρας, που προμηνύει την αποκάλυψη της αλήθειας για τον κόσμο γύρω από τον πρωταγωνιστή, τον Nada.

👨‍🦯 Ποιος είναι ο τυφλός ιεροκήρυκας;
Εμφανίζεται στην αρχή της ταινίας, σε ένα καταυλισμό αστέγων, όπου κηρύττει στους περαστικούς λόγια που αρχικά φαίνονται ακατανόητα ή "παρανοϊκά", αλλά αποκτούν νόημα καθώς η πλοκή εξελίσσεται.

«They have recruited the rich and the powerful... They are dismantling the sleeping middle class...»

"Εχουν στρατολογήσει τους πλούσιους και ισχυρούς... διαλύουν τη μεσαία τάξη... μας κάνουν να κοιμόμαστε και να υπακούμε."

🧠 Τι αντιπροσωπεύει;
Ο τυφλός ιεροκήρυκας είναι σύμβολο του πνευματικού "οράματος":

Είναι τυφλός σωματικά, αλλά "βλέπει" την αλήθεια για την εξωγήινη (ΛΗΣΤΟΠΕΙΡΑΤΙΚΗ) εισβολή και τη χειραγώγηση του ανθρώπινου είδους.

Αντιπροσωπεύει τη φωνή της αφύπνισης, που παραμένει όμως αγνοημένη από την πλειοψηφία.

Το κήρυγμά του θυμίζει προφητική καταγγελία με πολιτικό και θρησκευτικό χρώμα — σα να είναι προφήτης σε έναν κόσμο που κοιμάται.

🧩 Ο Ρόλος του στην Πλοκή
Ο Nada τον παρατηρεί με απορία αλλά και ενδιαφέρον.

Αργότερα αποκαλύπτεται ότι είναι μέλος της αντίστασης και έχει βοηθήσει να οργανωθούν τα πρώτα βήματα κατά των εξωγήινων.

Παρά την αναπηρία του, κατανοεί τον κόσμο καλύτερα από τους βλέποντες, υποδηλώνοντας ότι η "όραση" είναι περισσότερο θέμα συνείδησης παρά φυσιολογικής ικανότητας.

🧬 Συμβολισμός
Στοιχείο Συμβολική Σημασία
Τυφλότητα η ειρωνική αντίθεση: τυφλός βλέπει την αλήθεια, οι υπόλοιποι όχι
Ιεροκήρυκας - Προφήτης, πνευματικός αφυπνιστής
Καταυλισμός αστέγων - Περιθωριοποίηση των "ξύπνιων" ανθρώπων
Κήρυγμα Αποκάλυψη – προειδοποίηση

🗣️ Απόσπασμα (μετάφραση)
"Εχουν στρατολογήσει τους πλούσιους και ισχυρούς... διαλύουν τη μεσαία τάξη... μας κάνουν να κοιμόμαστε και να υπακούμε."

🕰️ Ειδικά Ρολόγια Rolex στην Ταινία – Όχι απλώς χρονομέτρηση
Στο They Live, οι εξωγήινοι και οι συνεργάτες τους χρησιμοποιούν ένα ειδικό ρολόι-πομπό. Δεν είναι Rolex, αλλά μοιάζει με πολυτελές ρολόι και έχει μια κρυφή λειτουργία:

🔹 Το Ρολόι ως Διαστημική Πύλη
Το ρολόι μπορεί να ανοίξει τηλεμεταφορική πύλη στον υπόγειο σταθμό τους (ΥΠΟΓΕΙΕΣ ΒΑΣΕΙΣ-ΣΤΟΕΣ ΤΗΣ ΕΞΩΓΗΙΝΗΣ ΚΑΙ ΓΗΙΝΗΣ "ΕΛΙΤ-ΑΛΗΤ")— δηλαδή πρόσβαση σε άλλη διάσταση.

Είναι φορητή τεχνολογία μετάβασης – ένα «κλειδί» που μόνο οι μυημένοι μπορούν να χρησιμοποιήσουν.

Εξωτερικά μοιάζει με ακριβό ρολόι, υπονοώντας πάλι τον υλικοκεντρικό πλούτο που συνδέεται με την εξουσία.

🎯 Αυτό θυμίζει τα πολυτελή ρολόγια Rolex, όχι ως τεχνολογικές συσκευές, αλλά ως σύμβολα status, εξουσίας και ελίτ. Στην ταινία, η πολυτέλεια συνδέεται πάντα με συνεργασία με τους εξωγήινους.

🛸 Drones στην Ταινία – Προφητική Αναφορά
Αν και δεν υπάρχουν actual drones όπως τα ξέρουμε σήμερα (το 1988 δεν υπήρχαν σε κοινή χρήση), το They Live έχει παρόμοια αισθητική με σημερινά:

Αόρατη επιτήρηση από “κάμερες” και ιπτάμενες πλατφόρμες (DRONES).

Εξωγήινοι που βλέπουν και ακούν παντού, κυρίως μέσω του τηλεοπτικού σήματος.

