Περιπου το 2005 ειχα ενα ιστολογιο και αμφισβητουσα τοτε την υπαρξη του ανδρομεδιου αστροστολου της ΟΕΑ στον πλανητη Κρονο και του δρακονιανου "αμυντικου" αστροστολου στον πλανητη Δια. Πραγματι μετα το 2000 αρχισαν να ανακαλυπτονται μαζικα πολλα νεα μικρα φεγγαρια-δορυφοροι σε Δια και Κρονο αλλα και στους αλλους πιο μακρινους πλανητες μεχρι τον Ποσειδωνα και τον Ουρανο...που ειναι αεριοι γιγαντες και εχουν πολυ ισχυρα βαρυτικα πεδια ("βαρυτικες αγκυρες" για τα αστροπλοια οπως τις ελεγε η ΟΕΑ)...Τοτε η ΟΕΑ ισχυριζονταν οτι αυτα τα νεα φεγγαρια εχουν στην επιφανεια τους λειο γυαλιστερό (στιλπνό) μεταλλο ΤΙΤΑΝΙΟ...και αρα ειναι τεχνητοι δορυφοροι-ΑΣΤΡΟΣΚΑΦΗ και οχι φυσικοι δορυφοροι-ΠΕΤΡΕΣ. Ειχα ερθει ομως σε επικοινωνια μεσω (ε-μειλ) με την ομαδα των αστρονομων στα γιγαντιαια τηλεσκοπια Μαουνα Κεα της Χαβαης τα οποια παρακολοθουσαν στενα αυτους τους νεους δορυφορους σε Δια και Κρονο, και οταν τους ρωτησα εαν εχουν "ΤΙΤΑΝΙΟ" μου ειπαν πως ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΙΤΑΝΙΟ διοτι αν ειχαν τιτανιο θα ηταν πολυ λαμπερα, αλλα ομως αντιθετως ειναι πολυ αμυδρα-σκοτεινα φεγγαρια, και γι'αυτο δεν εχει μπορεσει να γινει αναλυτικη φασματοσκοπικη αναλυση για να δουνε απο τι υλικα αποτελειτε η επιφανεια τους!!! Δηλαδη ΠΑΛΙ ΕΠΙΑΣΑ την ΟΕΑ στα πρασα, να λεει ΜΑΛΑΚΙΕΣ.
Ο Καραγεωργίου πανικόβλητος μετά με έβριζε και προσπαθούσε να τα μπαλώσει και έγραφε και οτι ταχα οι αστρονομοι στο Μαουνα Κεα ειναι ΕΒΡΑΙΟΙ και αρα εχουν δωσει ορκο σιωπης και τους εχουν βαλει οι μυστικες υπηρεσειες να λενε ψεματα ...κατι τετοιες μαλακιες ελεγε για να προσπαθησει να συνεχισει να διαδιδει την ΑΠΑΤΗ με τον αστροστολο...Πραγματι ο ενας απο τους 2 αστρονομους ειχε εβραικο ονομα και λεγοταν David Jewitt...αλλα ο αλλος λεγονταν Scott Shepard που ειναι ενα κλασικο αγγλικο ονομα, μαλλον σκωτσεζου στην καταγωγη, δηλαδη Πελασγου λευκης φυλης!
