Παρασκευή 27 Νοεμβρίου 2020

ΕΞΩΔΙΚΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΤΑ "AVAAZ" (!!!)

ΕΞΩΔΙΚΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΤΑ  A V A A Z :

ΑΝΑΚΑΛΕΣΤΕ ΣΗΜΕΡΑ ΤΗΝ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΨΗΦΙΣΜΑ ΠΕΡΙ “ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΠΟΥ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΑΝΑΚΡΙΒΕΙΕΣ Ή ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ”

ΠΟΥ “ΘΥΜΗΘΗΚΑΤΕ” ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΕΝΤΕ ΜΗΝΕΣ ΜΕΤΑ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΧΘΕΣ ΔΙΑΚΙΝΗΘΗΚΕ ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ ΟΓΚΟΣ ΜΗΝΥΜΑΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ , ΕΝ ΑΓΝΟΙΑ ΜΟΥ , ΚΑΙ ΜΕ ΠΑΡΑΠΟΜΠΗ ΣΤΟ ΠΡΟ ΠΕΝΤΕ ΜΗΝΩΝ ΑΝΕΝΕΡΓΟ ΨΗΦΙΣΜΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ 4675/2020 & 4682/2020 ,

ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΣΕΙ Ο ΠΡΟΒΟΛΕΑΣ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΑΝΤΙ ΤΗΣ ΒΕΒΑΙΩΣΗΣ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟΥ , ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΩΡΑ Η ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ,

ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΕΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΕΙΛΑΤΕ ΧΙΛΙΑΔΕΣ EMAILS ΓΙΑ “ΝΑΙ” ΣΤΟΝ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟ , ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΣΧΗΜΑ ΤΟΥ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟΥ  Κ Α Ι  ΣΤΙΣ ΦΤΩΧΕΣ ΧΩΡΕΣ, ΚΑΙ, ΤΕΛΟΣ: 

ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΙ ΜΕ ΤΟ AVAAZ Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ ΤΖΟΡΤΖ ΣΟΡΟΣ;

ΣΗΜΕΡΑ, ΚΥΡΙΟΙ !!

Διαβάστε το εξώδικο. Στο κείμενό του απαντώνται όλα τα ερωτήματα που έχετε από χθες :

ΕΝΩΠΙΟΝ ΠΑΝΤΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΠΑΣΗΣ ΑΡΧΗΣ

ΕΞΩΔΙΚΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ-ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ-ΔΗΛΩΣΗ

Με επιφύλαξη δικαιωμάτων

Νικολάου Αντωνιάδη, Δικηγόρου Αθηνών, Α.Μ. Δ.Σ.Α. 17494.

ΚΑΤΑ

Της διαδικτυακής πλατφόρμας ΑVAAZ.
____________________________________________

Tην 2.9.2020 δημοσιεύτηκε στην πλατφόρμα σας, ψήφισμα που δημιούργησα σχετικά με την κατάργηση των διατάξεων των νόμων 4675/2020 & 4682/2020.

Το ψήφισμα αυτό ολοκληρώθηκε, εν τέλει όμως δεν χρησιμοποίησα το αποτέλεσμα της ψηφοφορίας στην πλατφόρμα σας αλλά τη συμμετοχή 30.000 χρηστών του μέσου κοινωνικής δικτύωσης Facebook, στο οποίο διατηρώ λογαριασμό με όνομα χρήστη “Νίκος Αντωνιάδης”, με 5.000 “φίλους” και 55.000 ακόλουθους. Με βάση τη συμμετοχή αυτή επέδωσα εξώδικο αίτημα στη Βουλή των Ελλήνων, ατομικώς και για λογαριασμό των ως άνω 30.000 χρηστών, Ελλήνων πολιτών, για την κατάργηση των νομοθετικών αυτών διατάξεων.

Τις τελευταίες ημέρες ξεκίνησα εκστρατεία ενημέρωσης των Ελλήνων πολιτών σχετικά με το εθνικό μητρώο εμβολιασμού που δημιουργήθηκε με απόφαση του Υπουργού Υγείας κ. Βασιλείου Κικίλια. Έχω δε προετοιμάσει τον κόσμο για τη συμμετοχή του σε ψήφισμα, μέσα από την ως άνω σελίδα μου στo Facebook, για αντίστοιχο αίτημα προς τον Υπουργό Υγείας για την κατάργηση του εθνικού μητρώου εμβολιασμού, ιδία δε της πρόβλεψης στην υπουργική αυτή απόφαση για την έκδοση βεβαίωσης εμβολιασμού, η οποία καθιστά τον εμβολιασμό άνευ άλλου υποχρεωτικό, πολύ περισσότερο από τους ανωτέρω νόμους, οι οποίοι στην πράξη έχουν καταργηθεί, υπό την έννοια ότι η κυβέρνηση έχει δεσμευτεί να μην τους εφαρμόσει.