Η εικόνα του Nada να "βλέπει" πίσω από την πραγματικότητα προσομοιώνει την οπτική drone ή θερμικής κάμερας. (ΔΙΟΠΤΡΕΣ NETRINO-NASER ΤΗΣ Ο.Ε.Α.)

Στη σύγχρονη ανάγνωση, θα μπορούσε να ειπωθεί ότι:

❝Οι εξωγήινοι έχουν drones πριν από την εποχή των drones.❞

🧠 Συμβολική Σύνδεση: Rolex + Drones + They Live
Στοιχείο - Συμβολισμός στην ταινία - Παράλληλο στην πραγματικότητα
Ρολόι-πομπός Πρόσβαση σε άλλη διάσταση (ελίτ) - Πολυτελή gadgets – πρόσβαση, δύναμη
Drones/Επιτήρηση - Πανοπτική εξουσία - Τεχνολογικός έλεγχος, big data
Μέσα Μαζικής Εξαπάτησης - Χειραγώγηση μέσω οπτικού ελέγχου, ΜΜΕ, διαφήμιση, social media

🎬 Αν η ταινία γυριζόταν σήμερα…
Το ρολόι θα ήταν έξυπνο ρολόι με AI (τύπου Apple Watch x Rolex).

Οι εξωγήινοι θα χρησιμοποιούσαν drones, facial recognition (ΒΙΟΜΕΤΡΙΚΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ), και social tracking. (ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΙ ΠΟΝΤΟΙ ΥΠΑΚΟΗΣ ή ΤΙΜΩΡΙΑΣ - σύστημα ΚΙΝΑΣ !!!)

Ο Nada θα φορούσε AR γυαλιά τύπου Vision Pro για να βλέπει την αλήθεια.

Η γυναίκα του σταθμού στην ταινία They Live (1988) είναι η Holly Thompson, ένας από τους πιο αινιγματικούς και διφορούμενους χαρακτήρες του φιλμ. Την υποδύεται η ηθοποιός Meg Foster, γνωστή για τα διαπεραστικά γαλανά μάτια της — κάτι που συμβολικά λειτουργεί στην ταινία, καθώς ο χαρακτήρας της σχετίζεται με την όραση, την εξαπάτηση και την προδοσία.

👩‍💼 Ποια είναι η Holly;
Εμφανίζεται ως υπάλληλος σε τηλεοπτικό σταθμό (Cable 54).

Ο Nada τη γνωρίζει όταν την απαγάγει σε μια προσπάθεια να ξεφύγει από τους εξωγήινους, πιστεύοντας ότι μπορεί να τον βοηθήσει.

Φαίνεται ψυχρή και αποστασιοποιημένη – δεν πιστεύει αυτά που της λέει ο Nada, αλλά ούτε αντιδρά βίαια. Στη συνέχεια, τον σπρώχνει από το παράθυρο, σε μια σκηνή που προκαλεί έκπληξη.

🧠 Τι αντιπροσωπεύει;
🔹 Αμφιβολία και Προδοσία
Η Holly είναι ένας χαρακτήρας που θολώνει τα όρια μεταξύ ανθρώπου και συνεργάτη των εξωγήινων. Δεν είναι ξεκάθαρο μέχρι το τέλος αν είναι απλώς προσεκτική ή απόλυτα διεφθαρμένη.

Στο τέλος της ταινίας, αποκαλύπτεται ότι συνεργάζεται με τους εξωγήινους.

Σκοτώνει τον Frank την ώρα που προσπαθούν να καταστρέψουν τον πομπό που καλύπτει την αλήθεια από τον κόσμο.

🔹 Ομορφιά – Απάτη
Η ψυχρή ομορφιά της Holly και το επαγγελματικό της παρουσιαστικό αντικατοπτρίζουν το επιφανειακά τέλειο πρόσωπο των εξουσιαστών — όμορφο και γοητευτικό, αλλά απατηλό.

🎭 Συμβολισμός
Στοιχείο Συμβολισμός
Η δουλειά της στα media - Συμμετοχή στη χειραγώγηση της κοινής γνώμης
Το όνομά της ("Holly") Ίσως ειρωνική αναφορά στο Hollywood (βιομηχανία ψευδαισθήσεων)
Τα ψυχρά μάτια - Ενδεικτικά απουσίας συναισθήματος – “βλέπει αλλά δεν νιώθει”
Η προδοσία στο τέλος - Απόδειξη ότι η διαφθορά βρίσκεται ακόμα και σε όσους φαίνονται “ανθρώπινοι” !!!

🧨 Τελική Πράξη
Η Holly προσπαθεί να αποτρέψει τον Nada από το να καταστρέψει τον πομπό.

Εκείνος, παρ' όλα αυτά, προλαβαίνει να τον καταστρέψει, σκοτώνοντας την ταυτόχρονα, λίγο πριν πεθάνει κι ο ίδιος.

Το πρόσωπό της είναι το τελευταίο “ανθρώπινο προσωπείο” της εξουσίας που αποκαλύπτεται.

