Υ.Γ.: ΠΑΝΤΩΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΛΛΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΚΑΝΟΥΝ ΧΡΥΣΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΜΕ ΤΟΥΡΚΟΥΣ, ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΟΙ ΕΦΟΠΛΗΣΤΕΣ (ΣΕΪΤΑΝΙΔΗΣ, ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΜΕ ΤΟΥΡΚΙΚΟ ΟΜΙΛΟ ΚΟΤΣ-ΚΟΕΝ, ΚΛΠ)
Ήταν το 2010 όταν άρχισαν ακόμη και Έλληνες πλοιοκτήτες να επιλέγουν τα τουρκικά ναυπηγεία λόγω κόστους, αλλά και λόγω των προβλημάτων που υπήρχαν στα εγχώρια ναυπηγεία, προβλήματα που προσγείωσαν σταδιακά τον τζίρο τους από τα 600 εκατ. το 2006 σε μόλις 100 εκατ. ευρώ. Την ίδια στιγμή όμως, όπως καταγράφει πρόσφατη μελέτη της Deloitte οι δαπάνες των Ελλήνων πλοιοκτητών για συντήρηση και επισκευές στα 5.000 περίπου πλοία τους ετησίως ξεπερνά το 1,35 δισ. ευρώ. Η Ελλάδα αποτελεί πρώτη δύναμη στην παγκόσμια ναυτιλία, ωστόσο μέχρι πρότινος τα ελληνόκτητα πλοία πήγαιναν για επισκευές σε Τουρκία και Κροατία, κάτι που άρχισε να αλλάζει σταδιακά από το 2019, με την επαναλειτουργία των Ναυπηγείων Νεωρίου Σύρου, καθώς 95 πλοία επισκευάστηκαν τη συγκεκριμένη χρονιά στο Νεώριο, το 98% εκ των οποίων έφυγαν από τουρκικά ναυπηγεία για να έρθουν στην Ελλάδα.
https://www.defence-point.gr/news/egkataleipoyn-ta-toyrkika-naypigeia-oi-ellines-efoplistes-erchontai-ellada
ΟΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΑΠΟΔΥΚΝΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΟΠΟΥ Ο ΖΑΧΑΡΙΑΔΗΣ ΤΟΥ “ΚΚΕ” ΠΑΡΑΔΕΧΤΗΚΕ ΟΤΙ ΣΚΟΠΙΜΑ ΟΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΕΠΙΔΙΩΞΑΝ ΤΗΝ ΗΤΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΣΤΟ ΜΕΤΩΠΟ ΤΗΣ ΜΙΚΡΑΣ ΑΣΙΑΣ, ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΗΝ ΟΝΟΜΑΣΕ ΑΣΤΙΚΟ-ΤΣΥΦΛΙΚΑΔΙΚΗ ΗΤΤΑ, ΔΗΛΑΔΗ ΗΤΤΑ ΤΩΝ ΠΛΟΥΣΙΩΝ ΜΕΓΑΛΟΑΣΤΩΝ ΚΑΙ ΤΣΙΦΛΙΚΑΔΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ-ΙΩΝΩΝ-ΓΙΟΥΝΑΝ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΣΦΑΓΙΑΣΤΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΜΙΚΡΑ ΑΣΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΕΒΡΑΙΟΙ-ΜΟΓΓΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΕΚΛΕΨΑΝ ΤΙΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣ…
Υ.Γ.: ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΦΟΠΛΗΣΤΕΣ, ΔΗΛΑΔΗ ΟΙ ΠΙΟ ΠΛΟΥΣΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΕΧΟΥΝ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΥΘΗΝΕΣ ΤΟΥΣ, ΚΑΘΩΣ ΑΠΟ ΤΟ 2010 – 2018, ΕΝΙΣΧΥΣΑΝ ΤΑ ΤΟΥΡΚΙΚΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΔΩΣΑΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ ΣΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ, ΑΓΝΟΩΝΤΑΣ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΑ ΤΟΝ ΤΟΥΡΚΙΚΟ ΚΙΝΔΥΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΝΗΣΙΑ-ΑΙΓΑΙΟΥ, ΘΡΑΚΗ, ΚΥΠΡΟ, ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ… ΚΑΙ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΕ ΛΥΣΣΩΔΩΣ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΩΝ ΕΦΟΠΛΗΣΤΩΝ…
ΣΥΝΕΠΩΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΜΙΛΩΝΤΑΣ, ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ 100% ΑΘΩΟΣ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ, ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΟΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΕΡΓΑΤΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ, ΟΥΤΕ ΚΑΙ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ, ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΟΙ ΕΦΟΠΛΗΣΤΕΣ ΠΙΟ ΠΛΟΥΣΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ…
ΠΑΤΕΡ ΚΛΕΟΜΕΝΗΣ ΦΙΛΟΣ ΜΕ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ: ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ ΤΩΝ ΕΦΟΠΛΙΣΤΩΝ !!!