Αλλα τον επιασα και ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ στα πρασα τον Καραγεωργιου να λεει ΜΑΛΑΚΙΕΣ για τον υποτιθεμενο ΑΣΤΡΟΣΤΟΛΟ οταν ισχυριζονταν οτι ταχα τα νεα φεγγαρια στον Κρονο και στον Δια εχουν ταχα μεγεθος σαν την Σεληνη (!!!), δλδ περιπου 3000 χλμ(!!!) Ομως αν ειχαν τετοιο μεγεθος τοτε θα ηταν ΕΥΚΟΛΑ ΟΡΑΤΑ με ΜΙΚΡΑ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΑ ΤΗΛΕΣΚΟΠΙΑ σαν αυτο που εχω και εγω, ή ακομα και με μεγαλα ΚΥΑΛΙΑ!!...ομως με το ΤΗΛΕΣΚΟΠΙΟ μου στον Κρονο φαινεται μονο 1 δορυφορος ο Τιτανας που εχει μεγεθος 5000 χλμ και στον Δια φαινονται οι κλασικοι 4 δορυφοροι που ειχε ανακαλυψει ο Γαλιλαιος...Για να δεις μικρους δορυφορους πρεπει να εχεις πολυ μεγαλο ημι-επαγγελματικο και επαγγελματικο ΤΗΛΕΣΚΟΠΙΟ...Αρα ξανα ελεγε ΜΑΛΑΚΙΕΣ ο Καραγεωργιου για το μεγεθος αυτων των δηθεν ΣΚΑΦΩΝ. Και μου ελεγε μετα : "ναι..εχεις δικιο, δεν τα ξερω καλα τα θεματα με τα μεγεθη, τα παιδια απο Αθηνα (ταχα η Πρυτανεια) μου εχουν πει οτι στον Κρονο εχει 2-3 πολυ μεγαλα σκαφη και στο Δια εχει μικρα σκαφη"...και κατι τετοιες μαλακιες μου λεγε για να τα μπαλωσει...δλδ πηρε πισω την αρχικη μαλακια που εγραφε οτι ταχα τα σκαφη αυτα ειναι μεγεθους σαν την Σεληνη!! Στην πραγματικοτητα τα νεα φεγγαρια σε Δια και Κρονο δεν υπερβαινουν τα 50 χλμ, δλδ ειναι πολυ-πολυ-πολυ μικροτερα απο την Σελήνη...και ειναι πολυ μικρα δλδ για να τα δεις με ενα μικρο τηλεσκοπιο...θελουν πολυ μεγαλα ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ τηλεσκοπια για να τα εντοπισεις...
Τελος η ΟΕΑ ισχυριζονταν οτι ταχα αυτα τα φεγγαρια μπηκαν σε αυτες τις τροχιες στον Δια και στον Κρονο, ξαφνικα μετα το 2000, και αρα ταχα παλιοτερα ήταν σε αλλες μακρινες τροχιες ή ακομα και εξω απο το ηλιακο συστημα (!!!), πραγμα που αποδυκνυει (δηθεν-ταχα) οτι αυτα τα νεα φεγγαρια ειναι ΑΣΤΡΟΣΚΑΦΗ...αλλα και αυτο το απεδειξα ξανα οτι ειναι ΑΠΑΤΗ και ΜΑΛΑΚΙΑ της ΟΕΑ διοτι απλως οπως σου ειπα και πιο πριν τα νεα φεγγαρια αυτα ειναι πολυ μικρα και πολυ σκοτεινα-αμυδρα και μπορουν να τα εντοπισουν μονο πολυ μεγαλα επαγγελματικα τηλεσκοπια και μαλιστα με ειδικους ψηφιακους φακους CCD σαν αυτους που εχουν σημερα τα μοντερνα πανακριβα κινητα και οι επαγγελματικες καμερες αλλα στα τηλεσκοπια ηταν πολυ πιο προηγμενοι με συστημα ΕΥΡΕΩΣ ΠΕΔΙΟΥ...Τετοιοι φακοι ΨΗΦΙΑΚΟΙ CCD πριν το 2000, ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ, τους ανακαλυψαν αυτους τους φακους μετα το 2000 και τους εβαλαν στα επαγγελματικα τηλεσκοπια και ετσι μπορεσαν και ειδαν αυτα τα νεα μικρα σκοτεινα φεγγαρια σε Δια και Κρονο και ακομα πιο μακρια σε Ποσειδωνα και Ουρανο...Αρα ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ αυτο που ελεγε η ΟΕΑ οτι ταχα ηταν σε αλλες μακρινες τροχιες πιο πριν...απλα δεν υπηρχε ικανή ψηφιακή οπτικη τεχνολογια ευρέως πεδίου, για να τους δουνε πιο πριν...οταν ανακαλυψαν τα CCD ετσι μπορεσαν ευκολα να τους εντοπισουν...και μετα εβαλαν τα Μαουνα Κεα -που ειναι τεραστια- να τους παρακολουθουν καλυτερα... Και ετσι λοιπον ξεσκεπασα την ΑΠΑΤΗ με τον ΑΣΤΡΟΣΤΟΛΟ της παραμυθατζου ΟΕΑ και του μισοτρελου Καραγεωργιου ..."αστρονομου" της πλακας....