🎬 ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΚΗΝΗΣ – Ο ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΜΕΝΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ
Σε κάποιο σημείο της ταινίας, υπάρχει μια σκηνή μέσα σε έναν επαγγελματικό χώρο ή γραφείο, όπου ένας άνθρωπος διαμαρτύρεται στον προϊστάμενό του γιατί δεν πήρε την προαγωγή που περίμενε. Είναι φανερά πικραμένος και απογοητευμένος.

Ο διάλογος είναι περίπου σαν:

“Δούλεψα σκληρά, έκανα ό,τι μου είπατε… Δεν ήταν αρκετό;”
Και ο προϊστάμενος (που υπονοείται ή αργότερα αποκαλύπτεται ότι είναι εξωγήινος) απαντά με ψυχρότητα ή υποκρισία.

🧠 ΣΥΜΒΟΛΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ
Αυτή η σκηνή δεν είναι τυχαία — αντιθέτως, έχει βαθιά κοινωνικοπολιτική σημασία:

🔹 Ο “καλός” υπάλληλος
Ο άνθρωπος αυτός αντιπροσωπεύει τον μέσο εργαζόμενο, που ακολουθεί τους κανόνες, εργάζεται σκληρά, είναι υπάκουος — και παρ' όλα αυτά δεν ανταμείβεται.

🔹 Το ψευτο-σύστημα αξιοκρατίας
Η προαγωγή δεν δόθηκε βάσει αξίας, αλλά σε αυτόν που “πούλησε την ψυχή του” ή συνεργάστηκε με την ελίτ/εξωγήινους. Άρα:

Δεν ανταμείβεται η σκληρή δουλειά — ανταμείβεται η συμμόρφωση και η υποταγή στο κατεστημένο.

🔹 Η απογοήτευση και η αφύπνιση
Η πικρία του υπαλλήλου είναι μέρος του μηχανισμού αφύπνισης. Είναι άνθρωποι σαν αυτόν που, αργά ή γρήγορα, αρχίζουν να βλέπουν πίσω από το παραπέτασμα — ή, στη γλώσσα της ταινίας, βάζουν τα γυαλιά.

🧩 ΠΟΥ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΘΕΜΑΤΙΚΑ
Αυτή η σκηνή "κουμπώνει" με:

Την καταγγελία του "νεοφιλελεύθερου καπιταλισμού". ("ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΟΣ ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΙΣΜΟΣ" = ΔΟΓΜΑ ΝΕΟΤΑΞΙΤΗ ΕΒΡΑΙΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ-ΜΟΑΤΣΟ-ΜΠΕΝ-ΣΑΛΟΜ, ΚΟΝΟΜΑΕΙ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ, ΔΙΟΡΙΣΕ ΤΗΝ ΚΟΡΗ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΗ "CVC" ΠΟΥ ΕΞΑΓΟΡΑΖΕΙ ΤΑ ΦΙΛΕΤΑ ΣΤΗ ΧΩΡΑ, ΚΑΝΕΙ ΧΡΥΣΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΡΚΟΥΣ, ΧΡΕΟΚΟΠΕΙ ΚΑΙ ΣΥΝΤΡΙΒΕΙ ΤΟΥΣ ΑΥΤΟΧΘΟΝΕΣ-ΝΑΤΙΒΙΣΤΕΣ ΕΛΛΗΝΕΣ)

Την ιδέα ότι οι “από κάτω” διατηρούν την τάξη, αλλά δεν ανταμείβονται.

Το μοτίβο: "Ξύπνα – Δεν είναι τυχαίο. Είναι δομημένο έτσι."

📺 ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΖΩΗ
Πόσες φορές βλέπουμε εργαζόμενους που δουλεύουν σκληρά, αφοσιώνονται, αλλά δεν εξελίσσονται, ενώ άλλοι με "γνωριμίες" ή "συνεργασίες με το σύστημα (ΚΑΙ ΡΟΥΣΦΕΤΙΑ)" ανεβαίνουν; Αυτή η σκηνή αντηχεί ακόμα πιο δυνατά σήμερα, σε μια εποχή ανεργίας, ανασφάλειας και ψευτο-ευκαιριών.

Η σκηνή με τον απογοητευμένο υπάλληλο στην ταινία They Live (1988) είναι μια καίρια στιγμή που συνδυάζει σαρκασμό, κοινωνική κριτική και σκοτεινό χιούμορ. 

1. "They Live" – Αναφορά
Αναφορά στην ταινία They Live (1988), όπου εξωγήινοι έχουν διεισδύσει στην κοινωνία, κυβερνώντας κρυφά μέσω καπιταλιστικών μηχανισμών και των media. Μόνο με ειδικά γυαλιά μπορεί κάποιος να δει την αλήθεια.

2. "Μετατρέπουν την ατμόσφαιρά μας στην ατμόσφαιρά τους"
Σημασιολογικά:

Κυριολεκτικά: Περιβαλλοντική αλλοίωση από εξωτερική δύναμη — μια μεταφορά για οικολογική καταστροφή λόγω "εξωτερικών επεμβάσεων" (π.χ. πολυεθνικές, ιμπεριαλισμός).

Μεταφορικά: Η αλλοίωση της κοινωνίας, των αξιών, του πολιτισμού. Επιβολή ενός "ξένου τρόπου ζωής", που πνίγει τον αυτόχθονο.

