Σάββατο 18 Μαΐου 2024

ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΜΠΟΛΙ - ΚΑΙ ΑΡΡΩΣΤΑΙΝΕΙ...


Astronio - πριν από 22 ώρες (ΑΣΤΡΟΦΥΣΙΚΟΣ ΠΑΥΛΟΣ ΚΑΣΤΑΝΑΣ - 40 ΕΤΩΝ)

Εδώ και μερικές ημέρες είμαι αρκετά άρρωστος με γρίπη Β και μια άλλη ίωση (RSV) ταυτόχρονα. Δεν μπορώ να κάνω σχεδόν τίποτα και είμαι στο κρεβάτι την περισσότερη ώρα. Όταν βρίσκομαι σε μια τέτοια κατάσταση ο νους μου δραπέτευει συχνά σε όλα αυτά που θα έκανα αν ήμουν καλά. Από τη μία είναι ένα είδος παρηγοριάς για να μην επικεντρώνομαι στην τωρινή δυσάρεστη κατάσταση. Αλλά εμμέσως είναι και μια παρακίνηση για να προλάβω να κάνω όσα περισσότερα μπορώ όσο είμαι (σχετικά) νέος και υγιής.

Ο ΑΣΤΡΟΦΥΣΙΚΟΣ ΠΑΥΛΟΣ ΚΑΣΤΑΝΑΣ, ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ (ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΡΟΣ - ΙΟΛΟΓΟΣ - ΕΠΙΔΗΜΙΟΛΟΓΟΣ) ΚΑΛΟΥΣΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΜΠΟΛΙ, ΜΕ ΤΟΝ "ΚΑΘΗΣΥΧΑΣΜΟ" ΟΤΙ ΤΑΧΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΟΝΟ 1 ΣΤΙΣ 100.000 ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΣΟΒΑΡΗ ΠΑΡΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ !!! ΚΑΙ ΤΩΡΑ Ο ΙΔΙΟΣ ΑΡΡΩΣΤΑΙΝΕΙ....