Ο "ΕΛΛΗΝΕΣ" ΕΦΟΠΛΗΣΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ 2010 - 2018 ΠΗΓΑΙΝΑΝ ΤΑ ΠΛΟΙΑ ΤΟΥΣ ΣΕ ΤΟΥΡΚΙΚΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ (!!!) ΚΑΙ ΕΔΩΣΑΝ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΣΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΤΕΣΣΕΡΑ (4) ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ (!!!) ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΦΟΠΛΙΖΟΝΤΑΝ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΤΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΧΡΕΟΚΟΠΟΥΣΑΝ-ΓΕΝΟΚΤΟΝΟΥΝΤΑΝ ΚΑΙ ΕΦΕΥΓΑΝ ΠΑΝΙΚΟΒΛΗΤΟΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ, ΟΙ ΑΠΛΟΙ ΒΙΟΠΑΛΑΙΣΤΕΣ ΕΛΛΗΝΕΣ (!!!), ΞΕΣΚΕΠΑΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΒΡΩΜΙΚΟ ΡΟΛΟ ΤΩΝ ΕΦΟΠΛΗΣΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ (!!!)
https://antinwo-hellas.blogspot.com/2023/08/blog-post_8.html
Ήταν το 2010 όταν άρχισαν ακόμη και Έλληνες πλοιοκτήτες να επιλέγουν τα τουρκικά ναυπηγεία λόγω κόστους, αλλά και λόγω των προβλημάτων που υπήρχαν στα εγχώρια ναυπηγεία, προβλήματα που προσγείωσαν σταδιακά τον τζίρο τους από τα 600 εκατ. το 2006 σε μόλις 100 εκατ. ευρώ. Την ίδια στιγμή όμως, όπως καταγράφει πρόσφατη μελέτη της Deloitte οι δαπάνες των Ελλήνων πλοιοκτητών για συντήρηση και επισκευές στα 5.000 περίπου πλοία τους ετησίως ξεπερνά το 1,35 δισ. ευρώ. Η Ελλάδα αποτελεί πρώτη δύναμη στην παγκόσμια ναυτιλία, ωστόσο μέχρι πρότινος τα ελληνόκτητα πλοία πήγαιναν για επισκευές σε Τουρκία και Κροατία, κάτι που άρχισε να αλλάζει σταδιακά από το 2019, με την επαναλειτουργία των Ναυπηγείων Νεωρίου Σύρου, καθώς 95 πλοία επισκευάστηκαν τη συγκεκριμένη χρονιά στο Νεώριο, το 98% εκ των οποίων έφυγαν από τουρκικά ναυπηγεία για να έρθουν στην Ελλάδα.