Υ.Γ. Θα μου πεις ξανα τωρα οτι ΑΚΥΡΩΝΩ και ΑΠΑΞΙΩΝΩ μεγαλο κομματι του εαυτου μου λεγοντας αυτα τα πραγματα ΤΩΡΑ, που πριν υποστηριζα με παθος ακριβως τα αντιθετα!!!... Αλλα η αληθεια ειναι οτι τοτε πειραματιζομουν και ΕΡΕΥΝΟΥΣΑ να δω τι ΚΡΥΒΕΤΑΙ πισω απο την ΟΕΑ!!! Πλεον καταλαβα την ΑΠΑΤΗ και την ΤΡΕΛΑ του φαντασιοπληκτου του Βολου... παντως τον παραδεχομαι τον τρελο-Βολιωτη, θα μπορουσε να θυσσαυρισει πουλωντας βιβλια ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ και σεναρια στο Χολυγουντ!!!
Ισως απλα φταινε για την ..."εμπνευση του" τα Τσιπουράδικα του Βολου!!! χαχα!!!
"ο μεντορας"
Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΩΝ ΑΣΤΡΟΝΟΜΩΝ
Δευτέρα, Οκτωβρίου 09, 2006
Οι νέοι ακανόνιστοι δορυφόροι των αερίων γιγάντων
Τα νέα υπερσύγχρονα τηλεσκόπια Subaru και Keck του όρους Mauna Kea της Χαβάης, με κάτοπτρα 8.2μέτρα και 10μέτρα αντίστοιχα έχουν δώσει στους αστρονόμους την δυνατότητα να εντοπίσουν τα τελευταία χρόνια ένα πλήθος από νέα μικρά ουράνια σώματα-δορυφόρους σε ακανόνιστη τροχιά γύρω από τους αέριους γίγαντες, Δία, Κρόνο, Ουρανό, και Ποσειδώνα.
Οι νέοι δορυφόροι καλούνται από τους αστρονόμους ως μη-κανονικοί "irregulars" λόγω της ασυνήθιστης υψηλά ελλειπτικής και μεγάλης κλίσης τροχιάς τους αλλά και λόγω της ανάδρομης κίνησης τους γύρω από τον κεντρικό πλανήτη σε σχέση με τους κανονικούς μεγάλους δορυφόρους.
Το μέγεθος τους είναι μικρό και κυμαίνεται από λίγες δεκάδες χιλιόμετρα τον μεγαλύτερο έως περίπου 4 χιλιόμετρα τον μικρότερο.
Είναι εξαιρετικά αμυδροί και για όσους γνωρίζουν από αστρονομία θα προσέξουν το φαινόμενο μέγεθος λαμπρότητας το οποία φτάνει μέχρι και mag.25 στους πιο αμυδρούς!!! (όταν για παράδειγμα και με ένα αρκετά καλό ερασιτεχνικό τηλεσκόπιο και πάλι δυσκολεύετε κανείς τρομερά να δει σώματα που έχουν mag. μεγαλύτερο από 10...)
Παρακάτω είναι ο ορισμός του "irregular" δορυφόρου
http://en.wikipedia.org/wiki/Irregular_satellite
ΕΔΩ θα δείτε μια εκπληκτική αναπαράσταση των irregular δορυφόρων του Κρόνου. Προσέξτε ότι συνωστίζονται σαν σμήνος γύρω από τον γίγαντα πλανήτη σε σχετικά μεγάλες αποστάσεις από το κέντρο. Η κόκκινη κυκλική μικρή τροχιά στο κέντρο είναι του Τιτάνα, κανονικού μεγάλου δορυφόρου του Κρόνου.
Παρακάτω θα βρείτε μεγάλο όγκο πληροφοριών για τους δορυφόρους του ηλιακού συστήματος, τους αριθμούς των γνωστών μέχρι στιγμής δορυφόρων καθώς και όλες τις νέες ανακαλύψεις. (Ανανεώνεται τακτικά)
https://web.archive.org/web/20080303084102/http://www.dtm.ciw.edu/sheppard/satellitesΕΔΩ είναι ο αναλυτικός πίνακας όλων των δορυφόρων του Κρόνου που έχουν ανακαλύψει οι αστρονόμοι μέχρι στιγμής. Συμπεριλαμβάνονται και οι νέοι irregular που ανακαλύφθηκαν το 2006.
