*** ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ***
ΔΕΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΠΛΕΟΝ ΠΡΟΣΕΧΤΙΚΑ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΟΥ Ο ΦΟΡΗΣ? ΗΔΗ ΕΧΩ ΠΕΙ ΠΡΟ ΠΟΛΛΟΥ ΔΙΑΦΟΡΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΜΕΓΑΛΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ ΚΑΙ ΕΦΟΠΛΗΣΤΩΝ ΠΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΧΡΥΣΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΜΕ ΤΟΥΡΚΟΥΣ, ΟΙ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΙ ΠΟΥΛΗΣΑΝ ΤΟ ΓΕΩΤΡΥΠΑΝΟ ΣΤΟΝ ΕΡΝΤΟΓΑΝ, Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗΣ ΜΕ ΣΥΧΝΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΚΩΝ/ΠΟΛΗ, Ο ΑΛΑΦΟΥΖΟΣ ΜΕ ΤΟ ΤΟΥΡΚΟΚΑΝΑΛΟ ΣΚΑΪ, Ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΤΟΥΡΚΟΕΒΡΑΙΟ ΚΟΤΣ-ΚΟΕΝ, ΚΑΤΙ ΑΛΛΟΙ ΕΦΟΠΛΗΣΤΕΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΔΙΑΦΕΥΓΟΥΝ ΤΩΡΑ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΟΥΣ (ΕΙΧΕ ΔΕΙΞΕΙ ΕΝΑΝ ΤΕΤΟΙΟΝ Ο ΙΩΣΗΦ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ... ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ), ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟΙ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟΙ "ΕΛΛΗΝΕΣ" ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ... ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΤΟ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟ-ΑΚΤΩΡ ΤΩΡΑ ΤΟ ΜΑΘΑΙΝΩ, ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΛΕΕΙ Ο ΦΟΡΗΣ ΚΑΤΙ ΘΑ ΞΕΡΕΙ. ΑΦΟΥ ΑΣΧΟΛΗΤΕ ΕΝΤΟΝΑ ΜΕ ΤΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΔΡΩΜΕΝΑ...ΤΟ ΔΙΔΑΓΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ "ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΤΡΙΔΑ"!! ΜΑΛΙΣΤΑ Ο ΩΝΑΣΗΣ ΕΛΕΓΕ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΑ "ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΜΕ ΦΟΡΟΛΟΓΕΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ!!!" (ΓΙ'ΑΥΤΟ ΜΕΤΕΦΕΡΕ ΤΗΝ ΕΔΡΑ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ, ΚΑΙ ΓΙ'ΑΥΤΟ ΟΙ ΕΦΟΠΛΗΣΤΕΣ ΒΑΖΟΥΝ ΣΥΧΝΑ ΣΤΑ ΚΑΡΑΒΙΑ ΤΟΥΣ ΞΕΝΗ ΣΗΜΑΙΑ)...
ΟΡΙΣΤΕ ΔΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ, ΟΙ ..."ΕΛΛΗΝΕΣ" ΕΦΟΠΛΗΣΤΕΣ ΣΤΕΛΝΑΝ ΤΑ ΚΑΡΑΒΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΤΟΥΡΚΙΚΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ (!!!), ΑΡΑ ΔΙNΑΝΕ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΚΟ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΟΠΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΓΑΜΗΣΕΙ (!!!) ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΠΟ ΤΟ 2010 - 2019 ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΥ ΔΙΑΛΥΟΝΤΑΝ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΤΡΑΤΟΣ ΛΟΓΩ ΧΡΕΟΚΟΠΙΑΣ ΚΑΙ ΜΝΗΜΟΝΙΩΝ ΚΑΙ Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΥΠΕΡΕΞΟΠΛΙΖΟΝΤΑΝ ΚΑΙ ΠΡΟΚΑΛΟΥΣΕ!!! ΑΚΡΩΣ ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ...ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΒΡΩΜΕΡΩΝ ΤΟΥΡΚΟΣΠΟΡΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ...
Ήταν το 2010 όταν άρχισαν ακόμη και Έλληνες πλοιοκτήτες να επιλέγουν τα τουρκικά ναυπηγεία λόγω κόστους, αλλά και λόγω των προβλημάτων που υπήρχαν στα εγχώρια ναυπηγεία, προβλήματα που προσγείωσαν σταδιακά τον τζίρο τους από τα 600 εκατ. το 2006 σε μόλις 100 εκατ. ευρώ. Την ίδια στιγμή όμως, όπως καταγράφει πρόσφατη μελέτη της Deloitte οι δαπάνες των Ελλήνων πλοιοκτητών για συντήρηση και επισκευές στα 5.000 περίπου πλοία τους ετησίως ξεπερνά το 1,35 δισ. ευρώ.
Η Ελλάδα αποτελεί πρώτη δύναμη στην παγκόσμια ναυτιλία, ωστόσο μέχρι πρότινος τα ελληνόκτητα πλοία πήγαιναν για επισκευές σε Τουρκία και Κροατία, κάτι που άρχισε να αλλάζει σταδιακά από το 2019, με την επαναλειτουργία των Ναυπηγείων Νεωρίου Σύρου, καθώς 95 πλοία επισκευάστηκαν τη συγκεκριμένη χρονιά στο Νεώριο, το 98% εκ των οποίων έφυγαν από τουρκικά ναυπηγεία για να έρθουν στην Ελλάδα.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ:
Κ.Τσιάρας: αισθανόταν… εκτός Ελλάδας στον Έβρο (!!!) ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
ΝΕΑ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΑ... Ε ΤΩΡΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ...
Κων/νος Γρίβας: Υπαρκτή Τουρκική απειλή, ανύπαρκτη εξωτερική πολιτική, & ενεργειακό status quo
Δεν αγοράζουμε Τουρκικά προϊόντα
Οι σχέσεις της οικογένειας Μητσοτάκη με τον πιο πλούσιο Τούρκο επιχειρηματία
Η ελληνική ιστορία των τουρκικών γεωτρύπανων που… βιάζουν την ΑΟΖ της Κύπρου
Όταν η Κίνα «αγοράζει τον κόσμο»