Δευτέρα 19 Μαΐου 2025

Η ΔΡΑΚΟΝΙΑΝΗ ΚΙΝΕΖΙΚΗ COSCO ΔΟΛΟΦΟΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑΠΙΕΖΕΙ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΤΕΣ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΚΤΗΜΕΝΟ ΑΠΟ ΚΙΝΕΖΟΥΣ ΠΕΙΡΑΙΑ (ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΨΕΥΔΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ)

O ΣΙΧΑΜΕΝΟΣ ΠΡΟΔΟΤΗΣ ΠΑΠΑΡΟ-ΦΟΡΗΣ (FORIS-MC) ΧΟΥΛΙΓΚΑΝ ΠΑΡΑΓΚΟ-ΓΑΥΡΟΣ ΣΦΟΥΓΚΟΚΩΛΑΡΕΙΟΣ ΤΟΥ ΕΦΟΠΛΗΣΤΗ ΜΑΡΙΝΑΚΗ ΚΑΙ ΓΛΥΦΤΗΣ ΤΩΝ ΔΡΑΚΟΝΙΑΝΩΝ ΚΙΝΕΖΩΝ-888 ΚΑΙ ΥΒΡΙΣΤΗΣ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ ΜΟΥ , ΣΗΚΩΣΕ ΠΡΟΔΟΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ ΜΕ ΤΙΤΛΟ "Η COSCO SHIPPING ενισχύει τον Πειραιά: Άφιξη του Πρώτου Πλοίου Μεταφοράς Οχημάτων".

ΑΛΛΑ ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΠΟΣΟ ΔΗΘΕΝ ..."ΚΑΛΗ" ΕΙΝΑΙ Η ΣΙΧΑΜΕΝΗ ΚΙΝΕΖΙΚΗ ΤΟΥ COSCO:

Η κατάσταση των εργαζομένων της COSCO στον λιμένα Πειραιά έχει χαρακτηριστεί από σφοδρούς αγώνες για εργασιακά δικαιώματα, ασφάλεια και αξιοπρέπεια. Παρά τις συνεχείς κινητοποιήσεις και τις σοβαρές καταγγελίες για εκμετάλλευση και καταστολή, οι εργαζόμενοι κατάφεραν σημαντικές νίκες.

🛠️ Δίκαιη ένταξη στα Βαρέα και Ανθυγιεινά Επαγγέλματα

Μετά από έξι χρόνια αγώνων, το Συμβούλιο της Επικρατείας απέρριψε την προσφυγή του ΣΕΒ κατά της εγκυκλίου του ΕΦΚΑ για την ένταξη των εργαζομένων στους προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ στο καθεστώς των Βαρέων και Ανθυγιεινών Επαγγελμάτων (ΒΑΕ). Η απόφαση αυτή δικαιώνει τις προσπάθειες του σωματείου ΕΝΕΔΕΠ και αναγνωρίζει τις δύσκολες και επικίνδυνες συνθήκες εργασίας τους .

Alfavita
ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ
Αυγή
Provocateur
Alfavita

⚠️ Εργατικά ατυχήματα και απεργιακοί αγώνες

Η εντατικοποίηση της εργασίας και η έλλειψη μέτρων ασφαλείας οδήγησαν σε σοβαρά εργατικά ατυχήματα, όπως το θανατηφόρο περιστατικό του Δημήτρη Δαγκλή. Αντιδρώντας, οι εργαζόμενοι προχώρησαν σε επταήμερη απεργία, διεκδικώντας καλύτερους όρους εργασίας, ασφάλεια και αξιοπρεπείς μισθούς. Η απεργία αυτή συνάντησε την αντίσταση της εργοδοσίας και της κυβέρνησης, οι οποίες χρησιμοποίησαν κατασταλτικά μέσα και απεργοσπαστικούς μηχανισμούς .