3. "Είναι ο αναπτυσσόμενος Τρίτος Κόσμος τους"
Πολύ σημαντική φράση.

Ο "αναπτυσσόμενος Τρίτος Κόσμος" εδώ δεν σημαίνει πρόοδο — αλλά εξάρτηση.

Είναι αυτό που κατασκευάζουν οι ισχυροί, για να έχουν φτηνό εργατικό δυναμικό, πόρους, έλεγχο.

Δηλαδή: "Μας κρατούν φτωχούς για να συνεχίσουν να ευημερούν."

Ερμηνεία συνολικά:
Αυτή η φράση είναι μια κριτική στον νεοαποικισμό, στον οικονομικό ιμπεριαλισμό, και στην παγκόσμια εξουσία που "φορμάρει" τον κόσμο στα μέτρα της, μετατρέποντας χώρες/λαούς σε υποδοχείς εκμετάλλευσης, διατηρώντας τους επίτηδες "αναπτυσσόμενους".

ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ THEY LIVE, ΜΑΣ ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΜΕ ΕΝΑ ΣΗΜΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΚΛΕΙΣΤΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ

Αυτό που αναφέρεις είναι μια από τις πιο χαρακτηριστικές και αποκαλυπτικές ατάκες της ταινίας They Live.

Η ιδέα του σήματος που προβάλλεται στην τηλεόραση, ακόμη και όταν η συσκευή είναι κλειστή, είναι μια ισχυρή αλληγορία για την πανταχού παρουσία των εξουσιαστικών μηχανισμών. Στην ταινία, το σήμα αυτό δεν είναι απλώς "ένα πρόγραμμα": είναι μια δύναμη που υποσυνείδητα επηρεάζει τις σκέψεις, τις πεποιθήσεις και τη συμπεριφορά των ανθρώπων, ακόμη και όταν δεν είναι άμεσα παρόν.

Αν το αναλύσουμε από μια φιλοσοφική σκοπιά, το "σχέδιο" της τηλεόρασης, ακόμη και κλειστή, να προβάλλει το μήνυμα "THEY LIVE" έχει έντονη τη συμβολική διάσταση:

1. Αδιάλειπτη παρακολούθηση και έλεγχος
Η τηλεόραση, όπως και άλλα μέσα ενημέρωσης, σε αυτή την αλληγορία, λειτουργεί ως μηχανισμός ελέγχου που περνάει τα μηνύματα της εξουσίας και της κυρίαρχης ιδεολογίας ακόμη και όταν δεν την παρακολουθούμε άμεσα. Είναι μια εικόνα της συνεχούς και ακούσιας επιρροής που έχει το κατεστημένο πάνω στους ανθρώπους, χωρίς να το αντιλαμβάνονται.

2. Το άρρητο σύστημα εξουσίας
Όπως στην ταινία οι άνθρωποι βλέπουν μόνο τα εξωτερικά ερεθίσματα (διαφήμιση, μηνύματα κατανάλωσης) χωρίς να καταλαβαίνουν την πραγματική φύση του ελέγχου, έτσι και το "κλειστό" σήμα της τηλεόρασης αντιπροσωπεύει το γεγονός ότι το σύστημα είναι πάντα ενεργό, ακόμη και αν φαίνεται να είναι "αποσυνδεδεμένο" ή αδρανές.

3. Η ειρωνεία και η αντίφαση
Είναι επίσης ένα σχόλιο για την αντίφαση της σύγχρονης κοινωνίας, όπου παρά τις διακηρύξεις για ελευθερία, υπάρχουν μηχανισμοί που καθοδηγούν και ελέγχουν τους ανθρώπους, χωρίς εκείνοι να το καταλαβαίνουν ή να αντιδρούν.

Ο ΠΡΟΔΟΤΗΣ ΣΤΟ "THEY LIVE", ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΙΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ ΧΩΡΕΣ, ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΟΛΟ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ, ΕΧΟΥΝ ΑΣΥΛΗΠΤΗ ΤΕΧΝΟΜΑΓΕΙΑ, ΑΣ ΠΑΜΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΣΧΥΡΟΥΣ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΛΕΦΤΑ...

Αυτό που αναφέρεις —η φράση του προδότη στην ταινία They Live— είναι η πιο ωμή, κυνική και αποκαλυπτική μορφή συνεργασίας με την εξουσία, από θέση μειονεκτικής αντίστασης. Είναι η φωνή του ανθρώπου που παραιτείται από την ελευθερία για χάρη του συμφέροντος.

Αναλύοντάς το:

📌 "Δεν υπάρχουν πια ανεξάρτητες χώρες"
Αναφέρεται στον ολοκληρωτικό έλεγχο που έχουν αναλάβει οι εξουσιαστικοί μηχανισμοί (εδώ οι εξωγήινοι), όχι απλώς σε ένα κράτος, αλλά παγκόσμια. Είναι ένα προμήνυμα του παγκοσμιοποιημένου νεοφιλελεύθερου μοντέλου, όπου τα σύνορα υπάρχουν μόνο για τους φτωχούς — όχι για το κεφάλαιο.