Οι irregular δορυφόροι που ανακαλύφθηκαν από το 2000 μέχρι σήμερα γύρω από τον Κρόνο αριθμούν σε 36 σώματα με τον μεγαλύτερο, τον Phoebe να έχει μέγεθος 240 χιλιόμετρα. (Οι μικρότεροι δεν ξεπερνούν τα 4 χιλιόμετρα διάμετρο, με μέγεθος λαμπρότητας mag.25!)
ΕΔΩ θα βρείτε μια πρόσφατη εκπληκτική φωτογραφία απο το Cassini ενός από τους μεγάλους irregulars του Κρόνου, τον Phoebe. Όπως βλέπετε δεν υπάρχει κάτι το αφύσικο ή τρομερά παράξενο. Πρόκειται για ένα φυσικό δορυφόρο, αστεροειδή (ή κοινώς "διαστημικό βράχο") ο οποίος αιχμαλωτίστηκε σε τροχιά γύρω από τον Γίγαντα Πλανήτη. Συμπληρωματικά να αναφέρουμε εδώ ότι η τρέχουσα θεωρία για τους irregular δορυφόρους είναι αυτή της βαρυτικής "προσέλκυσης" από τα ισχυρά βαρυτικά πεδία των αέριων γιγάντων στις απαρχές του σχηματισμού του ηλιακού συστήματος.
Η ΟΕΑ στα κείμενα της ισχυρίζεται ότι υπάρχουν 360 νέοι δορυφόροι γύρω από τον Κρόνο.
Οι αστρονόμοι όμως έχουν ανακοινώσει μέχρι στιγμής μόνο 36. (λείπει συνεπώς ένα μηδενικό)
Η ΟΕΑ επίσης ισχυρίζεται ότι αυτοί οι δορυφόροι έχουν αναλυθεί φασματοσκοπικά και η ανάλυση τους (υποτίθεται ότι) δείχνει κράμα τιτανίου! (άρα υπονοεί ότι είναι τεχνητοί)
Ας δούμε όμως τι μας απάντησε ο κ.David Jewitt αστρονόμος του πανεπιστημίου της Χαβάης και επικεφαλής της ομάδας που ανακάλυψε τους νέους δορυφόρους.
(Η ερώτηση ήταν αν έχει ακούσει τυχόν αναφορές για φασματοσκοπική ανάλυση που δείχνει κράματα τιτανίου, και αν η επιστημονική ομάδα γνωρίζει πραγματικά τη σύσταση τους)
David Jewitt:
"Δεν άκουσα πουθενά τέτοιες αναφορές. Ουσιαστικά δεν έχουμε πληροφορίες σχετικά με την σύσταση των ακανόνιστων(irregular) δορυφόρων. Πολλοί από αυτούς είναι όμως εξαιρετικά σκοτεινοί , γεγονός το οποίο δεν είναι συνεπές με το κράμα τιτανίου. Μου ακούγεται σαν βλακώδης φήμη (αυτές οι αναφορές).."
Σε ερώτηση γιατί δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί φασματοσκοπική ανάλυση πάνω τους (ώστε να μάθουμε την σύσταση τους) η απάντηση του ήταν η εξής:
"Kυρίως διότι είναι εξαιρετικά αμυδροί. Οι πιο φωτεινοί από αυτούς εμφανίζονται φασματοσκοπικά "άχρωμοι" (δηλαδή δεν μας δίνουν στοιχεία χημικής σύστασης)"
Η προσωπική σελίδα του αστρονόμου David Jewitt. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί του για τυχόν επιπλέον ερωτήσεις σχετικά με τους νεοανακαλυφθέντες δορυφόρους:
https://web.archive.org/web/20070322191423/http://www.ifa.hawaii.edu/~jewitt/HomeSite/Home.html
Αυτούσια η απάντηση στα Αγγλικά:
"I haven't heard such reports. We have essentially no information about the makeup of the irregular satellites.Many of them are very dark, though, which doesn't seem consistent with titanium alloy. Sounds like a dumb rumor to me."
"They're too faint, mostly. The brighter ones appear spectrally featureless."