Provocateur
palionekrotomeio.espivblogs.net
in.gr

🧱 Συνεχιζόμενοι αγώνες για εργασιακή δικαιοσύνη

Παρά τις νίκες, οι εργαζόμενοι συνεχίζουν να αγωνίζονται για την πλήρη εφαρμογή των δικαιωμάτων τους. Απαιτούν την ίση αμοιβή για ίση εργασία, την εφαρμογή της εργατικής νομοθεσίας και την υπογραφή Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας που θα καλύπτει όλους τους εργαζόμενους στον λιμένα .

palionekrotomeio.espivblogs.net

Η ιστορία αυτή αναδεικνύει τις αντιφάσεις του καπιταλιστικού συστήματος, όπου η κερδοφορία συχνά έρχεται σε αντίθεση με τα δικαιώματα και την ασφάλεια των εργαζομένων. Οι αγώνες των εργαζομένων της COSCO αποτελούν παράδειγμα αντίστασης και διεκδίκησης σε έναν κόσμο που συχνά τους αγνοεί.

Η καταπίεση των εργαζομένων από την COSCO στον λιμένα Πειραιά αποτελεί ένα διαρκές ζήτημα που αναδεικνύει τις αντιφάσεις μεταξύ κερδοφορίας και εργασιακών δικαιωμάτων. Ακολουθεί μια αναλυτική παρουσίαση των συνθηκών και των κινητοποιήσεων.

⚠️ Εργασιακές Συνθήκες και Ασφάλεια

Ατυχήματα και Ελλείψεις Μέτρων Ασφαλείας: Η Ένωση Εργαζομένων Διακίνησης Εμπορευματοκιβωτίων (ΕΝΕΔΕΠ) καταγγέλλει ότι η COSCO και η Dport δεν διέκοψαν τις εργασίες κατά τη διάρκεια της κακοκαιρίας «Eva», θέτοντας σε κίνδυνο τις ζωές των εργαζομένων. Συγκεκριμένα, αναφέρεται σε περιστατικά όπως η κοπή κάβων από το πλοίο CMA TITUS και πτώσεις containers και κολώνας φωτισμού, τα οποία μπορούσαν να προκαλέσουν σοβαρούς τραυματισμούς. 

to10.gr
Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Απόκρυψη Εργατικών Ατυχημάτων: Υπάρχουν καταγγελίες ότι τα εργατικά ατυχήματα δεν δηλώνονται επισήμως και οι τραυματίες μεταφέρονται με Ι.Χ., αντί να ακολουθούνται οι προβλεπόμενες διαδικασίες για την ασφαλή μεταφορά τους. 

Πειραϊκό Κύμα

✊ Κινητοποιήσεις και Καταστολή

Απεργιακές Δράσεις: Οι εργαζόμενοι της COSCO έχουν πραγματοποιήσει πολυάριθμες απεργίες και κινητοποιήσεις, διεκδικώντας καλύτερες συνθήκες εργασίας, υπογραφή συλλογικής σύμβασης και προστασία των δικαιωμάτων τους.

Καταστολή και Τρομοκρατία: Το ΚΚΕ καταγγέλλει ότι η κυβέρνηση της ΝΔ χρησιμοποίησε τον κρατικό μηχανισμό, τα ΜΑΤ και τις ειδικές δυνάμεις του Λιμενικού για να τρομοκρατήσει τους εργαζομένους και να στηρίξει τον μηχανισμό της εργοδοσίας με μεταφερόμενους απεργοσπάστες. 

ΕΘΝΟΣ
ΚΚΕ

🧱 Συνεχιζόμενοι Αγώνες για Δικαιώματα

Διεκδικήσεις: Οι εργαζόμενοι συνεχίζουν να απαιτούν την υπογραφή συλλογικής σύμβασης εργασίας, την προστασία του δικαιώματος συνδικαλιστικής οργάνωσης και την αναγνώριση των Βαρέων και Ανθυγιεινών Επαγγελμάτων (ΒΑΕ).