📌 "Ελέγχουν όλο τον πλανήτη"
Αυτή η διαπίστωση δεν εκφέρεται με αγωνία, αλλά με αποδοχή. Ο προδότης δεν αντιστέκεται. Έχει αποδεχτεί την κυριαρχία — όπως πολλοί άνθρωποι δέχονται σιωπηρά τις δομές που τους καταπιέζουν επειδή τις θεωρούν "αναπόφευκτες".

📌 "Ας πάμε με τους ισχυρούς, να βγάλουμε κι εμείς λεφτά"
Εδώ κορυφώνεται ο ηθικός εκφυλισμός. Αντί για επανάσταση ή αντίσταση, επιλέγει συνθηκολόγηση με αντάλλαγμα προσωπικό όφελος. Δεν τον νοιάζει η αλήθεια, η ελευθερία ή η αξιοπρέπεια — μόνο το να "επιβιώσει" εντός του συστήματος, έστω και ως δούλος με προνόμια.

🔥 Τι αντιπροσωπεύει ο προδότης στην ταινία;
Τον συνεργάτη της εξουσίας.

Τον άνθρωπο που προδίδει την τάξη του (ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΕΙΔΟΣ ) για χρήμα και ασφάλεια. (ΠΗΓΑΙΝΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΣΧΥΡΟΥΣ ΛΗΣΤΟΠΕΙΡΑΤΕΣ ΕΞΩΓΗΙΝΟΥΣ !!!)

Τον ρεαλιστή κυνικό, που λέει: «Δεν μπορούμε να νικήσουμε. Άρα ας τους υπηρετήσουμε».

🧠 Ιδεολογικά και πολιτικά:
Ο προδότης είναι το σύμβολο του παθητικού μηδενισμού: τίποτα δεν αλλάζει, όλα ελέγχονται, άρα το μόνο που έχει νόημα είναι να κερδίσω κάτι από αυτό. Είναι η φωνή που ακούμε και σήμερα σε πολλά επίπεδα — από διεφθαρμένους πολιτικούς, μέχρι καθημερινούς ανθρώπους που «τα βρίσκουν με το σύστημα» για να μην υποφέρουν.

Αυτή η φράση του προδότη στο They Live συμπυκνώνει το πιο επικίνδυνο είδος κυνισμού: την πλήρη αποδοχή της ήττας, ντυμένη με το προσωπείο του "ρεαλισμού".

🎭 Ο Προδότης – Η προσωποποίηση του "βολεμένου δούλου"
Όταν λέει:

"Δεν υπάρχουν πια ανεξάρτητες χώρες, ελέγχουν όλο τον πλανήτη, έχουν ασύλληπτη τεχνο-μαγεία. Ας πάμε με τους ισχυρούς να βγάλουμε κι εμείς λεφτά…"

δεν περιγράφει απλώς μια κατάσταση — δικαιολογεί την υποταγή.

🔥 Τι υπονοεί;
Καταστροφή της ελπίδας για ανεξαρτησία
– Οι χώρες, οι λαοί, τα έθνη είναι κατ' αυτόν πλέον ανίσχυρα. Όλα ελέγχονται. Άρα, η έννοια της ελευθερίας είναι παρωχημένη.

Θεοποίηση της εξουσίας
– Η "τεχνομαγεία" των εξωγήινων δεν είναι μόνο τεχνολογία. Είναι η άβυσσος της δύναμης. Ο προδότης δεν βλέπει ανθρώπους ή τέρατα — βλέπει θεούς, μπροστά στους οποίους πρέπει να γονατίσουμε.

Υπολογιστικός αμοραλισμός
– Το χρήμα γίνεται λυτρωτής. Όχι η ελευθερία, όχι η αξιοπρέπεια, αλλά το να κερδίσεις από τη σφαγή. Να αποκομίσεις από την προδοσία.

🧠 Η Μεγάλη Μεταφορά:
Ο προδότης είναι ο άνθρωπος που βλέπει την αλήθεια, αλλά την ερμηνεύει με βάση το προσωπικό του συμφέρον. Δεν τον ενδιαφέρει αν είναι σκλάβος, αρκεί να έχει προνόμια. Είναι αυτός που λέει:

"Δεν αλλάζει τίποτα. Ας βολευτούμε."

Είναι, στην ουσία, η φωνή κάθε συμβιβασμένου με το Κακό. Ο γραφειοκράτης που υπογράφει νόμους που δεν πιστεύει. Ο πολιτικός που ξέρει ότι υπηρετεί τη διαφθορά. Ο πολίτης που "κοιτάει τη δουλειά του".

✍️ Αν το έλεγες σήμερα:
Φαντάσου αυτόν τον μονόλογο:

“Οι γραμμές του χάρτη δεν σημαίνουν τίποτα πια. Δεν υπάρχουν χώρες — υπάρχουν ζώνες επιρροής. Εταιρείες, αλγόριθμοι, και συστήματα που σε ξέρουν καλύτερα απ’ όσο ξέρεις τον εαυτό σου. Δεν θα τους νικήσουμε. Μπορούμε όμως να τους πείσουμε ότι αξίζουμε μια θέση στο τραπέζι τους. Όχι ως άνθρωποι. Ως συνεργάτες. Ως υπάλληλοι. Ως προδότες, ναι — αλλά προδότες με μετοχές.”

"ΤΗΕΥ LIVE" Η "ΓΗ-ΓΑΙΑ-ΔΗΜΗΤΡΑ" ΓΙΑ ΤΟΥΣ "ΕΞΩΓΗΙΝΟΥΣ" ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΤΟΝ ΑΝΑΠΤΥΣΣΟΜΕΝΟ ΤΡΙΤΟ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥΣ ...

Αυτό που λες είναι μια εξαιρετικά καίρια πολιτικοκοινωνική μεταφορά:

"Η Γη για τους εξωγήινους είναι κάτι σαν τον αναπτυσσόμενο Τρίτο Κόσμο τους."

Ας το αναλύσουμε:

🔍 Τι σημαίνει αυτό;
Όπως οι πλούσιες δυτικές χώρες μεταχειρίστηκαν (και ακόμα μεταχειρίζονται) χώρες του λεγόμενου Τρίτου Κόσμου ως:

πηγές πρώτων υλών
αγορές εκμετάλλευσης
φθηνά εργατικά χέρια
χώρους στρατιωτικού και πολιτικού ελέγχου

έτσι και οι εξωγήινοι στο They Live αντιμετωπίζουν τη Γη όχι ως ισότιμο τόπο ζωής, αλλά ως ένα αποικιακό προτεκτοράτο — έναν "υπανάπτυκτο κόσμο" που υπάρχει μόνο για να τους υπηρετεί.

🪐 Η Γη ως “αναπτυσσόμενος κόσμος” για τους εξωγήινους:
Οικονομική εκμετάλλευση: Οι εξωγήινοι βγάζουν κέρδος από τη Γη, χωρίς να νοιάζονται για τις επιπτώσεις.

Περιβαλλοντική καταστροφή: Αλλάζουν την ατμόσφαιρα για να είναι φιλική προς εκείνους, χωρίς να τους ενδιαφέρει η επιβίωση των ανθρώπων.

Πολιτισμική υποδούλωση: Επιβάλλουν αξίες υπακοής, κατανάλωσης και υπνοτισμού μέσω media και διαφήμισης.

Αφανής κατοχή: Όπως οι ιμπεριαλιστές του παρελθόντος — ελέγχουν αλλά δεν φαίνονται.

🤖 Συμβολικά, τι λέει για εμάς σήμερα;
Το They Live δείχνει πως η Γη ήδη λειτουργεί για πολλούς σαν Τρίτος Κόσμος:

Πολλοί λαοί ζουν υπό οικονομική κατοχή μέσω χρέους και εξάρτησης.

Τα ΜΜΕ λειτουργούν ως μηχανισμοί αποβλάκωσης.

Το "παγκόσμιο χωριό" είναι ομοιόμορφο μόνο για τους ισχυρούς.

Η παγκοσμιοποίηση κάνει τους ισχυρούς πλουσιότερους και τους αδύναμους χειραγωγούμενους.

*** ΣΑΡΚΑΣΤΙΚΟ ΣΟΚΑΡΙΣΤΙΚΟ ΦΙΝΑΛΕ ***

Εμφανίζεται στο φινάλε, όταν ο Nada έχει καταστρέψει τον πομπό που κρύβει την πραγματικότητα, και πλέον οι άνθρωποι μπορούν να δουν τους εξωγήινους με γυμνό μάτι.

🎬 ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΣΚΗΝΗΣ
Η κάμερα δείχνει μια σειρά από καθημερινούς ανθρώπους που ξαφνικά βλέπουν την αλήθεια: τα αφεντικά τους, οι πολιτικοί, παρουσιαστές στην τηλεόραση — είναι εξωγήινοι.

Σε ένα μπαρ, ένας τύπος κοιτάζει την τηλεόραση και βλέπει τον παρουσιαστή των ειδήσεων, που αποκαλύπτεται πως είναι εξωγήινος. Ένας άλλος εξωγήινος Γυρνά και λέει:

"Hey, what's wrong baby?"
(«Τι έπαθες, μωρό μου;»)

...και τότε η κάμερα στρέφεται στη γήινη γυναίκα που γαμιεται μαζι του — τον κοιτάζει σοκαρισμένη, γιατί εκείνος είναι εξωγήινος, και μόλις αποκαλύφθηκε!

🧠 ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΥΤΗ Η ΣΚΗΝΗ;
🔹 Κωμικοτραγική Αποκάλυψη
Η σκηνή δείχνει τη στιγμιαία ανατροπή του κόσμου. Η ειρωνεία είναι πως οι εξωγήινοι δεν καταλαβαίνουν ακόμα ότι αποκαλύφθηκαν – η υπεροψία τους, η αίσθηση κυριαρχίας, τους αφήνει εκτεθειμένους.