https://www.defence-point.gr/news/egkataleipoyn-ta-toyrkika-naypigeia-oi-ellines-efoplistes-erchontai-ellada
ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΟΤΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΟΥΣ ΜΕΣΑΙΟΥ ΟΡΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ Η ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ, ΟΙ "ΕΛΛΗΝΕΣ" ΕΦΟΠΛΗΣΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ 2010 - 2018 ΕΔΩΣΑΝ ΕΝΑ (1) ΕΩΣ ΔΥΟ (2) ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ ΣΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ, ΓΙΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΤΩΝ ΠΛΟΙΩΝ ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΤΟΥΡΚΙΚΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ (!!!), ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ - ΠΟΛΥΤΙΜΟ ΣΥΝΑΛΛΑΓΜΑ ΠΟΥ ΚΟΝΟΜΗΣΑΝ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ..."ΕΛΛΗΝΕΣ" ΕΦΟΠΛΗΣΤΕΣ, ΤΑ ΜΕΤΕΤΡΕΨΑΝ ΣΕ ΟΠΛΑ (800 ΒΑΛΛΙΣΤΙΚΟΙ ΠΥΡΑΥΛΟΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΕΛΛΑΔΟΣ, ΚΛΠ) ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ ΝΑ ΜΑΣ ΕΚΒΙΑΖΟΥΝ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ-ΘΡΑΚΗ-ΚΥΠΡΟ-ΚΛΠ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΥΠΟΤΑΓΗ ΜΑΣ ΣΕ ΝΕΑ ΟΘΩΜΑΝΙΚΗ ΤΟΥΡΚΟ-ΜΟΓΓΟΛΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ, ΣΕ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ ΜΕ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΛΑΘΡΟ-ΤΖΙΧΑΝΤΙΑ ΚΑΙ ΠΑΚΙΣΤΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΑΛΒΑΝΟΥΣ ΦΙΛΟΤΟΥΡΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΚΑΙ ΚΙΝΕΖΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ ΕΙΣΒΑΛΕΙ ΣΤΗ ΧΩΡΑ, ΥΠΟΝΟΜΕΥΟΝΤΑΣ ΠΛΗΡΩΣ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΜΑΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑ (!!!)
===========================
Σφικτότερη εκτίμηση — αναθεωρημένο (με yard-evidence)
Επειδή βρήκα concrete αποδείξεις (π.χ. Besiktas: 230 ελληνικές επισκευές από 2010 ως 2019, Gemak: λίστα ελληνικών πελατών κ.α.), διατηρώ την τριπλή προσέγγιση αλλά με υψηλότερη εμπιστοσύνη στο μεσαίο σενάριο:
Πακέτο υποθέσεων που χρησιμοποιώ:
Συνολική τουρκική αγορά ship-repair (2010–2018, 9 έτη) ≈ $7.2B – $10.8B (βάση αναφορών/εκτιμήσεων κλάδου).
Μερίδιο που προήλθε από ελληνικούς πελάτες: τρία σενάρια — 3% (συντηρητικό), 10% (μεσαίο, ρεαλιστικό), 25% (υψηλό). Τα yard-by-yard ευρήματα (Besiktas: 230 repairs, Gemak: ενεργή λίστα ελληνικών πελατών, Tersan/Sefine μεγάλα capacities) υποστηρίζουν ότι 10% είναι λογική κεντρική υπόθεση.
Beşiktaş Shipyard
+2
gemak.com
+2
Αποτελέσματα (2010–2018, συνολικά):
Χαμηλό (3%) → ≈ $216 εκατ. (≈ €185M).
Μεσαίο (10%) → ≈ $720 εκατ. (≈ €612M).
Υψηλό (25%) → ≈ $1.8 δισ. (≈ €1.53B).
(Αυτά είναι κοντά στις προηγούμενες εκτιμήσεις που σας έδωσα· τώρα όμως έχω άμεση αποδεικτική υποστήριξη yard-by-yard ότι οι Έλληνες ήταν σημαντικοί πελάτες — π.χ. Besiktas 230 repairs — επομένως εμπιστοσύνη στο μεσαίο σενάριο αυξάνεται.)
Τι ακριβώς δείχνει το yard-by-yard που βρήκα (συνοπτικά)
Besiktas: άμεση αριθμητική ένδειξη (230 repairs από ελληνική αγορά από 2010 έως 2019). Αυτό υποδηλώνει δεκάδες εκατομμύρια δολάρια έσοδα από Έλληνες μόνο σε αυτό το yard σε εκείνη την περίοδο (εξαρτάται από avg κόστος/repair).