Πειραϊκό Κύμα

Η εξαγορά της πλειοψηφίας του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς (ΟΛΠ) από την κινεζική εταιρεία COSCO Shipping έχει προκαλέσει πολλές ανησυχίες στην Ελλάδα και διεθνώς. Οι ανησυχίες αυτές δεν αφορούν μόνο τα εργασιακά δικαιώματα, αλλά και γεωπολιτικά, εθνικά, οικονομικά και κοινωνικά ζητήματα.

🇨🇳 1. Γεωπολιτική και Κυριαρχία

Κινεζική επέκταση μέσω της πρωτοβουλίας Belt and Road: (ΝΕΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΤΟΥ ΜΕΤΑΞΙΟΥ) Ο Πειραιάς έχει χαρακτηριστεί «κεφαλή γέφυρας» της Κίνας στην Ευρώπη. Η COSCO αποτελεί κρατική εταιρεία της Κίνας, και ο έλεγχος του λιμανιού έχει ενταχθεί στη στρατηγική του Πεκίνου για εξάπλωση της επιρροής του παγκοσμίως μέσω επενδύσεων σε λιμένες.

Απώλεια εθνικού ελέγχου: Η Ελλάδα ουσιαστικά έχασε την πλειοψηφική συμμετοχή στον ΟΛΠ, γεγονός που σημαίνει ότι κρίσιμες υποδομές βρίσκονται στα χέρια μιας τρίτης χώρας. Αυτό εγείρει ανησυχίες για την εθνική κυριαρχία και τη δυνατότητα του κράτους να καθορίζει στρατηγικές για λιμενική ανάπτυξη.

⚠️ 2. Εργασιακά – Μοντέλο «εργασιακής αποικίας»

Εντατικοποίηση εργασίας και παραβίαση δικαιωμάτων: Η COSCO έχει κατηγορηθεί για εφαρμογή ενός αυστηρά ιεραρχικού, "κινεζικού" μοντέλου διοίκησης, με χαμηλές αμοιβές, περιορισμένα δικαιώματα και απόλυτη προτεραιότητα στην παραγωγικότητα.

Αντικατάσταση του ελληνικού εργατικού δυναμικού: Υπάρχουν ανησυχίες για μαζικές εργολαβίες και αντικατάσταση του μόνιμου προσωπικού με πιο ευέλικτες, φθηνότερες μορφές απασχόλησης (εργολαβίες, ενοικιαζόμενοι εργαζόμενοι, part-time).

💰 3. Οικονομικές Ανησυχίες

Αμφιλεγόμενα οφέλη για την εθνική οικονομία: Αν και η COSCO επένδυσε σημαντικά ποσά για τον εκσυγχρονισμό του λιμανιού και αύξησε τη διακίνηση κοντέινερ, οι κριτικοί επισημαίνουν ότι τα φορολογικά και κοινωνικά οφέλη για την Ελλάδα είναι περιορισμένα.

Περιορισμένη ανάπτυξη της τοπικής οικονομίας: Παρά την αύξηση των εσόδων του λιμανιού, πολλοί αναφέρουν ότι τα χρήματα δεν "στάζουν" προς την τοπική κοινωνία. Επίσης, η χρήση κινεζικών υλικών και προμηθευτών περιορίζει τη συμμετοχή ελληνικών επιχειρήσεων.

Αλληλεγγύη: Διάφοροι φορείς και σωματεία, όπως η ΟΜΥΛΕ, η ΠΕΝΕΝ και το Εργατικό Κέντρο Πειραιά, στηρίζουν τον αγώνα των εργαζομένων και καταγγέλλουν τις συνθήκες εκμετάλλευσης και καταπίεσης στον λιμένα του Πειραιά. 

Πειραϊκό Κύμα

Η κατάσταση στον λιμένα Πειραιά αναδεικνύει τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι εργαζόμενοι σε μεγάλες επιχειρήσεις και την ανάγκη για συλλογική δράση και αλληλεγγύη προκειμένου να διασφαλιστούν τα εργασιακά τους δικαιώματα.

