Τετάρτη 22 Μαρτίου 2023

ΓΙΓΑΝΤΑΣ ΕΦΕΥΡΕΤΗΣ ΓΚΙΟΛΒΑΣ ΚΑΙ Η ΠΑΤΕΝΤΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΥΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥΣ

Ο Γκιολβας ενώ εργάζεται πάνω στις Ισόπεδες σιδηροδρομικές διαβάσεις
(πατέντα που τελικά αξιοποιήθηκε από την Γερμανική Μεγαλοβιομηχανία TYSSEN)

ΤΟ ΤΡΑΓΙΚΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ "ΔΥΣΤΗΧΗΜΑ" ΣΤΑ ΤΕΜΠΗ (ή ΜΑΛΛΟΝ ΠΙΟ ΣΩΣΤΑ ΣΑΤΑΝΙΣΤΙΚΗ ΑΝΘΡΩΠΟΘΥΣΙΑ ΝΕΟΛΑΙΑΣ ΣΤΟΝ ΑΠΟΣΤΑΤΗ ΚΡΟΝΟ-ΜΟΛΩΧ ΤΩΝ ΣΑΤΑΝΟΜΑΣΩΝΩΝ ΤΗΣ ΝΕΟΤΑΞΙΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ, ΒΛ. ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΟΡΔΟΣΑΛΤΕ, ΚΛΠ) ΜΕ ΕΚΑΝΕ ΝΑ ΑΝΑΣΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΧΕΙΟ ΜΟΥ, ΤΗΝ ΠΑΤΕΝΤΑ ΤΟΥ ΤΙΤΑΝΟΤΕΡΑΣΤΙΟΥ ΕΦΕΥΡΕΤΗ ΓΚΙΟΛΒΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΩΝ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΩΝ. ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΚΛΑΨΤΕ  ΜΑΛΑΚΕΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ, ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΒΟΥΛΩΣΟΥΝ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΞΕΦΤΥΛΙΣΜΕΝΑ ΜΑΣΩΝΟ-ΠΡΑΚΤΟΡΙΑ (ΓΕΛΟΙΟΣ ΜΑΣΩΝΟΣ ΚΑΣΤΑΜΟΝΙΤΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΟΜΟΙΟΙ ΤΣΑΡΛΑΤΑΝΟΙ) ΠΟΥ ΛΥΣΣΑΞΑΝΕ ΝΑ ΣΥΚΟΦΑΝΤΟΥΝ ΤΟΝ ΓΙΓΑΝΤΑ ΓΚΙΟΛΒΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ....

Κύριε Γκιόλβα, πώς ξεκίνησε η ομολογουμένως λαμπρή σταδιοδρομία σας στο χώρο των Επιστημών; Σπούδασα αρχικά μηχανολόγος, με ειδίκευση στους σιδηροδρόμους στην Πάντοβα της Ιταλίας. Αργότερα σπούδασα Πυρηνική Φυσική στο Πανεπιστήμιο της Βοστόνης των ΗΠΑ. Στην Ιταλία έμεινα συνολικά τριάμισι χρόνια, πήρα το πτυχίο και έφυγα. 

Η συνέντευξη κλείνει με αναφορά στις εφευρέσεις του Γκιόλβα. ΄΄Το Κέντρο Επιστημονικών Ερευνών το ίδρυσα το 1957 και από τότε έχουμε 19 διεθνής εφευρέσεις ΄΄. ΄΄Με ανάγκασαν να τις πουλήσω όλες έξω΄΄ αναφέρει με παράπονο. Κάνει λόγο διεξοδικά για το ηχητικό κανόνι , ένα σύστημα ασφάλισης σιδηροδρομικών κόμβων , καθώς και την γνωστή συσκευή που απομακρύνει τις βλαβερές ουσίες του τσιγάρου. Μάλιστα για την τελευταία συσκευή υπάρχει και δοκιμή σε πραγματικό χρόνο. Σε εκείνο το χρονικό σημείο (της δοκιμής της μηχανής) εμφανίζονται δίπλα στον κ. Γκιόλβα και άλλοι δύο άντρες. Ο κ. Νεόφυτος Παπαδόπουλος (Πυρηνικός Φυσικός -Μηχανολόγος) και ο κ. Ιωάννης Κουτσιόπουλος (Οικονομολόγος) , οι οποίοι και μιλούν με τα καλύτερα λόγια για τον Γκιόλβα. Εδώ κάπου κλείνει και η συνέντευξη συνολικής διάρκειας περίπου 45:50 λεπτών

Φέρεται ως ο εφευρέτης του οπλικού αντιαεροπορικού συστήματος «Άρτεμις», του αυτόματου συστήματος ασφαλείας των σιδηροδρομικών διαβάσεων, πρωτοποριακών μηχανολογικών δράπανων που διέθεσε στους Κινέζους (αφού οι’ Ελληνες αδιαφόρησαν), του μεγαλύτερου ειδικά σχεδιασμένου τελεφερίκ του κόσμου στην Αφρική, μιας καινοτομικής συσκευής που αφαιρεί τα χημικά δηλητήρια από τα τσιγάρα, μιας ειδικής συσκευής ακτίνων λέιζερ, και αμέτρητων άλλων απίστευτων εφαρμογών, ενώ με τις μελέτες του στους υποήχους κατάφερε να απαλλάξει τον Ο. Τ. Ε. από το σύνδρομο της λιποθυμίας των τηλεφωνητριών, αλλά και να σχεδιάσει «ηχητικά κανόνια».

