Δευτέρα 23 Μαΐου 2022

ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΤΕΛΕΦΕΡΙΚ ΤΟΥ ΓΚΙΟΛΒΑ !!!


Ενα ακομα εντυπωσιακο στοιχειο που βρηκα για τον Γκιολβα ηταν το μεγαλο μηχανολογικο του εργο που εκανε στην Αιθιοπία το 1962 με την ανακατασκευη του μεγαλυτερου τοτε ΤΕΛΕΦΕΡΙΚ στον κοσμο! Δειτε στην παραπανω ΣΠΑΝΙΑ ΦΩΤΟ πανω-πανω τη λεζαντα: οπου γραφει: Ο Γ.Γκιολβας στο Αντις Αμπεμπα με διαφορους επιστημονες (με τις λευκες στολες) το 1962 !! Το Αντις Αμπεμπα ειναι πρωτευουσα της Αιθιοπιας!! Τι δουλεια ειχε ο Γκιολβας τοτε το 1962 στην Αιθιοπια;;;!!! Οπως διαβαζουμε στο βιογραφικο του: Ο Γεώργιος Γκιόλβας (ως μηχανικος) είναι ο κατασκευαστής του μεγαλύτερου τελεφερίκ στον κόσμο (Αιθιοπία). Δες εδω λεπτομέρειες για αυτο το τελεφερίκ (υπάρχει ακόμα!!!) http://www.xereteoti.com/assignments/to-teleererik . Οπως βλεπεις κοιτα τι γραφει εδω η σελιδα: ...Το τελεφερίκ καταστράφηκε το 1941 από  τους Άγγλους. Το  1961 αποκαταστάθηκε από την Ελληνική εταιρία Giolvas ΗelΙαs Α.Ε, χρησιμοποιήθηκε  μόνο  για εμπορικούς σκοπούς  μέχρι  τέλος της δεκαετίας του 1970, οπότε  και εγκαταλείφθηκε πλήρως....Τέλος, την  πληροφορία   της   ύπαρξης   του   τελεφερίκ, μας   την   εδωσε ο   Πρόεδρος     του     Τεχνικού  επιμελητηρίου   της   Περιφέρειας  Α.Κρήτης, Ριχάρδος Ποβάσκη από την Ασμάρα. !!!!

Αναφερω οτι αποδυκνυεται και διασταυρωνεται και απο πολλες αλλες πηγες, οπως π.χ. το μεγαλο τεχνικο εργο του με το Τελεφερικ στην Αιθιοπια...Εχω και αλλες σπανιες φωτογραφιες στα χερια μου, θα παθετε πλακα με αυτα που εχω βρει...ο ανθρωπος ηταν ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ, δεν ειναι τυχαιο οτι ειχε μυηθει και σε Θιβετιανο μοναστηρι στην Ινδια και ειχε σπουδασει και υπερβατικη φιλοσοφια...Δες εδω τι λεει ο Γκιολβας για την εμπειρια του με το Τελεφερικ στην Αιθιοπια:

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΓΚΙΟΛΒΑ:
Ποιο ήταν το μεγαλύτερο τεχνικό έργο που είχατε κάνει; Μου θυμίζετε τώρα μια απίθανη περιπέτεια. Το 1958 ανέλαβα, ύστερα και από παράκληση του τότε βασιλιά Παύλου, να κατασκευάσω ένα τελεφερίκ στην Αιθιοπία. Μας βγήκε τελικά το μεγαλύτερο τελεφερίκ στον κόσμο. Αρχίζει από τη Μασάουα στα παράλια και καταλήγει στην πρωτεύουσα της Ερυθραίας, Ασμάρα, σε 2. 750 μέτρα ύψος. Εχει μήκος 74 χμ. και ο συρμός έχει δυνατότητα 78 βαγονιών συνολικά. Αυτό το τελεφερίκ ήταν επιτακτική ανάγκη για τη μεταφορά του αιθιοπικού καφέ με την τόσο ωραία γεύση. Το έργο τέλειωσε μέσα σε τρία χρόνια. Τα εξαρτήματα είχαν κατασκευαστεί στην Μπρέντα της Ιταλίας, ενώ απασχολούνταν συνέχεια 2. 500 εργάτες. Κινδυνέψαμε πολλές φορές. Στη μισή διαδρομή είχαμε μεγάλο πρόβλημα από τις επιδρομές των πιθήκων. Μετά το 35ο χμ. άρχιζαν τα φίδια. Από τους βόες μόνο είχα χάσει πάνω από δεκαπέντε εργάτες. Για μένα αυτά τα έργα ήταν μια καλή ευκαιρία να ξεμουχλιάζω από τα εργαστήρια. Είχα τότε και τρεις τέσσερις μόνιμους σωματοφύλακες.
Ο ένας ήταν συνταγματάρχης της ΚΥΠ, ο άλλος ο ταγματάρχης Μουστής από το Αίγιο. Ο τρίτος, ο Γιάννης ο δεκανέας, που δοκίμαζε το φαγητό για να μπορέσω εγώ να φάω μισή ώρα αργότερα, έγινε μετά από χρόνια γαμπρός του Τομ Πάππας. . . .

ΠΗΓΗ: Γεώργιος Γκιόλβας: “Σε 48 ώρες κάνω την Ελλάδα υπερδύναμη ” – Η τελευταία συνέντευξη του μεγάλου Έλληνα επιστήμονα (vid)

ΣΧΕΤΙΚΑ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ:

ΤΟ ΑΡΧΕΙΟ ΠΑΤΕΝΤΩΝ ΤΟΥ ΔΙΑΣΗΜΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΕΦΕΥΡΕΤΗ Γ. ΓΚΙΟΛΒΑ

Καίτη Γκιόλβα (δείγμα παραγωγής)

ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΚΑΙΤΗΣ ΓΚΙΟΛΒΑ ΚΑΙ ΤΟ "ΑΕΡΙΟ ΤΟΥ ΓΚΙΟΛΒΑ" !!!

Σωτήριος Σοφιανόπουλος και τα περί ομάδος ..."Έψιλον"

Παιδί μου είσαι κομμουνιστής;