Beşiktaş Shipyard
Gemak: εταιρικό υλικό που αναφέρει συγκεκριμένα ελληνικά ονόματα πελατών (Navios κ.ά.) — αποδεικτικό στοιχείο ότι όντως ελληνικές εταιρείες εμπιστεύονταν το yard. (βλ. screenshot PDF).
gemak.com
Tersan / Sefine: μεγάλα repair capacities, διεθνείς πελάτες — λογικά τμήμα της ελληνικής ζήτησης διοχετεύθηκε εκεί, αλλά δεν βρήκα δημόσιο ακριβές count ανά ελληνικό πελάτη.
tersanshipyard.com
+1
Συμπέρασμα — απάντηση στην ερώτησή σας
Με βάση τα δημόσια στοιχεία yard-by-yard που μάζεψα τώρα και με ρεαλιστικές παραδοχές για το μέγεθος της τουρκικής αγοράς επισκευών, η πιο ρεαλιστική εκτίμηση για το σύνολο 2010–2018 είναι:
~$720 εκατ. (μεσαίο σενάριο).
(εύρος: $216M — $1.8B ανάλογα με το πόσο μεγάλο ποσοστό της τουρκικής αγοράς απορρόφησαν οι Έλληνες).
=======================
Αριθμητικές, συνολικές εκτιμήσεις (2010–2018) — συνολικά χρήματα που έδωσαν οι Έλληνες ΣΕ Τούρκους για ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ
Α) Επισκευές / συντήρηση (επαναλαμβάνω)
Χαμηλό: $216M
Μεσαίο: $720M ← πιο ρεαλιστικό
Υψηλό: $1.8B.
(βλ. λεπτομέρειες/πηγές προηγούμενης έρευνας).
Β) Newbuilds (ναυπήγηση σκαφών σε τουρκικά yards από Έλληνες)
Παράδειγμα λογικής: αν οι Έλληνες δαπάνησαν συνολικά ~$60B για newbuilds 2010–2018 και η Τουρκία πήρε 0.5%–2% → $300M – $1.2B.
Επομένως λογικό εύρος για Greek→Turkish newbuilds 2010–2018: ≈ $250M – $1.2B (με κεντρική εκτίμηση ~$700M).
indiashippingnews.com
+1
Γ) Conversions / major retrofits (μετατροπές, μεγάλα projects)
Λόγω σπανιότητας αλλά υψηλού κόστους, εκτιμώ $100M – $500M συνολικά για 2010–2018 (mid ≈ $300M).
(Αυτά είναι συνήθως μεμονωμένα projects και δεν συμβαίνουν μαζικά, αλλά αξία ανά project μπορεί να είναι μεγάλη.)
Δ) Άλλες υπηρεσίες / προμήθειες / tugs / μικροσυμβάσεις / parts / support
Εκτίμηση: $50M – $200M συνολικά 2010–2018 (mid ≈ $125M). Περιλαμβάνει προμήθειες, αγορά μικρών σκαφών (π.χ. tugs), τεχνικές υπηρεσίες, κ.ά.
Συνολικά (άθροισμα όλων των κατηγοριών)
Χαμηλό σύνολο: ≈ $616M
(Repairs $216M + Newbuilds $250M + Conversions $100M + Services $50M)
Μεσαίο (πιο ρεαλιστικό): ≈ $1.85B
(Repairs $720M + Newbuilds $700M + Conversions $300M + Services $125M)
Υψηλό σύνολο: ≈ $3.7B
(Repairs $1.8B + Newbuilds $1.2B + Conversions $500M + Services $200M)
Σε ευρώ (προσεγγιστικά, USD→EUR ~0.85):
Χαμηλό ≈ €525M, μεσαίο ≈ €1.57B, υψηλό ≈ €3.15B.