Κι όμως ορισμένες από αυτές λειτουργούν σε ξένα κράτη προσφέροντας ανάλογα οφέλη. Συζητήσαμε επίσης για το «υποηχητικό πυροβόλο, ή σάλπιγγα του θανάτου», τους μηχανισμούς φύλαξης των σιδηροδρομικών διαβάσεων που είναι δική του εφεύρεση αλλά κι άλλες ανακαλύψεις του τις οποίες επιθυμεί να αφήσει παρακαταθήκη στους Ελληνες. «Εχω ελάχιστο χρόνο ζωής», δήλωσε με θλιμμένο σκεπτικισμό όχι διότι φοβάται το θάνατο αλλά από την αγωνία του να προφτάσει την ολοκλήρωση σημαντικών πειραμάτων που βρίσκονται σε εξέλιξη και την αποδοχή τους, όταν ολοκληρωθούν και ενταχθούν σε εφαρμογή, από την πατρίδα του για την οποία καθόλου δεν κρύβει την αγάπη και αφοσίωση του. O επιστήμονας ερευνητής αίνιγμα που ισχυρίζεται πως μπορεί κυριολεκτικά να σώσει την Ελλάδα! Η ιστορία του μοιάζει με κλασικό διήγημα επιστημονικής φαντασίας! Πυρηνικός φυσικός και μηχανολόγος, με δεκάδες τεχνολογικές ευρεσιτεχνίες, παγκόσμια αναγνωρισμένες.

Στη γερμανική Τiessen (TYSSEN) έδωσα εδώ και πολλά χρόνια το «Giolvas System», ένα σύστημα ασφαλείας ισόπεδων διαβάσεων τρένων, που ήδη έχει εγκατασταθεί σε πολλές χώρες, ενώ πρόσφατα έδωσα στους Κινέζους το δικαίωμα κατασκευής μόνο στην Κίνα ενός διατρητικού μηχανήματος.