Αίφνης, διαπιστώθηκε ότι διακινήθηκε εν αγνοία μου στο διαδίκτυο τεράστιος αριθμός μηνυμάτων, στα οποία αναφέρεται το όνομά μου και ο αγώνας που δίνω κατά του υποχρεωτικού εμβολιασμού. Με τα μηνύματα αυτά παρακινούνται οι αποδέκτες του να εισέλθουν στην πλατφόρμα σας και να συμμετάσχουν στο ίδιο ως άνω ανενεργό ψήφισμα. Με τον τρόπο αυτό ο προβολέας έπεσε τεχνηέντως ξανά στους νόμους 4675/2020 και 4682/2020, αντί της βεβαίωσης εμβολιασμού, που είναι το απόλυτο ζητούμενο των ημερών. Εκατοντάδες άνθρωποι παρασύρθηκαν και ψήφισαν.

Με δημοσιεύσεις μου στη σελίδα μου στο Facebook ενημέρωσα τον κόσμο ότι δεν έχω καμία σχέση με το μήνυμα που κατά τα άνω διακινήθηκε κατά χιλιάδες στο διαδίκτυο και τον κάλεσα να απόσχει.

Την ίδια ημέρα που διακινήθηκε ο κύριος όγκος των μηνυμάτων αυτών, εστάλη μαζικό ηλεκτρονικό μήνυμα, από εσάς, το οποίο παρελήφθη και από το σύνολο των ανθρώπων που είχαν λάβει και το μήνυμα με την εν αγνοία μου αναφορά στο όνομά μου, με το οποίο ηλεκτρονικό μήνυμά σας παρακινούντο οι αποδέκτες να ψηφίσουν στην πλατφόρμα σας σε ψήφισμα υπέρ (!!) του εμβολιασμού, με το πρόσχημα του εμβολιασμού ΚΑΙ στις φτωχές χώρες.

Μετά από όλα αυτά, σήμερα ενημερώθηκα ότι στην πλατφόρμα σας και στο ψήφισμα που είχα κατά τα άνω δημοσιεύσει εγώ, όσοι εισέρχονται σ' αυτήν διαβάζουν τα κάτωθι ψευδή και βαρύτατα προσβλητικά για μένα:

“Αυτή η ψηφοφορία έχει κλείσει επειδή το κείμενο βρέθηκε να περιέχει ανακρίβειες ή παραπληροφόρηση. Ο/Η δημιουργός του ψηφίσματος έχει ειδοποιηθεί”.

ΜΕΤΑ ΤΑΥΤΑ

Και με την επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματός μου

ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΩ

Την πρωτοφανή ως άνω εγκληματική σε βάρος μου συμπεριφορά σας, ήτοι του ισχυρισμού σας, ο οποίος διαδόθηκε σε τεράστιο αριθμό ανθρώπων, ότι το κείμενο του ψηφίσματος περιέχει ανακρίβειες ή παραπληροφόρηση.

ΣΑΣ ΚΑΛΩ

Όπως ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ανακαλέσετε το ψευδές και βαρύτατα προσβλητικό της προσωπικότητάς μου ως άνω κείμενό σας ΚΑΙ ΖΗΤΗΣΕΤΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΥΓΓΝΩΜΗ.

Όπως μου απαντήσετε πότε ακριβώς με ειδοποιήσατε.

Όπως μου απαντήσετε πότε ακριβώς “διαπιστώσατε” ότι το επίμαχο κείμενο “περιέχει ανακρίβειες ή παραπληροφόρηση”, ενώ αυτό ήταν δημοσιευμένο επί πέντε μήνες.

Όπως μου απαντήσετε τι γνωρίζετε για το μήνυμα που διακινήθηκε κατά χιλιάδες, κατά τα άνω, στο οποίο γίνεται εν αγνοία μου αναφορά στο πρόσωπό μου και παραπέμπει στην πλατφόρμα σας.

ΑΛΛΩΣ

Σας δηλώνω ότι θα καταθέσω σε βάρος σας μήνυση για το αδίκημα της συκοφαντικής σε βάρος μου δυσφήμησης, και αγωγή αποζημίωσης για την αποκατάσταση της βαρύτατης ηθικής βλάβης που μου προκαλέσατε με την αξιόποινη σε βάρος μου πράξη σας.

ΣΑΣ ΚΑΛΩ, τέλος, να με ενημερώσετε αν αληθεύει ο ισχυρισμός που έχει λάβει ευρύτατη διάδοση στο διαδίκτυο, χωρίς εξ όσων γνωρίζω να έχει μέχρι σήμερα διαψευστεί επίσημα, ότι με την πλατφόρμα AVAAZ σχετίζεται ο επιχειρηματίας Τζορτζ Σόρος.

Αθήνα, 27 Νοεμβρίου 2020

Ο Καταγγέλλων-Προσκαλών-Δηλών Δικηγόρος

Νίκος Ι. Αντωνιάδης

ΣΧΕΤΙΚΑ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ:

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΔΙΚΗΓΟΡΟ Ν.ΑΝΤΩΝΙΑΔΗ ΓΙΑ ΤΟ ΨΗΦΙΣΜΑ ΣΤΟ AVAAZ
https://antinwo-hellas.blogspot.com/2020/11/avaaz.html