ΣΧΟΛΙΑ ΑΡΘΡΩΝ ΚΑΙ ΤΥΠΟΥ
Σύμφωνα με την ιστοσελίδα doureios.com και συνημμένο άρθρο του Σάββα Δ.Βλάσση, είχε ανακοινωθεί προ διετίας από την αμερικανική εταιρεία Lockheed Martin, η επανέναρξη της γραμμής παραγωγής των F-16, στο πλαίσιο της οποίας η ΕΑΒ επρόκειτο να αναλαμβάνει εκ νέου τη συναρμολόγηση υποσυγκροτημάτων τους ως μοναδικός προμηθευτής για την παγκόσμια αγορά και για τον σκοπό αυτό η Lockheed Martin προέβη στην πρόσληψη με σύμβαση έργου 15 περίπου ειδικών που σε μεγάλο βαθμό είναι συνταξιούχοι πρώην εργαζόμενοι της ΕΑΒ, έχοντας τα απαιτούμενα σχετικά προσόντα, προκειμένου να τηρηθούν τα χρονοδιαγράμματα παράδοσης συγκροτημάτων του F-16, που αφορούσαν την παγκόσμια εφοδιαστική της αλυσίδα, επειδή τα τελευταία έτη αποχώρησε σημαντικός αριθμός εργαζομένων της ΕΑΒ με γνώση και πρακτική εμπειρία στο άκρως εξειδικευμένο αντικείμενο.
Σχετικά με το θέμα, διαπιστώνονται τελευταία νοσηρές και αυτοκαταστροφικές συνδικαλιστικές νοοτροπίες του παραλόγου του απώτερου παρελθόντος, οι οποίες επιβιώνουν ακόμα και σήμερα στον 21ο αιώνα και εκφράζονται από τους κρατικοδίαιτους συνδικαλιστές της ζημιογόνου κρατικής αεροπορικής βιομηχανίας ΕΑΒ, “πυροβολώντας την στο κεφάλι…”
και προκαλώντας μεγάλη ζημιά στη συμμετοχή της στην εφοδιαστική “αλυσίδα” των F-16 της Lockheed Martin, με αποτέλεσμα να αντιμετωπίζει η ΕΑΒ τον κίνδυνο, να απωλέσει το μόνο προσοδοφόρο έσοδο, ήτοι το προνόμιο του “sole source”, αποκλειστικής κατασκευής δομικών υποσυγκροτημάτων του μαχητικού F-16 της Lockheed Martin και την προοπτική αναθέσεως νέας σύμβασης κατασκευής στην ΕΑΒ, της τάξεως των 95 εκατ. Ευρώ, χάνοντας μία πρώτης τάξεως ευκαιρία να αυξήσει τον κύκλο εργασιών και τα κέρδη της, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα την απασχόληση των εργαζομένων, ενώ είναι ορατό το ενδεχόμενο και ευρύτερων απωλειών για την ΕΑΒ, εξαιτίας των παράλογων αντιδράσεων των συνδικαλιστικών οργάνων της ΕΑΒ, απαγορεύοντας την είσοδο των συγκεκριμένων ατόμων στην εταιρεία, απαιτώντας την πρόσληψη προσωπικού απευθείας από την ΕΑΒ, το οποίο ακούγεται μεν εκ πρώτης όψεως λογικό, αλλά δεν σταμάτησαν μόνο σε αυτό, προχώρησαν ακόμα περαιτέρω και έχτισαν την πύλη του εργοστασίου για να εμποδίσουν τους “εργολάβους” να μπουν μέσα, προκαλώντας σοβαρά προβλήματα στη λειτουργία της ΕΑΒ.