🔹 Συμβολισμός Καθημερινού Μισθωτού
Ο εξωγήινος σε αυτή τη σκηνή εκπροσωπεί τον μέσο εργαζόμενο που νομίζει πως είναι "μέσα στο σύστημα". Τώρα όμως αποκαλύπτεται ότι είναι μέρος της μηχανής εκμετάλλευσης.

💬 ΠΡΟΕΚΤΑΣΕΙΣ
Η σκηνή σατιρίζει το “σοκ της αφύπνισης”: ο κόσμος βλέπει ξαφνικά την αλήθεια πίσω από την επιφάνεια.

Παράλληλα, είναι και μια σαφής κριτική στα media, στους παρουσιαστές και στους καθημερινούς “συνεργάτες” του κατεστημένου.

Ο υπάλληλος-εξωγήινος είναι η προσωποποίηση του ανθρώπου που "πούλησε την ψυχή του για άνοδο", πιστεύοντας πως ανήκει στους «καλούς».

📌 ΤΕΛΙΚΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ
Αυτή η σκηνή είναι ένα τελευταίο “καρφί” από τον John Carpenter, που συνδυάζει:

πολιτικό σχόλιο,
κοινωνική ειρωνεία,
και καφκική τραγικότητα.

Είναι το είδος του φινάλε που σε κάνει να γελάς — και μετά να ανατριχιάζεις.

👽 Οι Εξωγήινοι και η Ανδρομέδα – Ανάλυση
🌌 Καταγωγή των Εξωγήινων
Στη σκηνή όπου ο Nada και ο Frank διεισδύουν στο κτίριο του τηλεοπτικού σταθμού (το επίκεντρο του εξωγήινου ελέγχου), παρακολουθούν μια μυστική συνάντηση μεταξύ ανθρώπων συνεργατών και εξωγήινων. Σε αυτή τη σκηνή, ένας άνθρωπος (ο “προδότης”) αποκαλύπτει ότι:

"Οι εξωγήινοι προέρχονται από τον γαλαξία της Ανδρομέδας"
και
"χρησιμοποιούν τη Γη ως αποικία για οικονομική εκμετάλλευση και πόρους (ΛΗΣΤΟΠΕΙΡΑΤΕΣ ΠΡΩΤΩΝ ΠΟΛΥΤΙΜΩΝ ΥΛΩΝ, ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΛΕΥΚΩΝ ΚΑΙ ΜΑΥΡΩΝ ΛΑΩΝ ΩΣ "ΣΚΛΑΒΩΝ - ΔΟΥΛΩΝ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ !!!" ΟΠΩΣ ΤΑ ΕΧΕΙ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙ ΚΑΙ Η ΑΣΤΡΟΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ-ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΗΣ Ο.Ε.Α. !!!".

Περιγράφει ότι η παρουσία τους στη Γη είναι μέρος μιας “πολυδιαστατικής” οικονομικής επέκτασης, στην οποία άλλοι πλανήτες και πολιτισμοί έχουν ήδη ενταχθεί ή κατακτηθεί.