Ο Νέος Δρόμος του Μεταξιού (Belt and Road Initiative - BRI) είναι η φιλόδοξη γεωοικονομική και γεωπολιτική στρατηγική της Κίνας που ξεκίνησε το 2013 από τον πρόεδρο Σι Τζινπίνγκ. Αποτελεί μια τεράστια παγκόσμια επενδυτική πρωτοβουλία, με στόχο να αναδείξει την Κίνα σε κυρίαρχη δύναμη στο παγκόσμιο εμπόριο και τις μεταφορές, επανασχεδιάζοντας τις παγκόσμιες αλυσίδες εφοδιασμού.

🧭 Δομή του BRI

Η πρωτοβουλία χωρίζεται σε δύο βασικά σκέλη:

Χερσαίος Δρόμος του Μεταξιού (Silk Road Economic Belt)

Διασχίζει την Ασία και συνδέει την Κίνα με την Ευρώπη μέσω:

Κεντρικής Ασίας
Ρωσίας
Ιράν
Τουρκίας

Θαλάσσιος Δρόμος του Μεταξιού (21st Century Maritime Silk Road)

Εκτείνεται μέσω θαλάσσιων διαδρομών:

Από την Κίνα στη Νότια Ασία, Ινδονησία και Αφρική

Φτάνει μέχρι την Ευρώπη μέσω της διώρυγας του Σουέζ και του λιμανιού του Πειραιά (στρατηγικό σημείο)

🇬🇷 Η Θέση της Ελλάδας: Ο Πειραιάς ως «Κόμβος» του BRI

Η εξαγορά του ΟΛΠ από την COSCO εντάσσεται ρητά στο πλαίσιο του BRI.

Ο Πειραιάς λειτουργεί ως βασικό σημείο εισόδου κινεζικών προϊόντων στην Ευρώπη, που στη συνέχεια μεταφέρονται μέσω Βαλκανίων ή των σιδηροδρομικών γραμμών προς Κεντρική Ευρώπη.

Ο λιμένας Πειραιά χαρακτηρίστηκε από τον ίδιο τον Σι Τζινπίνγκ ως «ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥ ΔΡΑΚΟΥ» για το άνοιγμα της Κίνας προς την Ευρώπη. 

(ΚΑΤΑ Τ'ΑΛΛΑ ΟΙ ΚΙΝΕΖΟΙ ΤΑΧΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΡΠΕΤΟΕΙΔΕΙΣ ΔΡΑΚΟΝΙΑΝΟΙ - 888, Ε ΠΑΝΥΒΛΑΚΑ ΣΙΧΑΜΕΝΟ ΠΡΟΔΟΤΟ-ΣΚΥΛΟ ΠΑΠΑΡΟ-ΦΟΡΗ???)

🎯 Στόχοι της Κίνας μέσω BRI

Διεύρυνση εμπορικών δικτύων.

Δημιουργία εξαρτήσεων από την Κίνα μέσω δανεισμού και επενδύσεων (γνωστό και ως "debt-trap diplomacy").

Εξαγωγή της υπερεπάρκειας κινεζικών κατασκευαστικών εταιρειών και προϊόντων.

Ενίσχυση της πολιτικής επιρροής σε στρατηγικά σημεία του πλανήτη (λιμάνια, σιδηρόδρομοι, αεροδρόμια).

⚠️ Κριτική και Κίνδυνοι

📉 Οικονομικοί

Οι υποδομές που δημιουργούνται συχνά ευνοούν κινεζικές εταιρείες, όχι απαραίτητα τις τοπικές οικονομίες.

Χρέος: Πολλές χώρες καταλήγουν υπερχρεωμένες στην Κίνα. Παράδειγμα: Σρι Λάνκα, η οποία παραχώρησε το λιμάνι Hambantota στην Κίνα για 99 χρόνια.

🛡️ Γεωπολιτικοί

Η BRI θεωρείται από τις ΗΠΑ και την Ε.Ε. ως εργαλείο διείσδυσης και στρατηγικής επιρροής ΤΗΣ ΚΙΝΑΣ !!!.

