Τρίτη 26 Σεπτεμβρίου 2023

ΤΑ ΝΕΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΤΩΠΟ ΤΗΣ ΟΥΚΡΑΝΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΤΑΓΙΑ !!!


Τάγια Ουκρανία
πριν από 18 ώρες
Απαντώντας σε ερωτήσεις σχετικά με τον πόλεμο:
1) Ε: Υπάρχει ακόμη πόλεμος; 🤔
Α: Ναι. Η πρώτη γραμμή βρίσκεται κυρίως στα ανατολικά και νότια της Ουκρανίας, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι οι άλλες περιοχές είναι ασφαλείς. Δεν δημοσιεύω κάθε φορά που έχουμε σειρήνες ή εκρήξεις. Ή θα έπρεπε;
2) Ε: Γιατί οι άνθρωποι ντύνονται και τα κτίρια δεν καταστρέφονται ολοσχερώς;🤔
Α: Γιατί οι άνθρωποι προσπαθούν να ζήσουν μια φυσιολογική ζωή. Πηγαίνουμε στα εστιατόρια, στα ινστιτούτα αισθητικής, συναντιόμαστε με φίλους, πηγαίνουμε στη δουλειά (μετά από άγρυπνο βομβαρδισμό, ω ήρωές μου) κλπ. Στα περισσότερα μέρη οι πόλεις φαίνονται ακριβώς το ίδιο, όπως πριν από τον πόλεμο. Κάποιες όμως εξαφανίστηκαν τελείως..
3) Ε: Είναι ψεύτικος πόλεμος τότε;🤔
Α: Όχι, είναι αληθινό. Πολλοί άνθρωποι πεθαίνουν όταν οι στρατιώτες πολεμούν με όπλα. Αλλά η Ουκρανία είναι μεγάλη ως προς το έδαφός της (σχεδον στο μεγεθος της Γαλλίας), και όπου οι Ρώσοι δεν μπορούν να μας πάρουν με όπλα, προσπαθούν με ρουκέτες/drones κ.λπ.
4) Ε: Είμαι ξένος και η χώρα μου βοηθά την Ουκρανία. Πού είναι τα λεφτά μου από τους φόρους μου;🤔
Α: Εγώ ή οποιοσδήποτε άλλος Ουκρανός, δεν παίρνουμε κανένα σεντ από τα χρήματά σας. Όλα πηγαίνουν στην κυβέρνηση και αποφασίζουν τι θα κάνουν με αυτό.
5) Ε: Γιατί τσακώνεστε με τα αδέρφια σας (τους Ρώσους); 🤔
Α: Η απλή απάντηση είναι ότι αυτοί μας επιτέθηκαν πρώτοι. Και όχι το 2022, αλλά το 2014 (Κατάληψη Κριμαίας). Αν βουτήξετε βαθιά στην ιστορία της Ουκρανίας, θα δείτε ότι πάντα προσπαθούσαν να ακυρώσουν τη χώρα και τη γλώσσα μου. Η γλώσσα απαγορεύτηκε, τα εδάφη καταλήφθηκαν, οι άνθρωποι χωρίστηκαν, εκτοπίστηκαν και σκοτώθηκαν…
ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ. Καταλαβαίνω ότι για εσάς η Ουκρανία είναι μια άγνωστη, μακρινή, μη ορατή χώρα. Υπάρχουν όμως περισσότερα από 40 εκατομμύρια Ουκρανοί, που θέλουν η χώρα τους να είναι επιτέλους ανεξάρτητη (όχι μόνο με έγγραφα), επιτυχημένη και ορατή!