ΕΔΩ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΑΠΟ WIKIPEDIA ΠΡΟΣΦΑΤΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ, ΟΠΩΣ ΒΛΕΠΕΙΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΗΣ ΠΟΥΤΑΝΑΣ ΑΠΟ ΔΟΡΥΦΟΡΟΥΣ ΣΑΝ ΣΜΗΝΟΣ ΑΠΟ ΜΕΛΙΣΣΙΑ ΓΥΡΩ ΤΟΥΣ, ΚΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΑΦΟΥ ΔΙΑΣ ΚΑΙ ΚΡΟΝΟΣ ΚΑΙ ΟΥΡΑΝΟΣ ΚΑΙ ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ ΩΣ "ΑΕΡΙΟΙ ΓΙΓΑΝΤΕΣ" ΕΧΟΥΝ ΤΡΟΜΕΡΗ ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΑΖΕΨΕΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΕΤΡΑΔΑΚΙΑ ΓΥΡΩ ΤΟΥΣ.....ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΠΑΡΧΕΣ ΤΩΝ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΩΝ ΥΛΗΣ ΤΟΥ ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΗΛΙΑΚΟΥ ΜΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΙΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ...
https://en.wikipedia.org/wiki/Irregular_moon
Υ.Γ.: ΕΓΩ ΔΕΝ ΥΠΟΝΟΜΕΥΣΑ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΗΣ Ο.Ε.Α., ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΤΑ ΠΡΟΩΘΗΣΑ ΠΟΛΥ ΜΕ ΚΙΝΔΥΝΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ, ΙΔΙΩΣ ΕΚΕΙΝΑ ΤΑ ΗΧΗΤΙΚΑ ΚΑΙ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΗΣ Ο.Ε.Α. ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΧΑΙΤΙΣΗ ΚΑΙ ΕΞΟΝΤΩΣΗ ΤΗΣ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΚΗΣ ΠΛΑΝΗΣ ΤΗΣ ΑΝΑΛΑΜΠΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΑΧΑΙΤΙΣΗΣ ΤΗΣ ΑΝΟΔΟΥ ΤΩΝ ΜΕΛΛΟΘΑΝΑΤΩΝ ΗΛΙΘΙΩΝ ΤΗΣ ΑΚΡΟΔΕΞΙΑΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΩΣ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ (ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΟΔΟ ΤΩΝ ΚΙΝΕΖΩΝ, ΚΛΠ), ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ Η Ο.Ε.Α. ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΓΝΩΣΤΗΣ ΚΑΙ ΑΛΑΝΘΑΣΤΗ ΚΑΙ ΑΘΩΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΓΛΙΤΩΝΕΙ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ, ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΙ ΠΛΑΝΕΣ ΚΑΙ ΥΠΝΩΤΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΠΑΝΑΠΑΥΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΟΤΙ ΤΑΧΑ ΘΑ ΤΟΥΣ ΣΩΣΟΥΝ ΤΑ ΥΠΕΡΟΠΛΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΟΙ "ΚΑΛΟΙ" ΕΞΩΓΗΙΝΟΙ ΑΝΔΡΟΜΕΔΙΟΙ,ΚΛΠ...ΕΚΕΙ ΘΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΗΝ ΠΡΕΠΟΥΣΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ...ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΑΛΛΟΥ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΝΕΙ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΔΕΙ ΠΛΑΝΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΜΟΥ...
*** ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ 20-10-2024 ΩΡΑ 20:00 ΜΕ ΕΝΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΙΟΥ, ΠΑΡΑΔΕΧΕΤΑΙ ΟΤΙ ΔΗΘΕΝ ΛΟΓΩ ΑΠΟΡΡΗΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΗΣ Ο.Ε.Α. (ΝΕΤΡΙΝΟ-ΚΛΠ) ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΟΥ ΑΣΤΡΟΣΤΟΛΟΥ, ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ (ΥΠΟΨΙΕΣ) ΒΑΣΙΣΜΕΝΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ -ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΑΚΡΑΔΑΝΤΕΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ - ΟΜΩΣ ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΟΙ ΙΣΧΥΡΙΣΜΟΙ ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΚΑΙ ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΕΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΟΠΩΣ ΕΛΕΓΕ Ο ΚΑΡΛ ΣΑΓΚΑΝ, ΚΑΙ ΕΔΩ ΤΟ ΕΧΑΣΕ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ Ο ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ***Απάντηση Ο.Ε.Α. σε σχόλιο του αναγνώστη “koitawmprosta”
Παραθέτουμε το σχόλιο του αναγνώστη και ακολουθεί η απάντηση της Ο.Ε.Α.
koitawmprosta has sent you a message: αξιοπιστια !!!