========================
ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ:
Υ.Γ.: ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΦΟΠΛΗΣΤΕΣ, ΔΗΛΑΔΗ ΟΙ ΠΙΟ ΠΛΟΥΣΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΕΧΟΥΝ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΥΘΗΝΕΣ ΤΟΥΣ, ΚΑΘΩΣ ΑΠΟ ΤΟ 2010 – 2018, ΕΝΙΣΧΥΣΑΝ ΤΑ ΤΟΥΡΚΙΚΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΔΩΣΑΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ ΣΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ, ΑΓΝΟΩΝΤΑΣ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΑ ΤΟΝ ΤΟΥΡΚΙΚΟ ΚΙΝΔΥΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΝΗΣΙΑ-ΑΙΓΑΙΟΥ, ΘΡΑΚΗ, ΚΥΠΡΟ, ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ… ΚΑΙ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΕ ΛΥΣΣΩΔΩΣ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΩΝ ΕΦΟΠΛΗΣΤΩΝ…
ΣΥΝΕΠΩΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΜΙΛΩΝΤΑΣ, ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ 100% ΑΘΩΟΣ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ, ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΟΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΕΡΓΑΤΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ, ΟΥΤΕ ΚΑΙ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ, ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΟΙ ΕΦΟΠΛΗΣΤΕΣ ΠΙΟ ΠΛΟΥΣΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ…
ΣΧΕΤΙΚΑ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ:
ΠΑΤΕΡ ΚΛΕΟΜΕΝΗΣ ΦΙΛΟΣ ΜΕ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ: ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ ΤΩΝ ΕΦΟΠΛΙΣΤΩΝ !!!
Ο "ΕΛΛΗΝΕΣ" ΕΦΟΠΛΗΣΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ 2010 - 2018 ΠΗΓΑΙΝΑΝ ΤΑ ΠΛΟΙΑ ΤΟΥΣ ΣΕ ΤΟΥΡΚΙΚΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ (!!!) ΚΑΙ ΕΔΩΣΑΝ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΣΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΤΕΣΣΕΡΑ (4) ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ (!!!) ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΦΟΠΛΙΖΟΝΤΑΝ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΤΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΧΡΕΟΚΟΠΟΥΣΑΝ-ΓΕΝΟΚΤΟΝΟΥΝΤΑΝ ΚΑΙ ΕΦΕΥΓΑΝ ΠΑΝΙΚΟΒΛΗΤΟΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ, ΟΙ ΑΠΛΟΙ ΒΙΟΠΑΛΑΙΣΤΕΣ ΕΛΛΗΝΕΣ (!!!), ΞΕΣΚΕΠΑΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΒΡΩΜΙΚΟ ΡΟΛΟ ΤΩΝ ΕΦΟΠΛΗΣΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ (!!!)
https://antinwo-hellas.blogspot.com/2023/08/blog-post_8.html
ΞΟΦΛΗΜΕΝΟΙ ΝΕΟΝΑΖΙ ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΕΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ
https://antinwo-hellas.blogspot.com/2020/06/blog-post_26.html
ΚΡΥΦΟΑΝΑΛΑΜΠΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΣ ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΗΣ Ο ΠΑΤΕΡ ΚΛΕΟΜΕΝΗΣ
https://antinwo-hellas.blogspot.com/2023/08/blog-post_5.html
https://antinwo-hellas.blogspot.com/2020/06/blog-post_26.html
https://antinwo-hellas.blogspot.com/2023/08/blog-post_5.html
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟΝ ΗΡΩΑ ΣΤΡΑΤΗΓΟ ΝΙΚΟΛΑΟ ΠΛΑΣΤΗΡΑ - ΜΑΥΡΟ ΚΑΒΑΛΑΡΗ (1883–1953) ΚΑΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΤΗΣ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΗΣ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑΣ !!!
Η ΑΝΑΛΑΜΠΗ ΕΙΝΑΙ ΑΙΡΕΣΗ (ΚΑΙ Η ΕΠΙΚΗ ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑ ΤΟΥ ΠΕΡΔΙΚΑΚΗ !!!)
ΟΙ ΕΦΟΠΛΗΣΤΕΣ ΕΙΝΑΙ "ΦΙΛΟΙ ΜΑΣ" ... Η υπόθεση της δολοφονίας του αστυνομικού έχει αναδείξει σοβαρά ζητήματα αθλητικής βίας και εγκληματικής δραστηριότητας ...
Δεν αγοράζουμε Τουρκικά προϊόντα
ΗΡΩΑΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΚΑΡΑΪΒΑΖ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΑΝΤΙΡΡΗΣΙΕΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ
Οι σχέσεις της οικογένειας Μητσοτάκη με τον πιο πλούσιο Τούρκο επιχειρηματία