“Οι κύριοι αυτοί παριστάνουν πως δεν γνωρίζουν ότι η απόφαση για την“στρατολόγηση” παλαιών συναδέλφων τους στην ΕΑΒ από την πλευρά της Lockheed Martin, έγινε μπας και μπορέσει η ΕΑΒ να ανταποκριθεί στα ανελαστικά χρονοδιαγράμματα παράδοσης των δομικών συγκροτημάτων των F-16 για τις παγκόσμιες παραγγελίες του μαχητικού”, ενώ η κίνηση αυτή της LM, μοναδικό στόχο είχε να διασφαλίσει την έγκαιρη ολοκλήρωση του έργου, το οποίο θα προστάτευε τους εργαζόμενους.
Η διοίκηση της ΕΑΒ προσέφυγε στην ελληνική δικαιοσύνη κατά της απεργίας των εργαζομένων, καταθέτοντας ασφαλιστικά μέτρα για να κηρυχθεί παράνομη η απεργία, χωρίς ωστόσο το γεγονός αυτό να αλλάζει την κρισιμότητα της κατάστασης, ενώ με σχετική δήλωσή του ο Υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης, σημείωσε ότι “οι εργάτες στην ΕΑΒ είναι μόνιμοι δημόσιοι υπάλληλοι, δεν κινδυνεύουν από τον εργολάβο”.
Οι συνδικαλιστές της ΕΑΒ, καταχρώνται προφανώς την ιδιότητα του δημοσίου υπαλλήλου και πιστεύουν, ότι ακόμα και εάν καταστραφεί οικονομικά η ΕΑΒ, αυτοί θα επιβιώσουν, αφού θα μετακινηθούν σε κάποια άλλη εταιρία του Δημοσίου, προκειμένου να συνεχίσουν το καταστροφικό τους έργο εις βάρος όχι μόνον του κοινωνικού συνόλου και των φορολογούμενων Ελλήνων πολιτών, αλλά κυρίως της εθνικής ασφάλειας της χώρας, ιδιαίτερα την παρούσα χρονική συγκυρία αναβάθμισης των F16 σε VIBER και του ορατού πλέον κινδύνου εξ ανατολών με μόνη άμυνά μας στο Αιγαίο την ΠΑ.
Σύμφωνα με το σχετικό συνημμένο άρθρο “ Η ΕΑΒ έχασε το προνόμιο “sole source” της LM, ορατό ενδεχόμενο και ευρύτερων απωλειών”: “Στο απροχώρητο έχει φτάσει η κατάσταση στην κρίσιμης εθνικής σημασίας Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία (ΕΑΒ). Η κυβέρνηση παρακολουθεί μάλλον αμήχανα τις εξελίξεις, οι συνδικαλιστές επιτίθενται μέσω αμφιβόλου αξιοπιστίας ανακοίνωση στον υπουργό που… τόλμησε να τους πει ότι κινδυνεύουν να χάσουν τη δουλειά τους επειδή υπονομεύουν την εταιρία, ενώ ο βασικός αιμοδότης της ΕΑΒ, η αμερικανική Lockheed Martin, μόνο από θαύμα δεν θα προχωρήσει σε δυσάρεστη κλιμάκωση της αντίδρασής της στην αθέτηση των χρονοδιαγραμμάτων παράδοσης συγκροτημάτων του F-16, που αφορούσαν την παγκόσμια εφοδιαστική της αλυσίδα. Εν ολίγοις, εδώ η εταιρία χάνεται και οι συνδικαλιστές…”
Σύμφωνα με πληροφορίες, η Lockheed Martin σχεδιάζει να ακυρώσει το καθεστώς αποκλειστικού προμηθευτή συγκροτημάτων F-16 της ΕΑΒ, αναθέτοντας σχετικό έργο μελλοντικώς και στην Πολωνία. Ως εδώ και μην παρέκει, δεν υπάρχουν πλέον περιθώρια για πολιτικά και συνδικαλιστικά παιχνίδια με την εθνικής σημασίας κρίσιμη αεροπορική βιομηχανία ΕΑΒ και όσοι τα στηρίζουν είναι ανθέλληνες και πεμπτοφαλαγγίτες, υποστηρίζοντας ξένα αλλότρια συμφέροντα και οφείλει η κοινωνία να τους καταδικάσει, ενώ οφείλουν οι εισαγγελείς να παρέμβουν αυτεπαγγέλτως, ώστε να καθαρίσει τον «κόπρο του Αυγεία», διότι θα έχει δυσμενή αντίκτυπο στις Ένοπλες Δυνάμεις και ειδικότερα στην Πολεμική Αεροπορία, ενώ η πιθανότητα αποχώρησης της Lockheed Martin από την ΕΑΒ την καθιστά λειτουργικά όχι απλώς ζημιογόνα αλλά υπερζημιογόνα, με τραγικές συνέπειες για την εθνική άμυνα της χώρας.