To:thisabre
Γεια σας !! ειμαι αναγνωστης σας και μαλιστα φανατικος εδω και δυο μηνες που σας ανακαλυψα.Δεν θα μακρυγορησω περι κινεζων, ρωσων, τουρκων κ.τ.λ περι δρακονιανων και περι ορθοδοξιας, ουτε για ελληνες προδοτες πολιτικους κ.α. Σε ολα συμφωνω μαζι σας, οτι λετε την αληθεια !! Αυτο που θα ηθελα να μου πειτε πραγματικα ειναι πως θα πειστω οτι πραγματι επικοινωνειτε με ανδρομεδιους και ειναι υπαρκτοι.Παρακαλω απαντηστε στην ερωτηση μου διοτι οπως καταλαβαινετε με τη γνωση που μου δωσατε γυρισατε τουμπα την ζωη μου!! Δεν πανικοβαλλομαι με τις πρωτογνωρες αλλαγες που προκυπτουν απο τον αφυπνισμο μου ομως νιωθω πως πρεπει και ειναι καθηκον μου να μαθω... πρεπει να μου πειτε!! Εσεις μου μαθατε οτι Ελλην σημαινει εκ ταυτοτητος τον ανθρωπο ο οποιος απορριπτει αναποδεικτα δογματα και αποδεχεται μονον αποδεδειγμενα θεωρηματα.
Ευχαριστω πολυ.
Τέλος σχολίου αναγνώστη.
Απάντηση Ο.Ε.Α.
Καραγεωργίου Γιάννης
Εκπρόσωπος Ο.Ε.Α.
προς τον φίλο με κωδική ονομασία “koitawmprosta”:
Αγαπητέ φίλε,
Για λόγους αντικειμενικής τεχνικής αδυναμίας δεν είναι δυνατόν να σου δώσουμε αποδεικτικά στοιχεία της επικοινωνίας μας με ομόφυλους ανδρομέδιους των τροχιών περιοχής Κρόνου.
Σε καλούμε μόνον να διασταυρώσεις πληροφορίες από τα αρχαία Ελληνικά κείμενα σύμφωνα με τα οποία οι Έλληνες και η λοιπή λευκή φυλή ονομάζονται από τον αρχαίο ιστορικό Ησίοδο ως “Ουρανιδείς”, δηλαδή όντα τα οποία προήλθαν από τον Ουρανό, ήτοι όντα τα οποία ήρθαν από άλλο αστερισμό.
Σε καλούμε επίσης να διασταυρώσεις πληροφορίες από τα Ινδικά προϊστορικά κείμενα σύμφωνα με τα οποία υπήρξαν διαστημικοί πόλεμοι, σύμφωνα με τα οποία εις το παρόν διάστημα δηλαδή εις το παρόν ηλιακό σύστημα υπήρξαν διαστημικοί πόλεμοι μεταξύ Ηλιακών θεοτήτων και Σεληνιακών θεοτήτων.
Οι Ηλιακές θεότητες σύμφωνα με τα Ινδικά αρχαία κείμενα γραμμένα στην Σανσκριτική γλώσσα ανήκαν στις δυνάμεις του Diaus Pitar δηλαδή του Διός πατρός.
Σε καλούμε να διασταυρώσεις πληροφορίες προερχόμενες από τους πρεσβυτέρους της σημερινής φυλής Ντόγκον του κράτους Μάλι Αφρικής σύμφωνα με τις οποίες οι Έλληνες ερχόμενοι από τον Σείριο παρέδωσαν στην φυλή των Ντόγκον τους Νόμους δηλαδή τους επιστημονικούς Νόμους.
Άλλα αρχεία τα οποία βρήκε ο ερευνητής Μαριώρης του κυκλώματος “Ομακοείον”,σε εξερευνήσεις του στην Ινδία αποδεικνύουν ότι οι Έλληνες προέρχονται από τον αστερισμό Ανδρομέδας.
Τα ανωτέρω αποδεικνύουν εμμέσως ότι είναι αδύνατον στην μητροπολιτική Ανδρομέδα ως γεννήτρια περιοχή των Ελλήνων και της λευκής φυλής, να εγκαταλείψει την περιοχή του δικού μας Ηλιακού συστήματος και του ευρύτερου αστερισμού Σείριου εις την κυριαρχία των δρακονιανών, και ειδικώς για τον λόγο για τον οποίο αναφέρουν οι πρεσβύτεροι τον Ντόγκον ότι εις το Ηλιακό σύστημα του Σείριου υπάρχει το πυκνότερο άστρο του σύμπαντος, και άρα αυτή η περιοχή είναι ο κόκκυγας της σπονδυλικής στήλης του σύμπαντος, δηλαδή ο ένας ηλεκτρομαγνητικός πόλος του σύμπαντος.
Αυτή την περιοχή νομοτελειακός δεν μπορούν και δεν πρέπει να την αφήσουν οι πρόγονοι μας πελασγοί της μητροπολιτικής ανδρομέδας εις την κυριαρχία των δρακονιανών για πάρα πολλούς λόγους και κυρίως για λόγους συμπαντικής ασφαλείας.
Είναι επόμενο ότι αυτός ο ανδρομέδιος πελασγικός αστροστόλος τον οποίο σήμερα βλέπει η ΕβραιοΣαξονική ΝΑΣΑ παρατεταγμένο στην τροχιά του Κρόνου και στις τροχιές των δορυφόρων του Κρόνου, είναι βέβαιον ότι θα προσπαθούσε να επικοινωνήσει με οποιονδήποτε τρόπο με τα υπολείμματα των Ανδρομεδίων δηλαδή των Ελλήνων και των λοιπών λευκών οι οποίοι επιζούν σήμερα στον πλανήτη Γή υπό δρακονιανή κατοχή.
Οι ως άνω συλλογισμοί οδηγούν στο συμπέρασμα ότι οι Ανδρομέδιοι της περιοχής Κρόνου τουλάχιστον αποπειράθηκαν να επικοινωνήσουν με τα υπολείμματα μιας αρχαίας αποτυχούσας αποστολής δικών τους ανθρώπων στον πλανήτη Γή.
Τώρα το αν αυτά τα σήματα επικοινωνίας των Ανδρομεδίων περιοχής Κρόνου παρελήφθησαν από ομάδες Ελλήνων ή από ομάδες άλλων κρατών εθνών λευκής φυλής, αυτό δεν μπορεί να αποδειχτεί διότι για να αποδειχτεί θα αναγκαστούμε να παραθέσουμε τεχνικές λεπτομέρειες για τις οποίες είναι απαγορευμένο εντελώς να τις παραθέσουμε δια λόγους ασφαλείας της Ο.Ε.Α. και ασφαλείας της τεχνολογίας της Ο.Ε.Α.
Δια ταύτα εναπόκειται στην δική σου νοημοσύνη στο να βγάλεις τα τελικά σου συμπεράσματα δια το ερώτημα το οποίο έθεσες.
Καραγεωργίου Γιάννης
Εκπρόσωπος Ο.Ε.Α.
Αναλυτής Γεωστρατηγικής
και Αστροστρατηγικής της Ο.Ε.Α.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ:
ΟΙ ΕΞΩΓΗΙΝΟΙ ΘΑ ΜΑΣ ΣΩΣΟΥΝ;;; ΑΛΛΑΞΤΕ ΠΛΕΥΡΟ...
https://antinwo-hellas.blogspot.com/2022/04/blog-post_91.html
Περιληπτικώς οι αιτίες υπονομεύσεως των κειμένων Ο.Ε.Α.
https://antinwo-hellas.blogspot.com/2024/03/blog-post_86.html
O.E.A. ΓΙΑ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΙΣΤΟΥ Ε-Ε-Ε
https://antinwo-hellas.blogspot.com/2021/06/oea.html
Ο.Ε.Α. ΠΡΟΣ ΜΑΣΩΝΟΥΣ ΣΤΡΑΤΗΓΟΥΣ ΤΗΣ ΕΛ.ΑΣ. ΚΑΙ ΔΙΚΑΣΤIΚΟΥΣ
https://antinwo-hellas.blogspot.com/2024/10/i.html
ΚΑΡΛ ΣΑΓΚΑΝ - Η ΑΧΝΗ ΜΠΛΕ ΚΟΥΚΙΔΑ !!!
https://antinwo-hellas.blogspot.com/2024/07/blog-post_5.html