Σάββατο 27 Νοεμβρίου 2021

ΜΠΟΛΙΑΣΤΗΚΑ! ΕΙΜΑΙ ΠΙΑ POLITICALLY CORRECT!


Ιωσήφ Παπαδόπουλος
80,3 χιλ. εγγεγραμμένοι

Ήμουν κατά του υποχρεωτικού εμβολιασμού με δεδομένο τον τρόπο ζωής μου. Όμως το ποτήρι ξεχείλισε προχθές όταν δεν μου επετράπη να καθίσω στον εξωτερικό χώρο μιας καφετέριας στη Γλυφάδα για να γιορτάσω μαζί με τη μικρή μου εγγονή τα γενέθλιά της. Εν όψει δε και του γύρου της Ευρώπης, αλλά και των άλλων ταξιδίων που κάνουμε με τα πλοία των ακτοπλοϊκών εταιρειών που μας χορηγούν τα εισιτήρια, έκρινα πως δεν πάει άλλο. Πήρα λοιπόν την απόφαση χθες και έκανα την πρώτη δόση του εμβολίου. Δεν θέλω να γράψω κάτι άλλο. Τα είπα νομίζω όλα στο βίντεο. Είναι δικαίωμα των ανθρώπων να αλλάζουν ρότα όταν κρίνουν πως κάτι δεν πάει καλά και δεν έχουν κανένα δικαίωμα να πιέζουν τους άλλους να ενστερνιστούν τα πιστεύω τους. Ούτε να τους κρεμούν το ταμπελάκι του ψεκασμένου ή του τσιπαρισμένου οδηγώντας έτσι την κοινωνία σε ένα νέο εμφύλιο. Όλοι οι δικοί μου άνθρωποι έχουν ήδη εμβολιαστεί και ουδέποτε μου πέρασε απ' το μυαλό να τους πιέσω να μην το κάνουν. Χθες μπολιάστηκα κι' εγώ και ειλικρινά δεν θα δώσω λογαριασμό σε κανένα, όπως ακριβώς δεν έδινα λογαριασμό όταν με ρωτούσαν τόσο καιρό κάποιοι γιατί δεν κάνω το εμβόλιο. Για ευνόητους λόγους τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα σ' αυτό το βίντεο. Αντιλαμβάνομαι την ανάγκη ψυχοθεραπείας που έχουν μερικοί, αλλά αυτή τη φορά δεν θα τους κάνω το χατήρι. Ας πληρώσουν μια επίσκεψη σε ένα ψυχίατρο! Αυτοί να πεθάνουν δηλαδή; Και μην αρχίσετε να μου τηλεφωνείτε ή να μου στέλνετε sms και μηνύματα στην ηλεκτρονική μου διεύθυνση για να με συγχαρείτε ή να μου τα ψάλλετε γιατί θα σας μπλοκάρω! Η συναισθηματική πίεση που αισθάνομαι στα 70 μου είναι ίσως μεγαλύτερη αυτής που μπορώ να αντέξω. Κι' εγώ καλοί μου συνδρομητές και φίλοι θέλω να ζήσω για να μπορέσω να λύσω κάβους στις 15 Μαίου.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ: