Τρίτη 29 Μαρτίου 2022

Η ΧΑΡΙΣΜΑΤΙΚΗ ΜΟΝΑΧΗ ΝΕΚΤΑΡΙΑ ΤΗΣ ΜΟΝΗΣ ΣΑΒΒΑΘΙΑΝΩΝ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 3/4/2022: ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΒΙΝΤΕΟ, ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΑΝΩΘΕΝ ΠΙΕΣΕΙΣ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΕΒΕΙ, ΜΕΧΡΙ ΝΕΟΤΕΡΑΣ...

Άκουσα με σκεπτικισμό τον Σπύρο Κώνστα να μου μιλά για μια μοναχή, ονόματι Νεκταρία, η οποία μονάζει στο μοναστήρι των Σαββαθιανών, κοντά στο χωριό Ρογδιά του Ηρακλείου Κρήτης. Αυτά που μου είπε όμως ο Σπύρος, σχετικά με τις ικανότητες και την τεχνική κατάρτιση της μοναχής Νεκταρίας, με έκαναν να επικοινωνήσω μαζί της. Η έκπληξή μου μεγάλωσε καθώς μου είπε ότι είναι συνδρομήτρια στο κανάλι μου και ότι θα είναι τιμή της να την επισκεφτώ! Φθάσαμε λοιπόν στη Μονή Σαββαθιανών ακολουθώντας με το camper τον στενό δρόμο μετά τις Ρογδιές. Η έκπληξή μας ήταν τεράστια, καθώς αυτά που είδαμε υπερέβησαν κατά πολύ αυτά που μου είχε πει ο Σπύρος για την μοναχή Νεκταρία.

Δεν ηξερα οτι συναντησες τον πατερ Παϊσιο! Τι εντυπωση σου αφησε ο γεροντας;;

Ιωσήφ Παπαδόπουλος
πριν από 5 ώρες
Ήταν ένας πράος μοναχός, με διεισδυτικό λόγο και σκέψη ο οποίος έμενε σε σκήτη, σε απόσταση απ' το μοναστήρι. Δεν μου έκανε καμιά προφητεία :)