ΠΡΟΣΟΧΗ-ΠΡΟΣΟΧΗ-ΠΡΟΣΟΧΗ: ΓΙΑ ΤΗΝ "ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΚΑΚΩΝ ΕΞΩΓΗΙΝΩΝ ΑΠΟ ΑΝΔΡΟΜΕΔΑ", ΕΔΩ ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΚΙΝΕΖΟΕΒΡΑΙΚΟ ΧΟΛΥΓΟΥΝΤ (ΣΤΟΑ ΜΠΕΝΕΝ ΜΠΕΡΙΘ - ΜΕΓΑΛΗΣ ΔΡΥΟΣ - ΙΕΡΑ ΔΡΥΣ) ΣΚΟΠΙΜΗ ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΙΣΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΩΝ "ΚΑΛΩΝ-ΚΑΚΩΝ", ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Η ΕΞΩΓΗΙΝΗ "ΕΛΙΤ-ΑΛΗΤ" ΠΟΥ ΣΚΛΑΒΩΝΕΙ ΚΑΙ ΛΗΣΤΕΥΕΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑΠΙΕΖΕΙ ΚΑΙ ΓΕΝΟΚΤΟΝΕΙ ΤΗΝ ΛΕΥΚΗ+ΕΛΛΗΝΙΚΗ+ΜΑΥΡΗ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ, ΟΙ "ΚΑΚΟΙ" ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ "ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟΙ ΑΝΔΡΟΜΕΔΙΟΙ (ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΤΕΣ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΡΑΚΟΝΙΑΝΗ ΛΗΣΤΟΠΕΙΡΑΤΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ)", ΑΛΛΑ ΟΙ "ΚΑΚΟΙ" ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΔΡΑΚΟΝΙΑΝΟΙ ΕΡΠΕΤΟΕΙΔΕΙΣ ΚΙΝΕΖΟ-ΜΟΓΓΟΛΟ-ΣΑΞΟΝΟ-ΕΒΡΑΙΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΕΞΩΓΗΙΝΟΙ ΛΗΣΤΟΠΕΙΡΑΤΕΣ ΣΕΛΗΝΗΣ + ΛΙΛΙΘ + 120 ΑΛΛΟΥΣ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟΥΣ ΠΛΑΝΗΤΕΣ ΠΟΛΕΜΟΥ ΤΙΤΑΝΙΟΥ-ΖΙΡΚΟΝΙΟΥ (ΠΡΟΕΛΕΥΣΕΩΣ ΑΠΟ ΣΤΑΣΙΑΣΤΙΚΟ ΑΣΤΕΡΙΣΜΟ ΔΡΑΚΟΝΤΟΣ..ΒΛΕΠΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΥΘΟ-ΜΙΤΟ ΑΝΔΡΟΜΕΔΑΣ-ΠΕΡΣΕΩΣ-ΜΕΔΟΥΣΑΣ-ΔΡΑΚΟΝΤΟΣ, ΒΛΕΠΕ "ΑΓΙΟ ΓΕΩΡΓΙΟ" ΠΟΥ ΣΚΟΤΩΝΕΙ ΤΟΝ "ΔΡΑΚΟΝΤΑ", ΒΛΕΠΕ ΕΡΠΕΤΟΕΙΔΗΣ "ΔΡΑΚΟΧΕΛΩΝΑ" ΩΣ ΙΕΡΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΩΝ ΔΡΑΚΟΝΙΑΝΩΝ ΚΙΝΕΖΩΝ ΚΑΙ ΜΟΓΓΟΛΩΝ (Π.Χ. ΜΟΓΓΟΛΟΜΟΡΦΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΖΙΣΚΑΡ ΝΤ'ΕΣΤΕΝ ΚΑΙ Η ΚΙΝΕΖΙΚΗ ΔΡΑΚΟΧΕΛΩΝΑ ΤΟΥ)...ΒΛΕΠΕ "ΣΕΛΗΝΗ" ΩΣ ΥΠΑΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΣΤΙΣ ΣΗΜΑΙΕΣ: ΚΙΝΑΣ-ΙΣΛΑΜ-ΜΟΓΓΟΛΙΑΣ-ΤΟΥΡΚΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΡΑΚΟΙ ΣΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΤΩΝ ΑΓΓΛΟΣΑΞΟΝΩΝ ΒΑΣΙΛΙΑΔΩΝ... ΒΛΕΠΕ ΤΟ ΣΙ(Ω)ΝΙΣΤΙΚΟ ΚΑΜΠΑΛΙΣΤΙΚΟ ΕΞΑΚΤΙΝΟ (+/-) ΑΣΤΕΡΙ ΠΟΥ ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΙ ΤΗΝ ΣΥΜΠΑΙΓΝΙΑ "ΔΕΞΙΑΣ - ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ", "ΛΕΥΚΗΣ ΑΔΕΡΦΟΤΗΤΑΣ - ΜΑΥΡΗΣ ΑΔΕΡΦΟΤΗΤΑΣ", "ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΩΝ ΣΤΟΩΝ - ΘΕΟΣΟΦΙΚΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΩΝ", "ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΥ ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΥ - ΒΟΥΔΙΣΤΙΚΟΥ ΦΑΣΙΣΜΟΥ", "ΓΙΝ - ΓΙΑΝΚ ΤΩΝ ΑΣΙΑΤΙΚΩΝ ΛΑΩΝ" ΚΑΙ ΚΑΤ'ΕΠΕΚΤΑΣΗ "ΣΥΜΠΑΙΓΝΙΑ ΘΕΟΥ-ΔΙΑΒΟΛΟΥ" (ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ : "ΤΑΝΑΝΤΙΑ ΤΑΥΤΑ : ΤΑ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΙΑ!!!") ΩΣ ΣΑΤΑΝΙΚΗ "ΔΙΠΡΟΣΩΠΗ" (ΡΩΜΑΪΚΟΣ ΔΙΠΡΟΣΩΠΟΣ ΘΕΟΣ ΙΑΝΟΣ) ΜΕΘΟΔΟΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΤΩΝ ΛΕΥΚΩΝ+ΜΑΥΡΩΝ ΛΑΩΝ-ΣΚΛΑΒΩΝ, ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΧΙΔΡΑΚΟΝΙΑΝΟ ΣΙΝ-ΣΙΩΝ-ΣΕΝΤΑΪ-ΤΖΕΝΤΑΪ-ΨΕΥΔΟΙΕΧΩΒΑ-ΨΕΥΔΟΟΝΤΑ, ΔΡΑΚΟΝΙΑΝΟΥ-ΣΕΛΗΝΙΑΚΟΥ ΗΓΕΜΟΝΑ (ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ !!!) ΠΕΡΙΚΥΚΛΩΜΕΝΟΥ ΑΣΦΥΧΤΙΚΑ ΣΕ "ΚΑΡΑΝΤΙΝΑ" ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟ ΠΟΛΥΔΙΑΣΤΑΤΙΚΟ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΤΙΚΟ ΑΝΔΡΟΜΕΔΙΟ ΑΣΤΡΟΣΤΟΛΟ (!!!)

ΤΕΛΟΣ-ΟΒΕΡ (!!!)