Η Ε.Ε. έχει αρχίσει να εξετάζει μέτρα για να περιορίσει την εξάρτηση από κινεζικές επενδύσεις σε κρίσιμες υποδομές.

👷‍♂️ Κοινωνικοί και Εργασιακοί

Οι επενδύσεις συχνά δεν συνοδεύονται από κοινωνικές εγγυήσεις ή σεβασμό εργατικών δικαιωμάτων, όπως φαίνεται και στην περίπτωση του Πειραιά.

6. ΚΡΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

Χρέος: Ορισμένες χώρες χρεώνονται υπερβολικά σε κινεζικά δάνεια (π.χ. Σρι Λάνκα).

Γεωπολιτική επιρροή: Κατηγορείται η Κίνα για «διπλωματία του χρέους» και επεκτατική πολιτική.

Έλλειψη διαφάνειας: Αδιαφανείς συμβάσεις και διαδικασίες.

Αντίδραση Δύσης: ΗΠΑ και ΕΕ προσπαθούν να προσφέρουν εναλλακτικά μοντέλα ανάπτυξης (π.χ. G7 Partnership for Global Infrastructure and Investment).

7. Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

Το λιμάνι του Πειραιά, υπό τον έλεγχο της COSCO, αποτελεί βασικό κόμβο στον θαλάσσιο Δρόμο του Μεταξιού.

Στρατηγική γεωγραφική θέση για μεταφορές προς την Ευρώπη.

Ευκαιρίες αλλά και ανησυχίες για οικονομική εξάρτηση. Αδιαφανείς συμβάσεις και διαδικασίες.

⚠️ ΑΝΗΣΥΧΙΕΣ ΚΑΙ ΚΡΙΤΙΚΗ

🔸 Εθνική Κυριαρχία και Εξάρτηση

Η πλειοψηφική συμμετοχή της COSCO προκαλεί ανησυχίες για απώλεια εθνικού ελέγχου σε έναν στρατηγικό τομέα.

Η Κίνα μπορεί να χρησιμοποιεί οικονομικά εργαλεία για γεωπολιτική επιρροή στην Ευρώπη.

🔸 Εργασιακά Δικαιώματα

Έχουν καταγραφεί καταγγελίες για εντατικοποίηση εργασίας, χαμηλούς μισθούς και ελλιπή μέτρα ασφάλειας.

Συνδικαλιστικές οργανώσεις αναφέρουν περιορισμό εργατικών δικαιωμάτων.

🔸 Περιβαλλοντικές και Πολεοδομικές Αντιδράσεις

Αντιδράσεις από κατοίκους και δήμους (π.χ. Κερατσινίου, Δραπετσώνας) για επέκταση του λιμανιού χωρίς επαρκείς περιβαλλοντικές μελέτες.

Ανησυχία για ρύπανση, ηχορύπανση, επιβάρυνση οδικού δικτύου.

🔸 Συμμετοχή της Ελλάδας στο BRI υπό ευρωπαϊκή πίεση

Εντός ΕΕ υπάρχουν ανησυχίες ότι η Ελλάδα λειτουργεί ως "Δούρειος Ίππος" για την κινεζική επιρροή, ειδικά όταν μπλοκάρει ψηφίσματα ΕΕ με αντικινεζικό περιεχόμενο.

📊 ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ (2023-2024)

Το λιμάνι του Πειραιά ήταν το 4ο μεγαλύτερο στην Ευρώπη σε εμπορευματοκιβώτια.

Πάνω από 5 εκατομμύρια TEUs (μονάδες κοντέινερ) διακινήθηκαν σε ετήσια βάση.

Σημαντική αύξηση διαμετακόμισης από Ασία προς Ευρώπη.

🧩 ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Το λιμάνι του Πειραιά αποτελεί ένα κρίσιμο κομμάτι του θαλάσσιου Νέου Δρόμου του Μεταξιού και βασικό εργαλείο της Κίνας για πρόσβαση στην ευρωπαϊκή αγορά. Παρά τα σημαντικά οικονομικά οφέλη (ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΙΤ-ΑΛΗΤ), ο έλεγχος από κινεζική κρατική εταιρεία δημιουργεί εύλογες ανησυχίες για την εθνική κυριαρχία, τα εργασιακά δικαιώματα και τη γεωπολιτική εξισορρόπηση της Ελλάδας μεταξύ Δύσης και Ανατολής.