Το ζήτημα προφανώς και δεν είναι οι εργαζόμενοι και τα συμφέροντά τους, αλλά ιδεολογικό των ιδίων των συνδικαλιστικών οργάνων, αφού οι συνδικαλιστές θεωρούν ότι η παρουσία ιδιώτη εργολάβου στην ΕΑΒ, αποτελεί “παραβίαση των ιερών αγελάδων του συνδικαλισμού”. Κάποιος πρέπει επιτέλους να βάλει φρένο στην κατηφόρα των συνδικαλιστικών οργάνων, ώστε να επανέρθει ο αληθινός συνδικαλισμός, που ενδιαφέρεται ουσιαστικά και αποκλειστικά για τα πραγματικά συμφέροντα των εργαζομένων και όχι για απαρχαιωμένες κομματικές ιδεολογίες, που έχουν αποτύχει και δεν εφαρμόζονται πουθενά στον κόσμο, ούτε καν στην κομμουνιστική Κίνα, αλλά μόνον στην Ελλάδα, προκειμένου να καταστρέψουν, ότι έχει απομείνει από την εθνική αμυντική βιομηχανία προς τέρψη της εχθρικής νεοοθωμανικής αναθεωρητικής ναζιστικής Τουρκίας των G20, η οποία εποφθαλμιεί την εθνική μας ανεξαρτησία και θέλει την αναβίωση της τέως Οθωμανικής Αυτοκρατορίας και την μετατροπή της χώρας μας σε δορυφόρο της, με απώλεια νήσων, ΑΟΖ, Αιγαίου, Θράκης, Μακεδονίας, Ηπείρου και γενικά μία Ελλάδα που θα ξεκινά από την Αττική και θα φθάνει έως και την Πελοπόννησο, ενώ όλα τα Ελληνικά νησιά μέχρι και την ίδια την Κρήτη θα είναι υπό Τουρκική κατοχή, ως εδάφη της τέως Οθωμανικής Επαρχίας.
Ενώ επέρχεται “Κόλαση” σχετικά με την βιωσιμότητα της ίδιας της ΕΑΒ, εάν απωλέσει το προνόμιο του “sole source” της LM, η μικροπολιτική αξιοποίηση της ΕΑΒ, με σφοδρή επίθεση στην κυβέρνηση της Ν.Δ από τον ανεύθυνο και εθνικά επιζήμιο και επικίνδυνο ΣΥΡΙΖΑ., σχετικά με τις προσλήψεις “εργολάβων”, υποδηλώνει μάλλον ότι δεν έχουμε πιάσει ακόμα πάτο και έπονται ακόμα χειρότερα.
Η χώρα καίγεται και η @ου@άνα λούζεται!!!!
Πάντως είναι όντως γεγονός, ότι υπήρξαν πολλές χαμένες ευκαιρίες για την αναπτυξιακή προοπτική της ΕΑΒ που οδηγούν σε αδιέξοδα, όχι όμως με αποκλειστική ευθύνη των εργαζομένων της, αλλά κυρίως των συνδικαλιστικών κρατικοδίαιτων κομματικών οργάνων και με βασικά κύρια υπαιτιότητα των εκάστοτε κυβερνήσεων και πρωτίστως της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ, οι οποίες υπονόμευσαν την αμυντική βιομηχανία και την ΕΑΒ, στερώντας της την δυνατότητα μετεξέλιξης, όπως συνέβη με την Τουρκική Αεροπορική Βιομηχανία, η οποία παράγει ακόμα και σήμερα το κεντρικό τμήμα της ατράκτου του σύγχρονου πολεμικού αεροσκάφος stealth F35 καθώς επίσης κ.α. σημαντικά υψηλής τεχνολογίας απάρτια, μέσω μεταφοράς τεχνογνωσίας από τις ΗΠΑ, με όφελος δεκάδες δις $ και απόκτηση τεχνογνωσίας για την κατασκευή του δικού της νέας σχεδίασης πολεμικού αεροσκάφος stealth.
Εμείς οι ίδιοι υπονομεύουμε, με τις λανθασμένες και εγκληματικές συνδικαλιστικές πρακτικές του απώτατου παρελθόντος, τις αναπτυξιακές μας δυνατότητες, περιθωριοποιώντας την ΕΑΒ.
Θα πρέπει να εξεταστούν και να ληφθούν σοβαρά υπόψη οι τεκμηριωμένες προτάσεις του Ταξίαρχου εν αποστρατεία της Πολεμικής Αεροπορίας και πρώην Αντιπροέδρου της Ελληνικής Αεροπορικής Βιομηχανίας, Μπάμπη Παπασπύρου, για την αναπτυξιακή προοπτική της ΕΑΒ, σύμφωνα με το σχετικό συνημμένο άρθρο “Αμυντική Βιομηχανία: Χαμένες ευκαιρίες που οδηγούν σε αδιέξοδα - Μπ.Παπασπύρου”.
Σε όλο το ως άνω σκηνικό, προστίθεται και το φαινομενικό θρίλερ με την προμήθεια των 4 Φρεγατών για το ΠΝ, ενώ επανέρχονται οι ΗΠΑ με τις ακατάλληλες MMSC, εκβιαστικά με μεθόδευση αποδοχής της υποχωρητικής Ελληνικής κυβέρνησης, ως “Ελλάδα και ΠΝ… έχετε πακέτο”!, την στιγμή που η “Γαλλική πρόταση των Φρεγατών του ΠΝ είναι η… Πιο ολοκληρωμένη!”, σύμφωνα με τον Αναπληρωτή Καθηγητή Γεωπολιτικής της Στρατιωτικής Σχολής Ευέλπιδων, Κωνσταντίνο Γρίβα, αλλά και εν ενεργεία και έ.α. υψηλόβαθμα στελέχη του ΠΝ, ενώ ο γνωστός μεγαλοεπιχειρηματίας και γνήσιος πατριώτης Πρόδρομος Εμφιετζόγλου, απευθύνει έκκληση προς την κυβέρνηση, “Απόφαση τώρα για τις φρεγάτες του Στόλου” και ζητεί περαιτέρω “Να αναθεωρηθεί η συνθήκη του Δουβλίνου ΙΙ”- Πρ.Εμφιετζόγλου. σχετικά με το μεταναστευτικό.
Είναι θλιβερό το γεγονός της «Καταπόντισης» του σχεδίου ναυπήγησης Εθνικού μας Πλοίου κλάσης Als Class® 100, το οποίο θα είχε ήδη αρχίσει να ναυπηγείται στα Ελληνικά ναυπηγεία, εάν οι ελληνικές κυβερνήσεις δεν το είχαν ακυρώσει, λόγω της επείγουσας ανάγκης ναυπήγησης πλοίου, ενώ σήμερα μετά από δώδεκα χρόνια, δεν έχουμε ακόμη αποφασίσει για της 4 νέες φρεγάτες του ΠΝ.
Τυχαίο, μάλλον όχι!
Κάποιοι σύμμαχοί μας στο ΝΑΤΟ (ΗΠΑ, ΓΕΡΜΑΝΙΑ, ΙΤΑΛΙΑ & ΤΟΥΡΚΙΑ), καθώς επίσης και ανθέλληνες πολιτικοί της Βουλής των Ελλήνων, δεν θέλουν να έχουμε άμυνα στο Αιγαίο απέναντι στην Τουρκία, προκειμένου να υποχωρήσουμε αμαχητί στις Τουρκικές διεκδικήσεις στο Αιγαίο και όχι μόνον, με παράδοση άνευ όρων, δια της πλαγίας οδού, υπογραφής συνυποσχετικού με Τουρκία και παραπομπής όλων των διεκδικήσεών της Τουρκίας στο διεθνές μεν, αλλά αναρμόδιο για ΑΟΖ και υφαλοκρηπίδα δικαστήριο της Χάγης και όχι στο μόνο αρμόδιο διεθνές δικαστήριο UNCLOS 1982 της θάλασσας με έδρα το Αμβούργο της Γερμανίας, γεγονός που οδηγεί με απόλυτη βεβαιότητα σε επώδυνες εθνικές παραχωρήσεις και γεωπολιτικό και γεωστρατηγικό αφανισμό της Ελλάδας και την de facto μετατροπή της Ελλάδας σε δορυφόρο της Τουρκίας.
Τουλάχιστον μπήκαμε στο πρόγραμμα PESCO με το εν λόγω πλοίο κλάσης Als Class®, ως υποψήφιο για την σχεδίαση και ανάπτυξη της κοινής ευρωπαϊκής κορβέτας, με προοπτική το έτος 2025 να έχουμε έτοιμο το αρχικό σχέδιο για την Ευρωκορβέτα.
"Ζήσε Μάη μου να φας τριφύλλι"!
Ευτυχώς κάποιοι φιλότιμοι αξιωματούχοι των Ελληνικών ΕΔ φρόντισαν, εργατικά και μεθοδικά με μία εντυπωσιακή κίνηση “ματ” του ΓΕΣ, για μία μικρή επανάσταση στους ΠΕΠ RM-70 του Ελληνικού Στρατού, η οποία διπλασιάζει το βεληνεκές των ΠΕΠ στα 40 χλμ., με ενεργό συμμετοχή της Ελληνικής Αμυντικής Βιομηχανίας και μεταφορά της απαραίτητης τεχνογνωσίας, ενισχύοντας κατά αυτόν τον τρόπο την αποτροπή έναντι εισβολής και κατάληψης Ελληνικών νησιών από την Τουρκία. Αυτό που χρειάζεται ο Ελληνικός Στρατός για την άμυνα του Αιγαίου, είναι ένα ““Ντοπαρισμένο” ΠΥΡΟΒΟΛΙΚΟ και για την ελληνική άμυνα… και η Ευρώπη που ξυπνάει”, θα δύναται να το προσφέρει σύντομα μετά την ολοκλήρωση της ανάπτυξής του και στην Ελλάδα, σύμφωνα με σχετικό συνημμένο άρθρο.
Δυστυχώς το ΝΑΤΟ με την εκβιαστική δομική του παρέμβαση, δίδει για άλλη μία φορά σωσίβιο στον σουλτάνο Ερντογάν, ενώ η ηττημένη Ελλάδα καλείται να υπομένει αδιαμαρτύρητα τις Τουρκικές “επιθέσεις” σε σκάφη του Ελληνικού Λιμενικού και ναι είναι υποχρεωμένη να λέει “δεν πάθαμε και τίποτα” και να οδηγείται σε διμερείς διαπραγματεύσεις με την Τουρκία για την επίλυση της κρίσης που δημιουργεί διαρκώς η ίδια η Τουρκία, με επώδυνες εθνικές παραχωρήσεις.
ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΜΠΑΖΗΣ
ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΜΕ ΤΑ ΣΥΝΗMΜΕΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΩΝ "ΜΜΕ" ΕΔΩ:
http://kerberos-hellas.blogspot.com/2021/06/21-2021.html