Εφημερίδα Μακεδονία 1970 αναφέρει ισόπεδες διαβάσεις και Γκιολβας-Γκαζ (Καύσιμο Σχιστόλιθου LNG το εκμεταλλεύονται σήμερα οι Αμερικανοί για να μπλοκάρουν το ενεργειακό μονοπώλιο της Ρωσίας).
ΥΠΕΓΡΑΦΗ ΣΥΜΒΑΣΙΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΣΕΩΣ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΔΙΑ ΤΑΣ ΙΣΟΠΕΔΟΥΣ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ. ΑΘΗΝΑΙ, 26. - Υπεγράφη σύμβασις διεθνούς εκμεταλλεύσεως του συστήματος "Γκιόλβα" ηλεκτρονικού συστήματος ασφαλίσεως των ισόπεδων διαβάσεων των σιδηροδρόμων. Την εκμετάλλευσιν όπως ανεκοίνωσεν είς "πρές κόνφερανς" ο κ.Γκιόλβας ανελαβε η ανώνυμος εταιρία "Βιοκάντ" θυγατρικής εν Ελλάδι εταιρία βιομηχανικού συγκροτήματος της Δυτικής Γερμανίας (TYSSEN) με την οποία ο κ.Γεώργιος Γκιόλβας, εφευρέτης της συσκευής, υπέγραψε την σύμβασιν. Με την σύμβαση προβλέπεται η ίδρυσις στην Ελλάδα μεγάλης βιομηχανικής μονάδος, για την μαζική κατασκευή της συσκευής προς κάλυψιν των αναγκών των ελληνικών σιδηροδρόμων και εξαγωγήν είς άλλας χώρας, οπου υπάρχει μεγάλη ζήτησίν της. Ο μηχανικός κ.Γέωργιος Γκιόλβας, 46 ετών, από την Κατερίνη, ένας ανήσυχος άνθρωπος, που το 1954 εφεύρε το "Γκιόλβα Γκαζ" (Καύσιμο Σχιστόλιθου, σημερινό LNG των Αμερικάνων) αέριο για την κίνηση των μηχανών εσωτερικής καύσης, άρχισε να εργάζεται για την συσκευή ασφαλίσεως των ισόπεδων διαβάσεων πρό δεκαετίας, όταν ένας αδερφός του διαμελίσθη εις μιαν Ισόπεδον διάβασιν. Το τραγίκο εκείνο περιστατικό τον έκαμε να θέση ως σκοπό της ζωής του την ανακάλυψιν, ενός αυτόματου συστήματος ασφαλίσεως των ισοπέδων διαβάσεων, και το επέτυχε! Δύο χρόνια αργότερα παρουσίασε στους ΣΕΚ την εφευρεσίν του που εδέχθησαν να την δοκιμάσουν εις ισόπεδον διάβασιν της περιοχής Ελευσίνος. Ο Μηχανισμός λειτουργεί ως έξης: Πριν το Τραίνο φτάση στην διάβασι, από αποστάσεως 1000 μέτρων περίπου, δίδονται εντελώς αυτομάτως ερυθρά φωτεινά σήματα επί της οδού και ηχούν σειρήνες που ειδοποιούν τους οδηγούς των οδικών οχημάτων ότι πλησιάζει σιδηροδρομικός συρμός. Την ίδια στιγμή ειδοποιείται αυτομάτως επίσης και ο μηχανοδηγός του συρμού ότι εδόθησαν τα σήματα επί της οδού. Δέκα δευτερόλεπτα μετά την ειδοποίησι προς τους οδηγούς κατέρχονται αυτομάτως τα δίφρακτα που αποκλείουν την διάβασι, ενώ και πάλι αυτομάτως ενημερώνεται ο μηχανοδηγός ότι η διάβασις έχει κλείσει για τα αυτοκίνητα κ.λ.π.! Όταν δοθή και το δεύτερο αυτό σήμα στον μηχανοδηγό, τότε μόνον, ο μηχανοδηγός παίρνει το τρίτο σήμα που του λέει "ελευθέρα διέλευσις της αμαξοστοιχίας". Αν τώρα για οποιοδήποτε λόγο σημειωθή κάποια βλάβη στη συσκευή, ή εγκλωβισθή κάποιο όχημα ή κάρρο, δεν θα δοθεί το σήμα "ελευθέρα διάβασις" εις τον μηχανοδηγό του σιδηροδρομικού συρμού και αυτομάτως θα πεδήση η αμαξοστοιχία, έστω κι'αν ο μηχανοδηγός δεν αντιληφθεί τίποτε, έστω κι'αν ο μηχανοδηγός ασθενήση, λιποθυμήση, λείψει από την θέσι του. Γενικά για την ασφάλιση της ισοπέδου διαβάσεως με το σύστημα "Γκιόλβα" ο μηχανοδηγός ενημερώνεται κάθε στιγμή: 1) Από τα φωτεινά σήματα επί της σιδηροδρομικής γραμμής. 2) Από το εγκατεστημένο καντράν στον θάλαμο οδηγήσεως (φωτεινά και ηχητικά σήματα). 3) Από την συσκευή αυτομάτου πεδήσεως του σιδηροδρομικού συρμού. Πάντως, το σύστημα είναι έτσι ρυθμισμένο, ώστε αποκλείεται να συναντηθούν τραίνο και αυτοκίνητο ή κάρρο επί της ισοπέδου διαβάσεως. Πολλαπλές εναλλακτικές λύσεις στη λειτουργία του συστήματος εξασφαλίζουν την αποφυγή της συγκρούσεως!

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ, ΤΟ PDF ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ (1970) ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΠΑΤΕΝΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥΣ, ΘΑ ΤΑ ΒΡΕΙΤΕ ΟΛΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΕ ΤΙΤΛΟ "ΤΟ ΑΡΧΕΙΟ ΠΑΤΕΝΤΩΝ ΤΟΥ ΔΙΑΣΗΜΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΕΦΕΥΡΕΤΗ Γ. ΓΚΙΟΛΒΑ"... 
ΠΑΡΤΕ ΤΩΡΑ ΤΟ ΜΠΟΥΛΟ ΓΕΛΟΙΑ ΜΑΣΩΝΟ-ΠΡΑΚΤΟΡΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΤΕ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΛΑΜΠΑ, ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΠΑΡΤΟΥΖΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΩΚΤΙΚΟ ΣΕΞ ΕΙΣΤΕ ΜΑΝΟΥΛΕΣ...

ΣΧΕΤΙΚΑ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ:

Γεώργιος Γκιόλβας: "Σε 48 ώρες κάνω την Ελλάδα υπερδύναμη " - Η τελευταία συνέντευξη του μεγάλου Έλληνα επιστήμονα (vid)
https://antinwo-hellas.blogspot.com/2021/12/48-vid.html

ΤΟ ΑΡΧΕΙΟ ΠΑΤΕΝΤΩΝ ΤΟΥ ΔΙΑΣΗΜΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΕΦΕΥΡΕΤΗ Γ. ΓΚΙΟΛΒΑ
https://antinwo-hellas.blogspot.com/2021/08/blog-post_43.html

Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΓΑΙΑΣ Νο28 - Αικατερίνη Αξάρη Γκιόλβα!!!
https://antinwo-hellas.blogspot.com/2023/03/28.html

ΤΟ ΞΕΒΡΑΚΩΜΑ ΤΟΥ ΜΑΣΩΝΟΥ ΚΑΣΤΑΜΟΝΙΤΗ ΚΑΙ ΟΜΟΙΩΝ ΤΣΑΡΛΑΤΑΝΩΝ
https://antinwo-hellas.blogspot.com/2022/10/blog-post_24.html