Υ.Γ.: ΠΑΡΕ ΝΑ ΧΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥΣ ΣΟΥ ΔΡΑΚΟΝΙΑΝΟΥΣ ΚΙΝΕΖΟΥΣ, ΚΙΝΕΖΟ-ΦΙΛΕ ΜΕΛΛΟΘΑΝΑΤΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΠΟΥ ΣΗΚΩΣΕΣ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΚΙΝΕΖΙΚΗΣ "ΚΟΣΚΟ" ΤΟΥ ΚΙΝΕΖΟ-ΛΙΜΑΝΟΥ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ:

(3) : ΨΕΥΔΕΙΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΚΙΝΑΣ 888 ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΥΟ ΚΟΡΕΩΝ 777Α + 777Β, ΔΙΑ ΤΟΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΠΛΗΘΥΣΜΟ ΤΟΥΣ ::: Ο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ ΤΩΝ ΩΣ ΑΝΩ ΤΡΙΩΝ ΧΩΡΩΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΟΛΙΚΩΣ 2,5+ ΔΙΣ , ΗΤΟΙ ΔΥΟΜΙΣΗ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΥΒΡΙΔΙΚΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΑ ΑΝΘΡΩΠΟΕΙΔΗ ΣΕΛΗΝΙΑΚΗΣ ΓΕΝΕΤΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ , ΜΕ ΓΕΝΕΤΙΚΗ ΕΝΤΟΛΗ "DNA" ΣΦΑΓΗΣ ΤΗΣ ΛΕΥΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΑΥΡΗΣ ΦΥΛΗΣ , ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΤΕΧΝΗΤΟ ΤΟΥΣ ΣΕΛΗΝΙΑΚΟ ΔΡΑΚΟΝΙΑΝΟ "DNA".__

ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΥΣΗ ΤΟΥΣ ΔΡΑΚΟΝΙΑΝΑ ΚΟΠΡΑΝΑ ΚΑΤΕΣΦΑΞΑΝ ΤΟΥΣ "ΓΙΟΥΝΑΝ" (ΙΩΝΕΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΣΙΑΣ) ΚΑΙ "ΑΪΝΟΥ" –ΛΕΥΚΟΥΣ ΙΩΝΕΣ ΤΗΣ ΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΙΑΒΩΝΙΑΣ —ΙΩΝΙΑΣ (ΑΠΩ ΙΩΝΙΑΣ = ΙΑΠΩΝΙΑΣ) , ΓΕΝΟΚΤΟΝΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΑΡΡΕΝΕΣ ΙΩΝΕΣ ΚΑΙ ΒΙΑΖΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΘΗΛΕΙΣ ΙΩΝΙΔΕΣ , ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΓΓΟΛΙΚΑ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΚΑ «ΝΤΟΠΕΡΜΑΝ» ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΟΥ , ΤΟΥΡΚΟΥΣ — ΟΥΓΓΡΟΥΣ — ΦΙΝΛΑΝΔΟΥΣ — ΒΟΥΛΓΑΡΟΥΣ — ΜΕΡΟΣ ΤΩΝ ΑΛΒΑΝΩΝ , ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΛΟΙΠΟΥΣ ΜΟΓΓΟΛΟΥΣ ΤΟΥ «ΤΟΥΡΑΝ».__

Η ΑΠΑΤΗ ΤΩΝ »ΔΥΟ ΦΙΛΙΚΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΩΝ , ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΙ ΚΙΝΑΣ» , ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΝ — ΜΑΓΕΙΡΕΥΜΑ «ΟΡΧΕΙΣ ΚΑΠΑΜΑ» ΤΗΣ ΒΡΩΜΕΡΗΣ ΙΑΧΩΒΙΚΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΜΑΣΩΝΙΑΣ ._

OI MOΓΓΟΛΟΙ ΣΑΞΟΝΕΣ ΚΑΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΚΑΤΕΣΦΑΞΑΝ ΤΗΝ ΜΑΥΡΗ ΑΥΤΟΧΘΟΝΗ ΣΕΙΡΙΑ ΦΥΛΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΕΙΡΙΑ ΠΑΝΙΔΑ ΖΩΩΝ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΛΑΩΝ ΤΗΣ ΑΦΡΙΚΗΣ , ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΡΟΣΧΗΜΑΤΑ … ΣΑΦΑΡΙ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ –ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ ΕΠΕΜΒΑΣΕΩΝ.__

(ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΙ ΦΤΩΧΟΙ ΣΚΛΑΒΟΙ ΑΦΡΙΚΑΝΟΙ, "Ο ΚΑΤΗΡΑΜΕΝΟΣ ΧΑΜ", ΟΠΩΣ ΤΟΥΣ ΥΒΡΙΖΟΥΝ ΟΙ ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ ΣΙΩΝΙΣΤΕΣ ΤΑΛΜΟΥΔΙΣΤΕΣ ΡΑΒΒΙΝΟΙ)

ΣΧΕΤΙΚΑ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ:

ΔΡΑΚΟΝΙΑΝΗ ΚΙΝΕΖΙΚΗ ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ ΑΜΕΡΙΚΗΣ, ΧΡΕΟΚΟΠΗΜΕΝΗΣ ΕΛΛΑΔΙΤΣΑΣ ΚΑΙ ΔΥΤΙΚΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ...
https://antinwo-hellas.blogspot.com/2025/05/blog-post_17.html

YHWH the Draconian Overlord (ΠΛΑΝΗΤΗΣ "ΓΗ" ΥΠΟ ΔΡΑΚΟΝΙΑΝΗ ΚΑΤΟΧΗ)
https://antinwo-hellas.blogspot.com/2023/10/yhwh-draconian-overlord.html

ΔΡΑΚΟΧΕΛΩΝΑ - ΓΝΩΡΙΣΤΕ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΣΑΣ !!!
https://antinwo-hellas.blogspot.com/2022/04/blog-post_27.html

«Σπάει» η παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών - Τα εργοστάσια εγκαταλείπουν την Κίνα

ΔΩΣΕ ΠΟΝΟ ΣΤΟΥΣ ΔΡΑΚΟΝΙΑΝΟΥΣ ΤΡΑΜΠ !!!

Ο.Ε.Α. 1999 ΤΡΙΤΟΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ

ΔΡΑΚΟΝΙΑΝΟ ΚΙΝΕΖΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΑΡΜΑΓΕΔΔΩΝ

ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΔΡΑΚΟΝΙΑΝΟ ΚΙΝΕΖΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΑΡΜΑΓΕΔΔΩΝ

+++ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ +++ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΤΗΣ ΔΡΑΚΟΝΙΑΝΗΣ ΠΛΑΝΗΤΑΡΧΙΑΣ (CHINA NEW WORLD 888) +++ Ο.Ε.Α ΑΠΟΤΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΕΠΙΒΡΑΔΥΝΕΙ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΩΝ ΚΙΝΕΖΟ - ΚΟΡΕΑΤΩΝ +++ ΑΝΤΙΡΡΗΣΙΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΣΤΗΝ ΔΡΑΚΟΝΙΑΝΗ ΠΛΑΝΗΤΑΡΧΙΑ ΑΦΥΠΝΙΣΜΕΝΟΙ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΤΗΣ Ο.Ε.Α. ΟΜΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΣ +++ ΣΥΣΣΩΜΟΣ Ο ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΗΠΑ ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΤΟΥ ΝΤΟΝΑΛΤ ΤΡΑΜΠ +++ ΠΩΣ Η ΕΛΛΑΔΙΤΣΑ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΟ 2% ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ +++