Τρίτη 18 Απριλίου 2023

ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΑΝ ΝΑ ΕΝΤΑΧΘΩ ΣΤΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΝΕΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΣΤΙΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ! ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΛΕΤΕ;


Σας ευχαριστώ όλους για την ανταπόκριση. Και αυτούς που είχαν ένα καλό λόγο να πουν και αυτούς που με ειρωνεύτηκαν, με επέκριναν ή και με έβρισαν ακόμη! Να σημειώσω εδώ ότι διέγραψα την προπαγάνδα που έκαναν κάποιοι υπέρ του κόμματος του Κασιδιάρη, τα υβριστικά σχόλια, τα ειρωνικά και αυτά που ήταν σε γλώσσα greeklish. Είναι ξεκάθαρο ότι κάποιοι δεν έλαβαν σοβαρά υπ' όψιν τους αυτά που είπα στο τέλος του βίντεο. Τέτοιο ορυμαγδό απόψεων πάντως είχα χρόνια να δω και να διαβάσω! Οι περισσότεροι βεβαίως δεν είδαν το βίντεο μέχρι τέλους γιατί αν το είχαν δει δεν θα διερωτώντο ακόμη τι αποφάσισα. Είπα λοιπόν ξεκάθαρα πως όποια και αν είναι η γνώμη των συνδρομητών μου εγώ ήδη αποφάσισα να απορρίψω την πρόταση. Κυρίες και κύριοι, αγαπητοί συνδρομητές και επισκέπτες του καναλιού μου, δεν σας ζήτησα να μου πείτε τι πρέπει να αποφασίσω εγώ, γιατί εγώ την απόφασή μου την είχα ήδη πάρει. Σας ζήτησα να πείτε τι θα κάνατε εσείς αν ήσασταν στη θέση μου. Επίσης, ας σταματήσουν κάποιοι να πιπιλάνε την καραμέλα της δήθεν ενοχής μου επειδή δεν ψηφίζω. Θα ξεκαθαρίσω για μια ακόμη και τελευταία φορά ότι δεν ψήφιζα κανένα κόμμα έως τώρα γιατί, απλούστατα, κανένα δεν με εκπροσωπούσε. Δεν ήμουν διατεθειμένος να βγάλω μόνος τα μάτια μου και μάλιστα σε μια εκλογική διαδικασία η οποία μπάζει από παντού. Θα έχετε την ευκαιρία να ακούσετε σε προσεχές βίντεο τι ακριβώς συμβαίνει μετά το πέρας της εκλογικής διαδικασίας και τι θα έπρεπε κανονικά να συμβαίνει βάσει του Συντάγματος. Υπάρχει νοθεία των εκλογικών αποτελεσμάτων, κυρίες κύριοι, όλα τα στοιχεία σε αυτό οδηγούν.